< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ovdje ćete čitat o joci i joci rule i joci on tour i o joci i mnogo toga o joci i još puno toga o joci i još nekom( o joci ).....o joci, o mojim naj frendovima Joca2, Joca3, Joca4






Web Counter
Web Counter


j


Create your own message at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Image Hosted by ImageShack.us
Joca 2 dok je bio mala beba, kaj nije sladak
I njegov stari

Image Hoste<br />
<br />
</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3>Linkovi</h3>
<p><font color=#FF0000><a href=Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Malo o JOCI

IME: Joca
Prezime: Joca
Adresa: Jocina cesta 11a
Grad: Joka
Selo: Pod Jokom
Zaselak: Iza pod Jokom
Škola: JOKA(Jebozovna-obrazovna- kurčeva- administracija)





Pjesma o Joci

Joca je faca prava
od svih tolikih glava,
Joci ne može pobjeć niš
osim kad je u pitanju miš.
Joca uvijek sve sazna
njemu nije glava prazna.
Joca je najpametniji
i uvijek najprivlačniji.
Joca ima velike oči
da vidi po noči.
Joca je frajer pravi,
sviđa se svakoj kravi.
Aku mu krava neda,
Joca jede puno meda.
Joca najviše skače
curice mu vole skidat gače.
Ima lijepu sexy guzu,
koju stavlja pod bluzu.

Kveščn

srijeda, 11.06.2008.

opstaju samo naaajjjjjaččči

Di ste gmazovi neš me pere malo sušica al će proč,to je sigurno od vjetra.
Pa da vam kažem kako je velika faca postala još veća.Idem ja neki dan doma(bil sam vani s pračkom) i čujem ja neš kako meni curi iz organa za slu,ja reko ono šta ću sad,nema mame,nema tate i tako došao na spoznaju da njih nema..ali nisam spomenuo kako sam postao frajer preko hulka, svi ste čuli za njega, da da…ovako je to bilo…

.I tako sam došao doma bijesan.Pa sam si to opral,to je bilo nešto veliko malo masno, malo odojka i tri male svinjice koje su govorile srpski govor, bila je suha zima i još štošta je bilo u zraku, ptice su kosile, ribe su bušile rupu do Kine, bor je futbalirao,pa sam to malo popreko obrisao preko ždrijela i janjeta i spasil sam živu glavu.TO je sad rećeno malo figurastivno s puno majoneze i s onijonom .Joj da se pohvalim,neki dan su mi frendovi rekli kak imam super ljetno luk,a ja njima velim vi dečki/curke(curke uopšte nisu ništa rekle, to sam da mislite kakav je Joca frajer da ima 3 dana u mozak preko tjedna hip-rep u nogu se lupil…nemate pojma,ovo nije ljetno luk ovo je češnjak svježe ubran od crnih robova.Kaj se to ne kuži,jel???Ovo ćete zapamtit jer Joca nije stekao polucije preko noći u jednom danu, on ih je znao imat više puta tjedno u danu, ali te su bile prisiljene…I tako sad sam pojel malo brokule s ražnja i buša mi je puna al se bojim da ne dobim gušu.Pa sam odlučl kupit nove tenisice i zvučnike za tevelizor bez boje, samo s zvukima i šerafom u njemu…jer me nešto leđa muče i sad me muče još više,a neznam zakaj.
Sad idem malo vježbat uz Revatu Koćek pa ću vam reć kak sam uobraženo ljetno derište s puno intuzijazma i intuiteta iz njemačko-bosanske kulture iako neam para za četkicu.

SAD SLJEDEĆE KAJ ĆE JOCA THE MATSR NAPISAT JE PESMA:

Bliži nam se ljeto i kupanje
Vrapci svi po grani šuškanje.
Ljudi su neki truli i plavi
Tko zna kaj se događa u njihovoj glavi
Puno cica ima u zraku
Neki ih pokrivaju u mraku
Neke se švercaju u vlaku
Sve imaju baku.
Ko se kupa ima muda
Djetetu treba duda

Joca ima sve nešto
Ništa ne radi grešno.
Betmen se ne javlja
Došao je do 4 poglavlja.
Dugo ga nema
Za sprovod se sprema?????


Evo moji ljudi, ovo je nastalo spontano bez puno iskrica vrijedi imat newšto na svom repertoaru…vidimo se uskoro,,,još malo, pa čete moć čitat neke od najboljših postova najboljeg Joce na svijetu….Do sljedećeg slušanja, vrijeme če nam brzo proč, stoga draga djeco do viđe nja….

opa neki novi mali okruglići bangbangmahmahpjevapjevalazelazepuknucupuknucupuknucupuknucucerekwavewave


HVALA JEDNOJ GUTTEN OSOBI koja je jako ....winknutnut

pozz



| Komentari (5) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.