*But there's always this one question.That keeps me up at night.Are you my greatest love, Or disappointment in my life?*
27.09.2009.

*..Pre dobro da bi biLo istinito..

aLoha.
maLo vam se javLjam.za poČetak hvaLa Tinni na predivnom dizzu.nadam se da vam se sviđa.
Ja sam maLo u bedu.trebaLa sam dobit parfem od ReBeLdE.aLi nie ga biLo.=((
sad bi najrađe skoČiLa s baLkona.ja sam se tako veseLiLa, a zašto?? za ništa. mrzim kad mi se to dogodi. aLi zapravo je probLem u meni. jer ja se uviek previše veseLim i onda na kraiu niš. treba bit hLadan prema takvim stvarima. onda se neČeš razoČarat. aLi meni to baš ne poLazi za rukom. naravno da mi ne poLazi za rukom kad ni ne pokušavam da to bude tako. jer sam gLupa. znam da Ču se razoČarat aLi opet se ja veseLiim. ČovjeČe ispiLa sam starcima mozak s tim parfemom i na kraju ništa. nevejrojatno. Ludaa sam veČ od toga. ovo mi je jedno od veČih razoČaranja u životu.
sigurno sad svi misLite da sam Luda. misLim digLa sam frku oko obiČnog parema. aLi svejedno dizat Ču je i daLje. jer takva sam. Ludaa.tvrdogLava.neukrotiva.
sad Ču vas pozdravit.i zahvaLit na komentarima.i ispriČat se na nevraČenim.veLika pusaa

Nessie

17:33 , Komentiraj | 28 | Print
15.09.2009.

*esTe coRazon*

aLoha.
odmah da vam na poetku kažem da nasLov nema veze sa postom.jednostavno voLim pjesme od RBD-a.dakLe da poČenm:
što se tiČe škoLe.sve je u savršenom redu.još nema ispitivanja tako da je to dobro.zadaČa je jaaako maLo jer poLa razreda nema knjige.i tako.
ocjEna:sretan

Ljubav je u komii.neam deČka.aLi i ne treba mi.kažem da je u komi zato što nema Ljubavi.
ocjEna:smijeh

sad Ču vam dat maLo preporuka:
RBD:
Image and video hosting by TinyPicpoR bEsarte.
Image and video hosting by TinyPicestE coRazon.
Image and video hosting by TinyPicnuEstro amOr.
Image and video hosting by TinyPicotRa dia que va.
Image and video hosting by TinyPictras dE mi.
Image and video hosting by TinyPicsaLvame.
Image and video hosting by TinyPicun pOco de tu amoRe.
Image and video hosting by TinyPicsoLo qUedate en siLencio.
Image and video hosting by TinyPicfuEgo.
Image and video hosting by TinyPicensEname.

a sad Ču vas pozdravit jer vam stvarno neam više šta pisat.to je više-manje sve.veLika pusaa.

Nessie


14:40 , Komentiraj | 13 | Print
02.09.2009.

Još 4 dana sLobode.

aLoha.
MaLo sam razmišLjaLa i shvatiLa da je vrijeme za novi post.Za poČetak žeLim se ispriČat svima koima nisam vratiLa komentare.stvarno nisam imaLa vremena.aLi sad svee vraČam.jedino ako me uhvati neki kontroLini pa nebudem mogLa na bLog.aLi neČemo o ružnim stvarima.idemo o još ružniim: za 4 dana škoLa.Đizs.ovo mi je biLo najboLje Ljeto ikad, a imam osjeČaj da je najkraČe trajaLo.katastrofaa.nadam se da ste se svi Liepo zabaviLi.ja znam da ja jesam.zapravo.i daLje se pokušavam tješit da je Ljeto i svaki Ču se Čas opet odvest u daLmaciju i uživat na pLaži dok mi sunce, svoim zrakama nježno miLuje Lice.aLi onda se probudim.i onda, kao da žeLe da jadikujem.neko napiše kao status, npr. "za 3 dana se vraČam sa krka".onda je Liepo razmišLjam kako se taj neko tek sad vraČa sa Ljetovanja, a ja sam se vratiLa prije tj. i poL.misLim da sam vas za danas dosta gnjaviLa svoim gLupostima.veLika pusaa

Nessie


Image and video hosting by TinyPic


15:32 , Komentiraj | 36 | Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*muZikaa*


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


Uživaj te. ^^

*LinkiČi*

*aBout Nessie*
NessiE je rođena 9.11.1900 i neke.Poznata je i kao roBerta, aLi više voLi da je se zove Nessie.ona je veLiki Fan TwiLighta.i knjiga i fiLma.aLi twiLight nie njena jedina opsesia.Nessie je opsiednuta i TV seriom Bones, How I met you'r mothEr i reBeLde.Nessie
voLi: fejs.bLog.msn.obiteLj.frEndove. druženje.izLaske.mobiteL.Lap-top.tv.njEga.i ostaLe sitnice.
ne voLi:
travuRine(borkuLa,keLj,bLitva,poriLuk,...). kad nema para na mobu.povijest.škoLu opČenito.i svašta još.to je u kratko o Nessie.

Image and video hosting by TinyPic


kostur & design
MissSmile. tinna288 designs