Učahurena stvarnost

31.01.2010., nedjelja

A guest...

Da, pa naravno da se nitko od nas ne bi „odrekao“ nekog od svojih osjetila, nije poanta bila u tome. No zamislite da ste u situaciji katastrofalnoj, netko vam drži tri pištolja prislonjena na čelo i kaže vam da vam ima mogućnost uzet jedno osjetilo i da se jednog morate „odreći“... Ako se ne odreknete, ubit će vas... :D :D Što biste žrtvovali? :D

No, dosta o tome... Danas je bilo veoma turbulentno u Medovom habitatu. Kao što vjerojatno znate, vi koji ste sa studentima i studentskim životom u bližem (čitaj: studirate) ili daljem doticaju (čitaj: čitate blog kakvog kuknjavastog studenta, e.g. moj), sutrašnji dan otvara sezonu ispitnih rokova. Redovnih, naravno. Dobro, u mom slučaju, sutrašnji dan otvara sezonu trošenja para namijenjenih veljači jer trebam do HgŠrota po punjač za baterije i baterije (i veoma su posebne, Nessa, i jedino sam ih u HgSpota vidio po normalnoj cijeni, hehehe) jer trenutni punjač odbija suradnju i iz protesta gasi punjenje altogether već nakon nekoliko minuta... Živina. Uglavnom, potrebno je kupiti to jer želim osposobiti Hrvoja (fotoaparat, je li).

Sljedeći na redu je Profil Megastore. Ulfuz je zapela za neke knjige koje su na 2za1 akciji, tako da ću ja uletjeti i nabaviti si Tree Guide veoma povoljno, reklo bi se. Nekakve trenutne hitnosti za tom knjigom nemam no uvijek volim imati poneki ključ za determinaciju na svojoj polici, koja za sada broji samo Ptice Britanije i Europe te Floru Hrvatske... A Flora je tekstualni ključ, nema ni vražje slike pa me deprimira. Naravno, tu su još tri knjige o pticama Neretve (rekao bi čovjek, onako ovlaš pogledavši na moju policu, da sam, nedajtibože, ornitolog)... Dakle, drveće... Ajde super, opet sam pozaboravljao kako se koje drvo u susjedstvu zove. Znam samo da mi je parking ispred zgrade pun breza...

Dobro, mislim da će tu sutra stati moje bjesomučno trošenje para. A danas, sam, kad smo već kod trošenja, trošio nemilice i milice svoj ATP. Naime, kako i napisah, prije ove digresije o trošenju novca, počinju ispitni rokovi, a to znači aktivnost u svim poljima života, osim u onom na kojem korov guši svaki zametak učenja. Tako sam i danas, shodno svojoj tradiciji da sasiječem u korijenu svaku ideju o učenju, preokrenuo, po valjda stoti put, raspored namještaja u dnevnom boravku. Da, sve osim ogromnog ormara slash police s knjigama je bilo podvrgnuto operaciji „Zarotiraj me nježno“. Plan je bio vrlo jednostavan: popraviti the screaming problem of the last time's rearrangement. Naime, tijekom posljednje velike migracije namještaja na ovim prostorima, televizija je završila u nezgodnom položaju, okrenuvši svoj poveći ekran ravno prema prozorima. Prozori su ogromni, čine čitav zapadni zid dnevnog boravka i praktički moraju cijelo vrijeme biti pod roletnama jer se inače na TV-u ne vidi ni Ž od slike. Nadalje, radni stol ostao je zabijen u rupi najudaljenijoj od prozora, tako da dnevnu svjetlost nisam mogao iskoristiti nikako. Kako bih popravio sranje, zamijenio sam im mjesta. Kaučevi i TV su završili malo istočnije, a radni stol malo zapadnije i etoga. Dnevna svjetlost sada obasjava radni stol, prozori više ne smetaju televiziji i sve savršeno. A budući da se kod mene u zadnje vrijeme sve češće događaju nekakva učenja i slično, odlučio sam iz spavaće sobe iščupati još jedan radni stol koji tamo služio nije ničemu i dovući ga ovdje, u dnevni. Priljubio sam ga prekoputa starog radnog stola tako da sad moj kutak za učenje izgleda kao da je pobjegao iz NSK... Danas je Semmy testirala moju umotvorinu i sviđa joj se. Lijepo smo sjedili jedno prekoputa drugog, svatko za svojim stolom, gledajući se netremice u oči i raspravljajući o probavi u životinja.

Prekrasno. Kad smo već kod životinja, danas je sa Semmy stigao i jedan gost. Poprilično me iznenadila kada je sa sobom dovela i Matka! :D Jadničak, cijelo ga je vrijeme gnjavila i natezala da joj leži u krilu. A Matko totalno nezainteresiran i za nju i za mene, samo si je fino sjeo na kauč i zaspao, kao da nije došao nekome nepoznatome u goste. Poslije, kada mu je dopizdilo, malo je istraživao stan no većinom se držao kauča dok smo nas dvoje učili. Kada je došla hrana, Semmy mu se smilovala pa je dobio malo, no očito dosta za njega :D A kad smo krenuli gledati film, pokupio se iza mašine za robu u banji jer mu je očito smetala buka. Šteta, baš je sav mekani i bilo bi mi drago da se odlučio, kao i moj Pixie, uvaliti u krilo i izazvati temperaturni šok mojim jadnim testisima. Te mačke nisu normalne, griju ko lude. :D

I tako... Mislim da ću provesti još neko vrijeme u štrepsanju prije spavanja... Spavaća soba je danas ostala pošteđena velike akcije predispitnog čišćenja. Naravno, zaboravih napomenuti kako je velikoj migraciji namještaja uslijedilo bilo i detaljno usisavanje i ribanje poda, kako bi stvari bolje klizile. Ubio sam i kuhinju, također, svojim opakim močom... :D Obožavam vrijeme ispita, stan je uvijek u optimalnoj urednosti :D Kao da urednost može biti suboptimalna... Nema šanse, at least not kod mene... A sad me ispričajte, moram ići poredati knjige po abecedi :D

- 23:25 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (4) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>