< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ovdje ćete čitat o joci i joci rule i joci on tour i o joci i mnogo toga o joci i još puno toga o joci i još nekom( o joci ).....o joci, o mojim naj frendovima Joca2, Joca3, Joca4






Web Counter
Web Counter


j


Create your own message at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Image Hosted by ImageShack.us
Joca 2 dok je bio mala beba, kaj nije sladak
I njegov stari

Image Hoste<br />
<br />
</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3>Linkovi</h3>
<p><font color=#FF0000><a href=Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Malo o JOCI

IME: Joca
Prezime: Joca
Adresa: Jocina cesta 11a
Grad: Joka
Selo: Pod Jokom
Zaselak: Iza pod Jokom
Škola: JOKA(Jebozovna-obrazovna- kurčeva- administracija)





Pjesma o Joci

Joca je faca prava
od svih tolikih glava,
Joci ne može pobjeć niš
osim kad je u pitanju miš.
Joca uvijek sve sazna
njemu nije glava prazna.
Joca je najpametniji
i uvijek najprivlačniji.
Joca ima velike oči
da vidi po noči.
Joca je frajer pravi,
sviđa se svakoj kravi.
Aku mu krava neda,
Joca jede puno meda.
Joca najviše skače
curice mu vole skidat gače.
Ima lijepu sexy guzu,
koju stavlja pod bluzu.

Kveščn

ponedjeljak, 25.06.2007.

zaboravljeni slućaj


Joce gnjave

Joce tuču one kaj se izdvajaju iz društva Joce

Ej bok judi, vratil sam se....Sigurno se pitate di sam bio i zašto na Vašem najboljem blogu nema novog posta već duže od 3 dana, odgovor je jasan jer sam vam JA PRAVI FRAJER, i možda još kaj sam bil u bolnici i preživio 4 opasne operacije koje su mogle završit smrtnim slučajem moje bake jer ako bi doktori umjesto skalper(l)a dodali pionceti mora da bi nešto pošlo po zlu jer ja sam vam prava faca.Ali dosta okolišanja, sve je počelo jednog divnog dana, mislim da se radilo o 30.2., ja mislim da je, kaj ti kazes babo jel bilo 30. ili 32., ma ne 30., da da 30....je ipak sam ja imal pravo, kaj baba zna, to uopšte ni nije moja baba, ali da ne skrećem s teme vratimo se na temu jer bi ja skrenul s teme i pričal nešto drugo jer ja sam vam prava frajerđija....kadi sam sad stal, k vrapcu....daj me posjetite, aha 30.2. sve se počelo dešavat u jednom šumarku kadi smo se mi kao deca znali malo naguzit u guzu, ne bi se bez veze s vezom ali ipak bez veze zvalo naguzit....opet ja skrecem s teme jer sam ja pravi Batman, i mogu letit ko skakavac......

Ovako kaoko....Joca i moji frendiči se šetamo pokraj tog šumarka, kad tamo vidimo neko dite plašte, mi dojdemo do njega i pitamo ga zašto plače, a on ni pet ni šest pa nam reće.Citiram:ŠMrc, šmrc, ščjt kad šmrc sam šmrc šmrc išal šmrc mkod tete šmrc šmrc šmrčak(tako se zove- teta šmrčak)šmrc..... dok je on to pričal mi smo pobegli u logorište, vi se sigurno pitate kako sam ja završil u bolnici, evo ovako- to nema nikakve veze s ovim gore.....kao što svi znate, ja sam bil pobjednik u big baderu prošlog ljeta jer sam vam ja faca nad frajerima i od tada imam užasne smetnje u guzi..svaki dan moram na vece i mene moj dobri kolega Joca 3 s kojim više nisam dobar(skuzit cete zakaj u daljnoj anegdoti)
otpeljal u bolnicu i doktor mi je moral izvadit moju lubanju i stavit mi od slona, pa mi je sada glava malo velika i imam kljove, ali nemrem reč slovo l(ne mislim na l nego na l kao robot)....ali nemojte se ljutit jer ja sam vam faca, frajer i šumaher ( 4 in 1 )....čao


slika mojih frendova kaj sam ih upoznal dok nisam bil doma, bil sam vani:::::)

Image Hosted by ImageShack.us
ljubo

a sad jedno pitanje koje zahtjeva da upotrebite 17.64584% mozga:

koje boje ja sada nosim gaće???

odg na komentare i dobit cete besplatene palačinke

zaboravil sam reć da mi što više ostavljate komentara jer ja sam vam FACAblablamahludhrvatskacerek smokin deadkiss



| Komentari (323) | Print | # |

nedjelja, 10.06.2007.

Srćane pretkljetkice

Samo ču rekat da sad provodim najlepše trenutke u mom životiču, jer mi se vratil moj dećkac iz sveta kurčeva..... naravno kad se vratil zatekal me je u sobi sa jednom jeeebenom curicom od 9 godina s kojom sam radija neke jeeebeneeeeee stvarrri....... Moj dečak se naljutil i poćel se plakat, ali ja sam ga tada utješio i reko sam muuuuuu( kušte, rekal sam "muuuuuu", a ne njemu, ahahahhahahahahashsaaa)..... , ali tada sam rekal njemu(mom dećku) da je peder i da to nmere promjenit........ dosta o njemu jer smo sada te stvari izgladili i opet se jebemo..... u vušesa......
Još ču samo spomenut da su Joca3 i Joca4 još uvek na državnom naprckanju i prošli su u 2. krug....
ajde pozič moram ič, idem gledat film na kaseti, majde pšočinje mi
sooo long sucker, pišite mi što
višecerekcerekblabla blablathumbup deadburninmadburninmad mahmah wave waveheadbangheadbang hrvatska


amo,1. -avi, -atum



| Komentari (12) | Print | # |

ponedjeljak, 04.06.2007.

Zaborav

Evo napisal sam ednu hajiku pesmu o slapovima, pa ak želite je čut klikni ođe::::

Izvire slap ođe
velika tišina
tišina............

Maaaaaaaaater ti kak sam dobar, kao Febo, kužš ono ne,

Ej svi likiči, burazi i likičice koje/koji ostavljate komentare, morat če te se viče potrudt jer napisat ču novi postich tek kad skupim 48 komentara, potrudite se jer ču vam doč na vrata i zvonit hahahahahahaaaaa hahaha hi huuuu hhhuuu mmmhhhhhmmm...

Ovih dana nejdem u školu jer sam ja Joca i to mi ne treba, JA VSE ZNAM.., Ak me netko oče kaj pitat neka voli, ko izvoli ( ili obrnuto ), zbunija sam se.....npr. vas sigurno zanima kak se ja prezivam pa pitajte, ajde pitajte, ajde pitajte....???? kad budete pitali znat čete jer ide voda iako sam slavan..... Ajde bok vidimo se kad mi ostavite 48 komada komentara.......

nemojte zaboravit na 48 komentara....... čaič
čaiš pusacd
da spomenem i mog dećaka iz MADR VAJTRAŠA.... KOJI SE sprema izvest atentat na .... to nečete saznat od mene
ajde mahmahmahmahwavewavewavewavewave hrvatskahrvatskahrvatska hrvatska

e da ko ide na hrvatska- raša nek mi se javi, imam kartu viška i vidimo se tamo........ cerekcerekcerek partyparty kiss
volim sve dečke na svetu osim retardiradih idiota kaj ne znaju ni popušit kak se spada... rolleyesrolleyesrolleyes , oni bi kurac njaminjaminjami

Za profesore, neka se smire ili če svi ovako završit: yesyesyes



| Komentari (59) | Print | # |

petak, 01.06.2007.

Evo moje najbolje grupe




Pozz mom dragom dečku iz sveta kurčeva, koji je tamo prošao na godišnji odmor, nadam se da se dobro provodiš, a i ki ne bi da je okružen samim kurcima bez pička( koja uživancija)..... priznajem, malo sam ljubomoran na tebe burninmadburninmadburninmad, zato kaj padaju čaše s moje stalaže, ali nema veze s vezom bez veze.....

Malo matematičke osnove:

Joca + 4Joca = f(x)
f(x) = 2x - korjen iz 3Joca * pet na kvadrat
f(x) = sve na zajednički nazivnik
f(x) = dobijemo 5*5% - 8
f(x) = 5Joca---------------------
_________________

ont size=3>_________________

ako kaj ne razmete nazovite me, instrukcije kod Joce 360kn/h....daleko najpovoljnije

pozzzič, kisač, Iron Maiden, Klapa 8, kolinje.....



| Komentari (20) | Print | # |

joca ima 2 glave

Ej čaič ljudichi, nisam dugo napisal blog jer bilo je vrijeme za rolanje i romoboliranje....Bit ču kratak jer neki su glupi, pa ne mogu skužat dugaćke postove, poz svim glupim ljudichimawavewave:wavcolor=#FF0000>e:wavewave...
Joca se ozljedil dok de penjal na krevet i išćasil desni zglob na levači...i onda je spletom okolnosti headbangheadbangheadbang.... Još ču reč da su Joca3 i Joca4 prošli na državno naprckanje iz sinkroniziranog koprcanja, i tamo su največi favoriti, možda zato kaj su jedini(ma ne zbog toga zezam se, jer je potražnja za tom umjetnosti jako velika)... Čak su se poćele otvarat škole sinkroniziranog koprcanja ođe u JOKI.... Naši dragi frendovi Kubanci su im ćak i podignuli spomenik, svaka čast dećkima, dajte im jedan aplauz nononononononono,....Zakaj ne želite?????Dobro, to ču im reć....
al dobro, da skratimo priču....Sto se tiče nagradne ige, izvučeni su sljedeći dobitnici, a to su, samo malo da
otvorim kuvertu, joooj zaštekalo je nešto...Dok ja to otvorim, vi pogledajte jedan blok reklama..... SAMO JEDNA REKLAMA....TATA TATA mogu li i ja
biti batman?????mogu lii????ha??? - Naravno sine, samo moramo svratit do najbližeg dučana u Joki, a to je Jocina trgovina(servisiranje i svako sedmo posječivanje, plača se duplo)... I ZATO JE JOCA PRIJATELJ MOG DOMA.......
-Evo vraćamo se natrag u emisiju radi proglašenja pobjednika, sorryte zbog malih tehničkih problema, ovako... Ajmo bubnjevi....njaminjaminjami..... i glavnu nagradu je dobio ............................. ................. ..............Joca2, ljudi moji, ovo je nemoguče....Čestitamo....
Budite s nama i sledeči put jer tada Joca2 uživo govori o svom Životu i nagradnoj igri.....
SLJEDEĆE POZDRAV I DO SRDAČNOG SLUŠANJA......Laku noććććć
mahmahmahmahludludludmahmahmahcerekcerekcerekthumbupthumbuprofl zujoludkiss yes .....



| Komentari (2) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.