29.11.2006., srijeda

Where was I

Iako dan nije bil dosadan. Ujutro vožnja koja nikad nije teška pa popodne malo DVD, TV, pomaganje sestrični s fizikom, sestri malo oko nizova, nisam baš neki matematičar i prođe dan. SAd sam gledal Plavušu s Harvarda, neda mi se spavat, al pem valjda jer ne znam kaj bi.

Nije mic nikak htel se spojiti ovih dana na blog, nikak i nikak! Opera odjednom ne radi s blogom!

- 22:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Napokon

Uh, napokon sam se uspio spojiti. Nije mi prek Opere danima dal da se spojim pa je došlo vrijeme da IE opet proradi!
- 21:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.11.2006., subota

Normala

Danas se polako vraćam u normalu. Ne gledam više toliko TV. Ujutro sam pogledal skijanje i do ručka to je bilo to.

Popodne sam bil kod dede, dućanu, vinogradu, a navečer vani!

Polako je sve ko i inače.

- 10:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.11.2006., petak

Week end

Kraj je radnog tjedna, al meni je samo dosadni dan kad nema ničeg na TV-u!

Ujutro sam bil sam doma pa sam gledal nešt na kompu, složil par stvari po kući i do podneva čekal sestru kaj sam skočil po pizzu za ručak.

Popodne malo pred komp, malo se posvađal i čekal mail kojeg još uvijek nema!

Sad surfam jer nema ničeg na TV-u, a u pola 1 moram po sestru kad dojde iz Zg-a!

Noć

- 20:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.11.2006., četvrtak

Uh, bljak

Ujutro sam bil opet asm doma pa sam gledal Galacticu, neke posložil i onda čekal ručak dok mama ne dojde.

Popodne na faks gdi je bilo za umrijeti, al velikom snagom volje preživilo se!

I navečer opet Galactica. Imam još malo i gotov sam s njom!

- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.11.2006., srijeda

WOW, ko bi rekel

Napokon sam sam doma. Ne mislim da mi je to neka posebna fora, al napokon svi moji nekam otišli, a ne da je bar jedan uvijek doma!

Prvo sam Luciji pomogel s matkom i onda malo u grad tj. bilo je obrnuto i pred komp na Galacticu i tak većinu dana!

Dan je bil Galaktičan! Noć!

- 23:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

07.11.2006., utorak

Kak sam pametan

Opet pišem post s zakašnjenjem pa se ne sjećam kaj je bilo osim da sam popodne na predavanju bil pametan!

Dotakli se teme koju kužim i jednostavno je krenulo. Napokon se čitanja BUG-a isplatilo, osim kaj sam se za maturu bil učil iz njega.

Kak čitam BUG-opise uređaja tak se navčiš čemu služi kaj i to tipa sabirnica, građa procesora i tak slično, a kad imaju neki test onda objasne svega vraga i ak se to malo zapamti da vidiš, već se neke zna i eto isplatilo se!

- 23:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.11.2006., nedjelja

Dejt

Ujutro sam pogledal si lijepo dvije epizode Galactice.

Popodne isto nije bilo nekog posla kad ipak je nedelja pa sam si pogledal još dvije. Kad mi se serija sviđa i sad moram znati kaj se događa.

Malo van s curom i navečer sam još tri epizode pogledal.

- 10:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!