Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Gluposti (gdje im je kraj)

subota, 05.01.2008.

Jezik i nacija

Vidite kako ovi danasnji politicari plitko shvataju prava ljudi a hvale se da su demokrate.
Kao prvo jezik nije vezan za naciju. Ima dosta nacija u svijetu koje govore njemacki, spanski ili engleski a ipak nisu njemci, spanci ili englezi po nacionalnosti.
Medutim ova izjava potvrduje zasto se toliko bore nasi novopeceni politicari da dokazu kako Muslimani/Bosnjaci govore bosankim, Hrvati hrvatskim, Srbi srpskim a sad i Crnogorci crnogorskim jezikom i sto je najzalosnije prisiljavaju svoje gradane da koriste rijeci koje nikad do tada nisu koristili.
Pitam se samo ako neko pogrijesi jezik hoce li ga izbaciti iz pripadnosti njegovoj naciji?
Sto se mene licno tice ja jos govorim srpskohrvatski ili hrvatskosrpski i nadam se da me svi razumiju u kojem god djelu Jugoslavije se nalazim. Oni koji se prave da me ne razumiju me ne zanimaju.
I jos jedno - u Jugoslaviji je bilo 25 nacija i super smo se razumjeli a Jugosloveni nisu nikad zahtjevali da se jezik nazove jugoslovenski jer smo bili zadovoljni i ljepo smo zivjeli i bez "naseg" jugoslovenskog jezika.
Sta meni vredi sto mi se jezik zove hrvatski i sto se ja zovem Hrvat kad svoj novokomponovani hrvatski jezik vise i ne razumijem.. Kad se taj jezik nazivao srbskohrvatski ili hrvatskosrbski odlicno smo se na tom jeziku sprazumijevali.. Sporazumijeti se sa Dalmatincom ili Zagorcem bilo mi je uvijek teze nego sa Bosancem naprimjer.. danas kad Dalmatinci i Zagorci govore cisti Hrvatski jezik, a Bosanci Bosanski opet se lakse sporazumijem sa Bosancem... Koliko to znaci imati svoj jezik koji usput receno dovoljno ne razumijem... Jeli Hrvatska drzava i sve drzave nastale izdvajanjem iz Jugoslavije morala da promijeni ime jezika zato sto je postala samostalna drzava.. Mene licno sto se tice nije meni je valjao i srbskohrvatski...

- 05:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Socijalizam je najbolje drustveno uredjenja po mjeri covjeka koje je ikada covjecanstvo dostiglo u svoj povijesti...
Komunizam je savrseno drustveno uredjenje, ali covjek nije savrsen da bi stvorio takvo drustveno uredjenje...
Kapitalizam ce unistiti covjecanstvo....