03.11.2006., petak

evo pisem reda radi

sad su kao neki praznici
sad bi ja kao trebala bit sretna i izlazit van
sad bi ja kao trebala ucit jer moram ispravit ocjene do petka

je kurac

nisu praznici jer praznici traju minimalno tjedan dana
nisam sretna i nejde mi se van jer je vani hladno i depresivno
neda mi se ucit jer mi se jednostavno to neda radit

ajme kako mrzim zimu

po zimi sam uvjek nekako depresivna, mislim da to vrijeme utjece na mene, po zimi se moramo oblacit u 526485 slojeva odjece, po zimi moramo sjedit u zagusljivim kaficima osim ako se ne zelimo smrznut ko pi***, po zimi pada snjeg koj je mozda lijep prva 2 dana, ali nakon toga se pretvara ili u led ili u bljuzgu, u svakom slucaju je opasan i meni osobno nimalo privlacan, po zimi se izlasci prorijede jer se nikom neda ic van na tu jebenu hladnocu, po zimi se koza na licu i rukama uvijek previse isusi, po zimi moram nosit kapu od koje mi se kosa masti, po zimi mi se neda ucit, dobro to mi se uvijek neda, po zimi postoji velika mogucnost da ti velka bjela kugla doleti u lice, po zimi mi se baka doseljava stan jer ona nemre bit sama u kuci i onda moram djelit sobu sa naaaaajdrazom mamom.....

trebam li dalje?!
mislim da vam je sad jasno zasto mrzim zimu

dobro ajmo na vedrije stvri

kao npr.mocvara

oooo daaaa.... bilo je prejebeno
odlicna glazba + odlicna atmosfera = odlican provod
srela sam puno poznatih, nekolko ljudi iz skole je takoder bilo tamo

i da bio je onaj uberseksi metalac, ali moja velika inteligencija je tek nakraju shvatila da je to on jerbo je covjek cjelo lice prefarbao i imao je marte koje nikad dosad nije imao u skoli i moja velika inteligencija ga je zamjenila s jednim drugim metalcem iz skole


da ovaj dio posta je bio napisan negdje popodne, a sada kratki pregled dogadaja od prije nekih 2 sata pa sve do 30 minuta

dakle prvo se okupise nasa mala ekipica na trgu u ovom sastavu

anja i hude
marko i njegova cura
dzenis i njegova cura
i ja

onda se nasa mala ekipica prosirila jerbo su nam se pridruzili adro i dora
marko i dzenis i njihove cure nastavili su svoje monotono barenje u ruthu 66
dora, adro i ja smo odlucili ostavit anju i hudea da se napokon zbare
malobrojna ali vesela druzina je hrabro koracala ka trgu ususret peri
uglavnom da skratim pricu
zavrsili smo na ribnjaku preo, pavle, sven, adro, dora i ja
i adro je rekao pavli da mu da 50 kn ako zbari doru, naravno ovaj je pristao, svim silama je pokusavao zbarit doru, primao ju je za sise, pi**, doslovno ju je pokusao silovat nasred ribnjaka, ajme kkao je to bilo smjesno i zabavno, steta kaj se nije snimalo bilocime.

da uratko je to sve

maro je u bolnici na operaciji slijepog crijeva
markova nova cura je bas oke, cini se bas ludom, iako malo djeluje napuseno, cura je ful hrabra, pobjega je od doma i fkt trebas imat muda za to
ja imam marte sa 20 rupica i zuljeve po nogama
na kvartalnoj sjednici mi je zakljucena kulja iz mat jerbo nemam nijednu pozitivnu ocjenu
mda
idem sad
papa!!!!!!!!!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3