Učahurena stvarnost

18.02.2009., srijeda

Prelet...

Eh, velepoštovano moje čitateljstvo, kako je? Meni dobro je, sada. Već nekoliko dana idem na instrukcije iz vražje matematike (da, znam, o čemu ću nego o faksu) i po prvi put imam osjećaj da ću to proći. Treba mi samo 55% iz ovog kolokvija, molim sve moguće supranaturalne entitete da stvar proradi...

Supranaturalni entitet se već jednom isprsio kada sam Ga gnjavio u katedrali prije pismenog iz organske. Prekjučer sam vidio rezultat gnjavljenja. Imao sam 51% na ispitu! Što je bilo dovoljno da me profich ne gnjavi na usmenom predugo nego da mi nakon nekoliko braindead pitanja i malo suptilnog vrijeđanja na odsječkoj osnovi (znate ono: nitko ne voli matematičare, kemija i biologija se ne podnose, fizičare nitko ništa ne pita, za geofiziku se nije sigurno da uopće i postoji, geologija gura svoje, geografija se šlepa za ostatkom PMF-a...) uvali tu teško zarađenu dvojčicu u indeks. Da, dragi moji, Medo je konačno položio organsku! Ma bravo ja.

Sutra je matematika. Ako to prođem... Ako to prođem mislim da ću se razletit od oduševljenja i toliko će mi biti drago da će mi biti sasvim svejedno ako ne dam oceanografiju i beskralježnjake (što bih volio dati jer bih onda očistio i drugu godinu). Vidjet ćemo...

Inače? Što ima kod vas? Prepo vas snijeg? Hahaha, zove me mati i priča kako je dolje kaos živi, ima valjda tri centa snijega, sve paralizirano, šije bura i ledi sve pred sobom... Katastrofa... Ma svijet nije vidio takvu oborinu još od prije Tutankamona! Pater familias odustaje od vožnje do posla, zove prijevoz... Smak svijeta... Sviđa mi se kako se jug paralizira kad ga pogodi jedna i po zalutala pahulja... A kad sjever pogode nesnosne vrućine? Hehehe, to mi je još bolje gledat, kako se kontinentalci blago isušuju na +50 dok se mi dolje brčkamo u moru i nervoznim pogledom tražimo zalutalu morsku psinu... Ma, svaki kraj svoje čari ima... Meni je, iskreno, draži snijeg i led od sunca i priganja na užganom žalu ali što ću...

I tako... Nemam vam ništa posebno, sarkastično, cinično, groteskno, kinky ili bilo kakvo za prijaviti, pričekajte da prođe kolokvij iz matematike sutra pa ćete ili čitati kako je svijet predivno mjesto za živjeti ili pak možda primjetite negdje osmrtnicu... Ali ne moju. A ne. Šteta mene. Treba riješiti svijet još dvoje matematičara (bez uvrede, ako vas ima koji ljubite tu granu „znanosti“), imam pune posla, noži spremni (gle, glupi hrvatski word ne shvaća dubrovačku kratku množinu ali je zato bez problema prihvatio riječ „word“ kao hrvatsku... prokletnik) i čekaju svoje prve jugularne... :))) Ma šalim se... (to kažem samo zato ako ima koga iz policije tko pregledava blogove, vi znate da se šalim :)) )

- 14:56 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (4) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>