svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ovdje ćete čitat o joci i joci rule i joci on tour i o joci i mnogo toga o joci i još puno toga o joci i još nekom( o joci ).....o joci, o mojim naj frendovima Joca2, Joca3, Joca4






Web Counter
Web Counter


j


Create your own message at BlingyBlob.com



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Image Hosted by ImageShack.us
Joca 2 dok je bio mala beba, kaj nije sladak
I njegov stari

Image Hoste<br />
<br />
</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3>Linkovi</h3>
<p><font color=#FF0000><a href=Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Malo o JOCI

IME: Joca
Prezime: Joca
Adresa: Jocina cesta 11a
Grad: Joka
Selo: Pod Jokom
Zaselak: Iza pod Jokom
Škola: JOKA(Jebozovna-obrazovna- kurčeva- administracija)





Pjesma o Joci

Joca je faca prava
od svih tolikih glava,
Joci ne može pobjeć niš
osim kad je u pitanju miš.
Joca uvijek sve sazna
njemu nije glava prazna.
Joca je najpametniji
i uvijek najprivlačniji.
Joca ima velike oči
da vidi po noči.
Joca je frajer pravi,
sviđa se svakoj kravi.
Aku mu krava neda,
Joca jede puno meda.
Joca najviše skače
curice mu vole skidat gače.
Ima lijepu sexy guzu,
koju stavlja pod bluzu.

Kveščn

četvrtak, 31.05.2007.

Joca je pametnjiji nego kej vi to mišljate

Ovako, da malo razjasnimo....Vi neznate ki sam ja, vi zelite da mi mišljamo da vi znate, al u stvari vi ne znate Jocu...Jocu mozda upoznate u ljeto, kada dojde na kupanje na Mrižnicu...I nemojte mi dolazit s spikom, ej lik ja znam ki ti jesi...jer onda moram bacit bombu, al nemam papira, sve je to od cuge i fafa i pljuge.....ahahanaughtynutnutnutnuteekeekmouthwashmouthwash++++++++++++
Kao čto znate ja sam perceptićna varka koja more menjat oblike....jer Joca...more mjenjat oblike...
ali dosta sad o meni, pričajmo malo o mom avtu....spajdmobil-6 konjskih snaga, wga koćnice, aluminijske gume od ćelika, okrugal governal, crvene boje, imam mjenjaš s 3 brzine, ubrzanje do stotke za pola sata, i on more mijenjat forme, zato ga i zovu transvormer......
Moram još naglasit da s Jocom2 popodne idem na kupanje, tu na kupalište, oko 5, pa ako nas ošete vidt
dojdite tamo kod one daske.....Joca3 i Joca4 nejdu znama jer se Joca3 napil kod Joce4 ko deva, lik je celu kuču zarigo i zapišo, pa je Joca4-ina mater zakljućala u podrum, i sad im neda niš za jist....Navešer ja i
Joca2 iđemo u akciju spašavanja Joce3 i Joce4....Pitate se kako smo mi saznali su zatoćeni u podrumu, to je naše nagradno današnje pitanje, a ponuđženi odgovori su:
a)Ima sam viđženje
b)nisam imal Viđženje
c)došla je dobra vila i rekla mi
e)došla je loša vila i rekla mi
d)ni došla ni dobra ni loša vila, nego neutralna
f)poslali su mi poruku preko miša Ružike
g)poslali su mi poruku preko žohara Jočka
h).............preko žirafe Slona
k)dočli su mi njihovi duhovi i rečli mi đže su
lj)ja sam ih Zakljuća
m)spava sam s njegovom starom pa mi je rekla
o)___________________________________________________________________......


Pod šljovo O vi možete ostaviti vlastiti odgovor, tko zna možda je baš on toćan.Puno sređe, imate vremena do petka do ocam vure....Šaljite svoje odgovore i pokupite svoje nagrade............deaddeaddeaddeaddeadthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupmah mahmahludludheadbangmadheadbangwinkkisskisskissroflroflrofl

Kisach i pusash svima nagradoljupcimakoji igraju igru..........pozurite, jer nema za sve nagrade.........

pooozzzzz Joci2, Joci3, Joci4 i svim fanovima Joce....koji se tako pitpisuju, kad ih se samo doćepam...



| Komentari (18) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.