02.09.2006., subota

oi

ljudi evo mene wave
bas sam nekako bezvoljna, umorna sam zijev
danas idem zadnji put van prije skole....... blabla
.......skola.........zasto pobogu vec mora pocet mad
jedva cekam da upoznam nove ljude, to me jedino veseli naughty
i zbilja se nadam, ali ono stvarno se nadam da cu nac nekog ko mi se svida yes
mislim na neku musku osobu wink
da........
osjecam se nekako isprazno jer vise nisam zaljubljena, niti se palim na neku osobu no
a bas bi htjela
nekako mi je dosadno rolleyes
bas mi fali netko onako zgodan, slatki, simpatican pokraj koga cu bit nervozna i smijuljit se ko ludakinja i opet osjetit one leptirice kad prode pokraj mene cerek
i onda da mi nakon nekog vremena kaze da mu se svidam, a ja sva luda i zaljubljena mu padne mu narucje i pocnemo se grilt i ljubit kao da je najvaznija osoba na svijetu cerek cerek cerek

cudno mi je to da mi se trenutno ne svida ni jedna osoba
ja, osoba koja je zaljubljena i do 5 deckiju odjednom, sada nemre nac ni jednog

zapravo ima jedan koj bi mi se mozda malkice svidalo da mi nije doslovno zabranjena
tako da o njemu ni ne razmisljam
ana i ivana vi znate o cem pricam.....

a bas najs
mislim stvarno
zbog ovog posta sam potala tuzna
ali ne.........
necu se ja deprimirat oko toga
ne
ipak to sam ja
ja ne mogu bit tuzna
ja ne zelim bit tuzna
to je samo gubljenje vremena
da, vec mi je bolje smijeh
znam da ce mi se uskoro pocet svidat netko
da......
samo pricekajte da pocne skola i da pocnem gledat pod odmorom neke slatke metalce naughty
ohhh daaaaaaa skola
jedva cekam
bwahahahahahaha
vec imam planove loool naughty
oh da


e sad se sjetih

pa mislim stavrno bang
ana i pavle
jebote dugo vam je trebalo
sta bi vi bez mene rolleyes
vjetojatno bi se jos mjesecima gledali i to sve
no zato je tu vasa tena koja je ubrzala stvar
bas mi je drago zbog vas smijeh
nadam se da cete bit sretni
da ce te bit dugo zajedno thumbup
da cete sto kreativnije provodit vrijeme naughty
i tak.....
malo sam ljubomorna na vas jer bi ja htjela imat nekog i biti tako ko vi
ali dobrowink
sretno vam bilo yes
oh oh idem ja sad
javim vam se slijedeci put vjerojatno u ponedeljak
pa pa wavewavewave




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3