Radujem se, pronadjoh Bozic iz djetinjstva

Uistinu su mi se slicne stvari dogadjale pred blagdane. Cijelu godinu radis i boris se da prezivis i to sve sa pomoci Bozjom i uspjeva. Ali umor, emocije i predblagdanska depresija, u gradu sve sja, brdo problemcica koje u kratkom vremenu moras rjesiti, guzve na sve strane, dodatno umore i izmrcvare. Rado bi da je sve kao u trgovini , kao na TV, pa onda klasicno, kod mene to ne pase, koncetracija popusta, ne smijes zanemariti rodbinu, sto tko voli ili ne voli. Nakiti i kicenje doma. I jos brdo drugih malih obveza.Onda koncetrirano na ispovjed. Pune ruke vrecica i stvari koje eto donesoh doma a ne trebaju mi. Odredjeni budzet je prekoracen ah snaci cu se nekako a kako pitam se pa "valentinovo" vec kuca na vrata. Vidi mene pa Bozic je necu o tome razmisljati. Pa rodbina, prijatelje pa kupovanje i spremanje raznih poslastica, uredjenje doma, cestitke pa da neizostavim nekoga.
Bozjom providnoscu na nagovor autora Bloga "ljepotavjere.blog.hr" pise: "Molim vas, u komentarima ostavite svoju želju da ćete moliti ovo barem do Božića svakodnevno!" Krunicu Duhu svetome.
To sam Bogu hvala i cinio! i pored svakodnevne molitve. Vec nakon tri dana, osjetih da je ova lijepa molitva dar i uzitak a ne neka obveza. Po trgovinama i ducanima bio sam potpuno opusten i uzivao sam u predblagdanskom raspolozenju. Kupovao sam samo ono po sto sam posao i nista drugo. Cudio sam se nervozi, svadji i trki drugih iako prije bijah jedan od njih. Sve sam na vrijeme stizao bez ikakva umora i ikakve depresije. Bozjoj providnosti i Duhu svetome hvala. Cesto prije sam okrivljivao veletrgovce za komercijalizaciju Bozica a sada sam svjestan da sam i sam u velikoj mjeri doprinosio tome. Jos nesto vrlo interesantno darovi su bili nesto skromniji ali raspolozenje je nekako bilo posebno svecano meni na iznenadjenje i cudjenje. Nostalgija za Bozicem iz djetinjstva je prestala jer sam dozivio Bozic u punini. Upravo sam trcao i trazio to svih proteklih Bozica i kupovao nepotrebno sto sam kasnije bacao jer nije bilo Bozica u tome!



26.12.2008. u 16:45 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Zelim vam obilje Božje ljubavi, neka vas blagosivlje Isus Krist po zagovoru Blažene Djevice Marije, neka se blagoslov u punini duha izlije kao rijeka na sve posjetitelje mog bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
antet09@go.com

ISUSE BLAGA I PONIZNA SRCA
UČINI SRCE MOJE PO SRCU SVOMU!

Charles Caleb Colton
"Najveći prijatelj istine je Vrijeme, njen najveći neprijatelj je Predrasuda, a njen stalni pratilac je Poniznost."

Jefferson Davis
„Ne budite nikad ponizni pred oholima, niti oholi pred poniznima“

Martin Luther
"Prava poniznost nikad ne zna da je ponizna; kad bi to znala, bila bi ohola."