Crimson Peak i Elizabeth Taylor

25 siječanj 2021


Preporuka za film, volim ovog režisera. Radnja tako-tako, ali emocije i vizualni doživljaj po mom ukusu. Davno nisam pogledala neki film, više volim knjige, film me nekako previše veže za kauč, ne mogu baš prekinuti svako malo i razmišljati o njemu i razvlačiti ga danima kao s knjigama. Knjige mi puno bolje sjednu. Horore obožavam, a ovo nije klasični horor, ali vizualno je jako lijep. Kostimi i scenografija su sjajni Sinoć sam gledala i neki s Elizabeth Taylor gdje glumi prevarenu ženu. Neuvjerljivo. Fatalna žena koja se udavala sedam puta. Kao da bi nju netko prevario. A u filmu je prevarena žena koja na kraju umre od upale pluća i oprašta mužu sve na samrtnoj postelji. Ali volim te stare filmove, pa eto.. Danas mi je Crimson Peak malo popravio dojam. Vrijeme je za filmove. Još me čeka Joker.
Idem sad prošetati po hladnoći. Volim te samotne šetnje kad ne sretnem skoro nikoga.
Došla sam u fazu života kad mogu sve, ali ne znam još na što mi se isplati trošiti vrijeme. Dakle ne mogu sve. Moram birati. Vrijeme mi je postalo jako dragocjeno. Imamo samo određen broj dana života. Tražim neke znakove unutar sebe, neko vodstvo. Što da radim?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.