i remember that day.. it was the rain!

30.01.2007., utorak

jučer na krattko a danas na DDUUGGOOO...

joj... moram vam pisati nisam odavno haha.. ma nesto me puklo ne znam ni ja.. aha... danas igra Hrvatska Rukometna Reprezentacija Sa Francuskom I Ja Se Nadam Da Ćemo Pobjediti Jer Mi Smo Najbolji.... a sada još da kažem danas je bilo ok u školi... prvi sat je bila matka.. dobro smo prošli.. engleski isto tako.. a i uglavnom druge predmete.. malo je bio lud veliki odmor!.. ali sve je prošlo ok,... joj danas sam bas otišla na jedan blog.. na VISE njih i bas sam naišla na 5-6 njih da pišu o Ivanu Klasniću.. i bas sam eto malo o njemu za vas istražila ali mi se neda pisati pa i sami znate da operacija i nije dobro prošla... dobro, ona je bila ok.. ali nestone stiima.. evo vam sa googla... amlo sam nasla
Ivan Klasnić, hrvatski nogometaš, je rođen 29. siječnja 1980 (Hamburgu, i oduševio je već igrama u lokalnom St. Pauliju. Prije toga bio je član Hamburga i TSV Stellingena. U Werder prelazi 2001. godine, no u prvoj momčadi ostavlja dublji trag tek nakon dvije godine zbog teške ozljede koljena, koja ga je udaljila s terena.

Jedan je od najvećih nada hrvatske reprezentacije, pogotovo nakon odlaska Dade Prše. Iako je u bremenskom Werderu stekao status golgetera, u reprezentaciji je dugo vremena bio etiketiran kao igrač kojeg treba čekati. Nakon prijateljske utakmice u Baselu, kada je Klasnić zabio Argentincima, te Austrijancima prije SP 2006. izgledalo je da će i u reprezentaciji početi sa zabijanjem golova kao i u klubu, no, to se ipak još nije dogodilo.

U Werderu je uz Miroslava Klosea ključni napadač, a vrijednost mu se procijenjuje na 12 milijuna eura, te je najskuplji hrvatski nogometaš. Ugovor s Werderom mu traje do 2007. godine.

Za reprezentaciju je debitirao početkom 2004. godine u utakmici protiv Njemačke, a do početka kvalifikacija za EP 2008. odigrao je 23 utakmice te zabio sedam golova.

Tijekom siječnja 2007. zbog komplikacija nastalih na bubrezima koji su zahtijevali hitnu transplantaciju, na Ivanu Klasniću izvršena je hitna operacija te mu je implantiran majčin bubreg. Kako je Ivanov organizam odbacio majčin implantirani bubreg očekuje se nova operacija pri čemu bi novi donor bubrega trebao biti Ivanov brat. Prema izjavama liječnika još je upitan nastavak njegove profesionalne nogometne karijere.

eto ako nekoga zanima



a ja sam sretna... i ne obazirem se na neke dosade koji me živciraju ma j****e se tamo, neću se radi vas živcirati!! haha.... joj ne znam stverno sta pričam evo vam malo slika...





i još da kažem.. bez obzira na sve nikada se nemoj predati,... jer uvijek pomisli an to.. da ima i gore.. suoči se s tim.. kao i ostali ljudi

BEZ PREDAJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




- 19:35 - Komentari (70) - Isprintaj - #

29.01.2007., ponedjeljak

vrijeme je za novi POST!!

ajoj.. evo i mene,,,.. da da sa novom adresom bloga!!! i sa novim dizajnom
i m a super girl and super girls dont cry..
i baš zato neću plakati i biti tužna..
nego ću BITI VESELA..
reći ćete ma je kada ti se dogodilo nešto sretno, ma ne!!1
pita me fiziku i zemljopis i mogla bi se kilnit, ali
neću....




super girls dont cry!!
ma ni ja ne znam što da vam pišem..
bilo je ok u školi!
JOJ, IMAM POSLA JAVITI FRENDOVIMA SA BLOGA DA IMAM NOVU ADRESU
kiss

- 20:05 - Komentari (17) - Isprintaj - #

27.01.2007., subota

ne da mi se smišljati naslov...

evo i mene!! nekima na žalost, nekima na sreću, prvo ću reći da se ne budale što se pojavljuju i vrijeđaju mene i prijatelje više ne pojavljaju ovdje.. mene bi bilo sram.. a komoli ostavljati jadne komentre.. ma neka se ubiju.. njihov problemo... ja vam baš i neznam što da napisem.. osim da mi je jako jako drago na onoliko komentara.. stvarno vam hvala... punnooo....ja sam se posvadala sa frendicom... a jedna mi je okrenula leđa.. ej jedino sam njoj i vjerovala i kada sam joj rekla nesto, ona meni kaže : ma briga me, uživaj.. nisam znala sta da uradim.. bilo mi je tako grozno...uh...onda cijeli tjedan nisam bila u školi jer sam bolesna.. imala sam malo temperature.. pa eto.. uglavnom bojim se malo FIZIKE. a adresu ovog bloga morati ću promjeniti jer sada je već svi znaju, eto kada su mi već počeli ostavljati prijeteća skoro komentara..onda.... ali javim vam.... eto ja sam danas cijeli dan home...na netu uglavnom.. onda sam slala neke e-mailove, te se dopisivala sa mateom..kiss.. sa da vise ne pise blog.. ali.... me savjetovala nesto.. idem ja sada... novi post, najvjerovatnije u utorak.. ali haha ako bude puno komentara onda i prije haha.. kiss




PJESMU MORATE POSLUSATI SUPER JE... ODLIČNA NAJBOLJA!!!!!!!!!POSLUŠAJTE JE!!!


- 18:16 - Komentari (19) - Isprintaj - #

22.01.2007., ponedjeljak

jeli očekujemo previše???

ovako,, prvo što želim reći je da ste me razočarali sa komentarima!!! samo ih 20!!! sto je ovo''y''y??? blog, više nije što je prije bio.....
a sada da krenem....
ja danas i nemam neke teme, da pođem pisati, ali sam razmišljala!! i donjela zaključak, tj. jedno pitanje?? jeli se vi slažete sa mnom, kada ja kažem, da mi od ljudi očekujemo previše... mislimo da je lako, postići nešto!!! ajde, da ja sada ne kompliciram ovaj dosadni post,, npr. naši sportaši igraju utakmicu, ili utrke,, bla, bla, i ako učine jednu pogršku, za nas su zaborav, kažnjavamo ih..., i više za nas ne postoje, npr. ja od Hrvatske rukometne reprezentacije, s kim god da oni igraju, očekivam da pobjede, nekako su ljudi navikli na pobjedu. ili kada se igra tenis, i neko od igrača, izbaci loptu u out, ne mojte reći da ne psujete.. i poludite, osobito kada je to važno.... ali ne pitate se kako je tom igraču?? kako se on osjeća.. psujemo, i govorimo npr. igra kao neki... a zapravo ne zamislimo sebe na tom mjestu, zato ja kada netko kaže loše o tome, ja kažem, a eto ti bi bolje... Nekakmo je danas to stalno, vuklo, da razmislim o tome.. ali i morala sam, nakon jučerašnje pobjede rukometaša, MA SVAKA ČAST, a meni je jako jako lijepo što su se svi malo trznuli, sada radimo sve za pobjedu.!!! samo tako nastavite...
Eto ja sam vam bolesna, imam neku gripu, pa ne idem na nastavu.... ali..... bas sam danas listala neke knjige, i cijeli dan na internetu ( IMAM temperaturu) pa naisla na preslatke sms za valentinovo, ali i za svaki dan.. haha.. pa evo meni onih najljepših

TOP LISTA 7 NAJSLAĐIH SMS - OVA PO MENI...

uzimas i ti.. mene za zakonitog sms dopisnika, da mi pišeš pri dobru i lošem signalu, dok nas nedostatak kredita i prazna baterija ne rastave?

Pogledaj na kalendar, prolaze dani, a meni se čini sve isto kao i lani. nije isto, godina ti je više..SRETAN ROĐENDAN, želi ti onaj tko ti ovo piše.

danas sam se nasmijala 1861 puta, čudno! isto toliko puta, pomislila sam na tebe!

last night i asked my anglel to watch over you.. but he comed soon, i asked him why??' he smiled and said:an anglel doesnt watch another angel...


ostvarili smo ono što nismo htjeli, pamtit ću dan kad smo se sreli, ne diraj u prošlost, od nje se ne živi, pa dobro znas da smo oboje krivi.

... ne da mi se više...

većina je uzeto iz ok, kao i nešto od ovog sada.. ok je the best.. OVO SADA SU GLASALI ČITATELJI.. NISAM JA.. JA SAM UZELA.. I SA SVIM SE SLAŽEM!!!!!!!!!!!!!!!!1

NAJBOLJA STRANA GRUPA: PUSSYCAT DOLLS
NAJBOLJA SPORTSKA EKIPA: DINAMO
NAJSEKSI MUŠKARAC: WENTWORTH MILLER
A ŽENA: ANGELINA JOLIE

ETO.. TO TOLIKO OD MENE..

- 17:30 - Komentari (130) - Isprintaj - #

19.01.2007., petak

PONOVO JA...PONEKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tko bi rekao da ću ja se ovako brzo vratiti????..... ma, evo me.. ja sam vam se odlučila vratiti zato što će brisati blogove.. koji se navodno ne pišu.. joj.. mene bi jako povrijedili da mi izbrišu ovaj blog.. ajme meni!!!!... ma ne.. odmah na početku da se sporazumijemo!! ja ga prečesto NEĆU PISATI..pisati ću ga 2 puta tjedno!!! moja odluka.. nekada 3 puta a nekada 1.... od mene možete očekivati puno komentara! ali ako mislite da ću ja dolaziti na vaše blogove.. i ostavljati hrpu komentara.. samo kako bi i vi meni i obrnuto.. MA ZNATE ŠTA!! ZABORAVITE!! u mene nema ništa novo.. ja sam super...

pozdrav Ljubušacima.. na blogovima... i onim koji su me podržavali.. moja odluka NIJE bila duga.. ali mi je bila dovoljna za odmor...uživala sam... ha ha .... eto.. kada mene baš i nema ovdje često.. potražite me i na ovom blogu:


moj blog










- 13:12 - Komentari (21) - Isprintaj - #

11.01.2007., četvrtak

ne vjerujem..

DRAGI MOJI BLOGGERI, NE VJERUJEM DA ĆU SE LAKO VRATITI PISANJU OVOG BLOGA..

NE, NE ĆU GA BRISATI.. ALI NEMAM SNAGE DA NASTAVIM PISATI, BBLLOOGG.......

PUNO JE RAZLOGA...

SVEJEDNO.. VOLI VAS VASA... JOSIPA..
ps. ostavite mi puno komentara....
žao mi je što ovako ispada..ali nemam snage nastaviti......





Embedding disabled by request

BY..

a u vezi škole sve ide ok.. dobro je počelo!!!
- 17:33 - Komentari (46) - Isprintaj - #

02.01.2007., utorak

SVE JE MOGUĆE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JELI VAM IKADA BILO SE TEŠKO OD NEKOGA ODVOJITI??
OVIM POSTOM ŽELIM REĆI DA SI UZIMAM PAUZU!!! NEZNAM KOLIKO ĆE ONA TRAJATI!!!! NISAM SIGURNA, ŽAO MI JE ŠTO PRAVIM PAUZU, BAŠ ONDA KADA SU SE MOJE PRJATELJICE VRATILE PISANJU BLOGOVA!!
JA NEZNAM KOLIKO ĆE OVO TRAJATI… NE DUGO…. NEKADA SUBOTOM MOŽDA SE VRATIM PISANJU! POSTA…. ALI NA NEKO VRIJEME JE BOLJE BEZ TOGA,….
NE BRINITE.. ZATO JER JA ĆU VAS NEKADA POSJETITI.. I OSTAVITI VAM KOMENTARA… ALI ZA SADA MI JE BOLJE… BEZ IČEGA.. AKO NETKO SADA PAŽLJIVO ČITA POST, NEKA MU NE BUDE NI MALO ŽAO OTIĆI NA OVE BLOGOVE.. NEĆE POŽALITI-……

- svi koji su u mojim linkovima….. volim vas.. jako puno



IMA JOŠ PUNO BLOGOVA.. MENI SU OVI SUPER.. AKO SAM NEKOGA ZABORAVILA NEMOJTE DA SE LJUTI..

VOLI VAS SVIJU VAŠA..

Josipa.. – jopa…..
[IMG]http://img67.imageshack.us/img67/2527/hehezabloggerimu1.jpg[/IMG]


- 20:25 - Komentari (116) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (21)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E pa zasto ti se svida ovaj blog?????

tko sam ja... osim sto pisem ovaj ....... blog





vjerovatno o meni znate puno puno toga.... ma neki će reći luda mala.. a neki će čak reći, cura je bezze.. neznam.. imaš pravo glasa. ali evo.. pošto većina ne zna niš o meni... evo
ime: Josipa
prezime: i ja se pitam!
živim u:pa zavisi
najprijateljica:Iva, sara, dubr. i silvija
najprijatelji:Mislav,Denis,Stipe,Ivan,.....
volim: Sve što me okružuje haha,..
volim: hip-hop i rap,
sisers olsen...
svoje prijateljice..
i sestre....

NE VOLIM...

kada netko kaže:
ja sam naj savršenija osoba na svijetu.. ili
najljepša sam.. najbogatija. - pa ako jesi uzmi si
lovom psihića..hehe...
ne volim kada mi netko nešto taji.. ili me drži u neizvješnšću..
ali ja njega volim.. zazat.. ehhe
volim Dinamo!!!! ali nemam ništa prtiv
torcide... - a -.....

eto... bybybbyby

ZABAVA TEK POČINJE..

Test inteligencije

Pitanja
Da biste otkrili koliko ste inteligentni, rijesite ovaj test, zbrojite svoje pogresne odgovore i pogledajte svoju
inteligenciju.
1. Ako legnes u 8 sati i navijes sat da ti zvoni u 9 sati, koliko ces spavati?
2. Da li u SAD postoji 25. prosinca?
3. Ako imas u kutiji samo jednu sibicu i ulazis u mracnu sobu gdje se nalaze: petrolejka, plinska svjetiljka i pec
na drva sto ces prvo zapaliti?
4. Neki mjeseci imaju 30, a neki 31 dan, koliko mjeseci u godini ima 28 dana?
5. Sto pise na koanici od tri kune?
6. Lijecnik ti da tri tablete da pijes jednu svakih pola sata. Koliko ces dugo piti tablete?
7. Sanjas da si u tamnom tunelu, s jedne strane dolazi vlak, a sa druge zmaj. Sto ces uciniti?
8. Sto je bilo prije 1945. godine?
9. Da li je moguce covjeka sjeverno od New Yorka pokopati zapadno od Missipija?
10. Da li je moguce u SAD-u vjencati se sa sestrom svoje udovice?
11. Ako bacis crveni kamen u Crno more, sto ce se dogoditi?
12. Ti si mi sin, a ja ti nisam mama, sto sam ti ja?
13. Ako se covjeku odsjece desna ruka, koliko mu prstiju ostane?
14. Avion se srusio na kanadsko - americkoj granici. Gdje ce se pokopati ranjenici?
15. Koliko rodjendana ima majka troje djece?
16. Jabuka ima tri grane, svaka grana ima tri grancice, svaka grancica ima tri ploda, svaki plod ima tri kostice.
Koliko krusaka ima na stablu?
17. Koliko puta u toku 24 sata (jednog dana) minutna kazaljka predje iznad satne kazaljke?
18. Ako danas u podne pada kisa, moze li se za 36 sati ocekivati sunce?
19. Pijetao snese jaje na slovensko - hrvatskoj granici. Cije je jaje?
20. Koliko jee 10 i 30?

Odgovori
1. 1 sat
2. Da.
3. Sibicu.
4. Svi.
5. Nema kovanice od tri kune.
6. Sat i pol.
7. Probuditi se.
8. 1944. godina.
9. Ne.
10. Ne jer si vec mrtav, buduci da ti je zena udovica.
11. Potopit ce se.
12. Tata.
13. 15 prstiju.
14. Nigdje, jer ranjenici nisu mrtvi.
15. 1 rodjendan.
16. Ni jedna, jer na jabuci ne rastu kruske.
17. 22 puta.
18. Ne jer ce biti ponoc.
19. Pijetao ne nosi jaja.
20. Pola jedanaest.

Greske
0 = super inteligentan
1 - 2 = inteligentan
3 - 4 = prilicno inteligentan
5 - 7 = normalan
8 - 10 = glup
11 - 14 = umno bolestan
15 - 17 = 100% idiot
18 - 20 = opasan za okolinu

ZAR NIJE SUPER.. MENI JE..

PJESMA JE NAJBOLJA EVO VIDEO, PA VI LIJEPO IMATE I RIJEČI ISPOD VIDEA.. PJESMA JE NAJ NAJ NAJ....





I'LL STAND BY YOU
OH, WHY YOU LOOK SO SAD?
TEARS ARE IN YOUR EYES
COME ON AND COME TO ME NOW
DON'T BE ASHAMED TO CRY
LET ME SEE YOU THROUGH
'CAUSE I'VE SEEN THE DARK SIDE TOO
WHEN THE NIGHT FALLS ON YOU
YOU DON'T KNOW WHAT TO DO
NOTHING YOU CONFESS
COULD MAKE ME LOVE YOU LESS
I'LL STAND BY YOU
I'LL STAND BY YOU
WON'T LET NOBODY HURT YOU
I'LL STAND BY YOU
SO IF YOU'RE MAD, GET MAD
DON'T HOLD IT ALL INSIDE
COME ON AND TALK TO ME NOW
HEY, WHAT YOU GOT TO HIDE?
I GET ANGRY TOO
WELL I'M A LOT LIKE YOU
WHEN YOU'RE STANDING AT THE CROSSROADS
AND DON'T KNOW WHICH PATH TO CHOOSE
LET ME COME ALONG
'CAUSE EVEN IF YOU'RE WRONG
I'LL STAND BY YOU
I'LL STAND BY YOU
WON'T LET NOBODY HURT YOU
I'LL STAND BY YOU
TAKE ME IN, INTO YOUR DARKEST HOUR
AND I'LL NEVER DESERT YOU
I'LL STAND BY YOU
AND WHEN...
WHEN THE NIGHT FALLS ON YOU, BABY
YOU'RE FEELING ALL ALONE
YOU WON'T BE ON YOUR OWN
I'LL STAND BY YOU
I'LL STAND BY YOU
WON'T LET NOBODY HURT YOU
I'LL STAND BY YOU
TAKE ME IN, INTO YOUR DARKEST HOUR
AND I'LL NEVER DESERT YOU
I'LL STAND BY YOU
I'LL STAND BY YOU
WON'T LET NOBODY HURT YOU
I'LL STAND BY YOU
WON'T LET NOBODY HURT YOU
I'LL STAND BY YOU