nedjelja, 19.03.2006.

Mrzim senzacionalističke naslove..

Jesam novinarka, ali fakat mrzim naslove koji izgledaju da se dogodila totalna drama, a kad pročitaš tekst shvatiš da nema veze s činjenicama. To i meni rade, napišem tekst i onda pogledam novine i ne mogu vjerovati kakav naslov čitam. Tako dragi ljudi, prije nego popljujete novinara, pročitajte tekst, a i da znate za inače, za opremu teksta, dakle naslove, nad i podnaslove, međunaslove i potipise pod slike vam i zakonski odgovaraju urednici, a ne novinari. Jasno je, moraš nečim privući čitatelja, ali fakat ne volim kad iz konteksta izdvoje dio rečenice koji fakat nema prevelike veze s tekstom.
Kao što sam i očekivala, proslava 20. ročkasa Bad blue boysa popraćena je svim medijima razno raznim naslovima...
Krvavi rođendan BBB-a, BBB-i napali policijsku postaju, Nakon svađe oko parkinga pucao u agresivnog BBB-ovca...
I kad pročitate takve naslove, a inače mislite da su navijači agresivni, komentar će biti tipa "opet su ti navijači napravili sranje" i odložit ćete novine jer vam se više ne da čitati.
Sad čitam što sam dosad napisala, pa imam dojam da će ljudi misliti da ja branim tučanjave i to. Ne, ne branim, i apsolutno sam protiv toga, ali mislim da je navijačka subkultura jaka i da će vječno postojati. isto tako mislim da se naše navijače prikazuje kao totalne divljake, i kao najgore u Europi, a mislim da su englezi recimo puno brutalniji. A između ostalog, ako se grupa torcidaša i grupa BBB-ovaca odluči potući, pa nek se mlate daleko od ostalih ljudi, samo bez šipki, stakla i noževa, već nek sve riješe šakama. I ne pet na jednog, već ravnopravno.
Upravo sam doznala da je murija pustila Slavka Bilušića, tipa koji je pucao na Boyse. Kao nisu imali razlog za zadržavanje iako je tip pucao i to pištoljem koji policija traži već tri godine. Eto ljudi,vidite kako kriminalci završe...

- 13:48 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Eto i mene....

- Tu sam samo da pišem...sve i svašta..bez logike, opravdanja i posebnog razloga...

Što ja tu radim?

Pišem...Sve što mi padne na pamet...A svašta mi padne....Samo se moram uigrati u to da na netu pišem svašta...Pa vi kako hoćete, čitajte ili me preskočite....

odbrojavač

Free Hit Counter
Free Hit Counter