subota, 18.03.2006.

Zabava...

Sinoć je bilo skroz ok u Domu sportova. Jedini je problem što sam došla prekasno, kad su svi zanimljivi bendovi odsvirali svoje. Uspjela sam vidjeti Psihomodo Pop koji je zadnji nastupao, meni je taj Gobac totalna legenda. Nisam sinoć imala fotić sa sobom (obožavam fotkat), ali imam jednu staru Gopčevu fotku s koncerta u Bočarskom domu. Tip je skroz prirodan i uvijek se da s njim lijepo popričati.
A atmosfera u Domu sportova, što da vam kažem, kao da ste na tekmi. Muški su glasovi orili dvoranom, koja se, moram priznati, nešto prebrzo ispraznila. Nakon dobrih bendova su se valjda svi pokupili iz dvorane i zauzeli šankove. I iako ljudi često od Boysa očekuju sranja, moram priznati da je sinoćnji koncert jedan od mirnijih na koje sam bila. Dečki su se lijepo zabavljali, čak su zapalili i tri baklje (možda ih je prije bilo više).
Sve u svemu, kao što sam i očekivala, dobra zabava. I bilo je dosta cura, podijeljenih u dvije skupine: klinke - koje su vjerojatno došle naći hard frajere i malo starijih cura - koje su već došle u pratnji svojih frajera. I treća, ali rijetka skupina, par cura koje su se došle zabavljati sa svojom ekipom.
Mislila sam ubaciti neke fotke, ali mi nije jasno zašto mora biti tako mala fotka. Mogu li je kako stavljati veće fotke? Što da radim?
Cijeli je događaj zasjenilo sranje koje se dogodilo kasnije. Neki je debil (Slavko Bilušić) ispred Panorame izvukao pištolj zbog parkirališnog mjesta i upucao jednog starijeg Boysa, Srećka Grdelja. Nakon toga je uhvatio maglu u hotel Panorama, dok su se dečki dolje natezali s policijom i valjda napali tog jednog policajca. Na kraju se predao jer je murija opkolila hotel, i dok je bio u postaji Bad blue boysi su došli pred Nehajsku tražiti zadovoljštinu. I onda je opet nastalo sranje jer su se pojavili specijalci.
I sada su Boysi ispali agresivni. Jasno je da nije u redu što su došli raditi sranje pred Nehajsku, ali da se mom frendu nešto slično dogodi i ja bih išla. A da stvar bude bolja, ovaj Slavko Bilušić ima gun koji murija traži već tri godine. Što je u redu nositi sa sobom gun i pucati na nekoga zbog parkirališta? Baš me zanima kako će on završiti, a što će biti s Boysima koji su došli pred Nehajsku...Imam osjećaj da će dečkima biti gore...

- 16:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Eto i mene....

- Tu sam samo da pišem...sve i svašta..bez logike, opravdanja i posebnog razloga...

Što ja tu radim?

Pišem...Sve što mi padne na pamet...A svašta mi padne....Samo se moram uigrati u to da na netu pišem svašta...Pa vi kako hoćete, čitajte ili me preskočite....

odbrojavač

Free Hit Counter
Free Hit Counter