23.08.2006., srijeda

d nju post

evo,
zdanjih nekoliko dana desile su se neke stvari.
bila sam bolesna, dobro to je kratko trajalo i onda sam odlucila iznenadit cure i dosla sam na ribnjak.
tamo je bio matija, svi vi znate koliko ga ja obozavam.
da toliko ga volim da sam ga poprilicno izivcirala i jadan se je poceo derat usred ribnjaka, a ja sam uzivala.
jucer se je neki lik htio barit samnom.
tada sam jos bila u vezi pa nisam pristala, bila sam u velikom iskusenju i skoro sam se zbarila.
nazvala sam luksu i prekinula s njim.
da, ja sam prekinula s njim, a ne on samnom kako neki pricaju.
shvatila sam da mi se neda bit u vezi, dosadno mi je tamo blt na klupici i barit se s njim, umjesto se zajebavat s ostatkom ekipe.
mozda bi mi se dalo da mi se lik fakat svida, ali sori luksa, netko od nas dvoje se je promjenio
jednostavno mi se ne svidas vise ko prije.
odgadala sam taj prekid jako dugo, sto mislis, zakaj sam te tako dugo izbjegavala.
nisam isla kod bake, nisam morala nista vazno pricat s anom, nego jednostavno nisam imala hrabrosti ti to rec.
jos jedan razlog za prekid je taj sto mi se netko drugi uzasno svida.
necu o tome prek interneta.
nis dosta za danas, pusaaaaa!!!!!!!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3