30.09.2006., subota

Uf!

Ujutro se dignem i mislim si budem baki napravil kaj me molila kad ono veli ona da je još mokra trava pa netreba. I do ručka nisam, a usput je došel i jedan rođak iznenada. Išli smo sestra i ja na papanini za ručak i prvo sam krivog dobil, a onda mi nije sel najbolje, nije mi baš fini.

Popodne također nisam nike napravil jer se baki nije dalo baš pa sam malo gledal TV i navečer išel van. Sjetile su se mama i baka kaj bi travu pokosil, al rekel sam sorry cure, al mi se neda, budem u ponedeljak!

- 22:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

29.09.2006., petak

Ray

Ujutro sam opet bil na faksu. Išel sam predati molbu za promjenu smjera i kad sam to napravil na doručak i doma.

Do ručka nisam nike posebno radil, osim pročital novine. Popodne sam gledal na DVD-u film Ray. Biografski film o Rayu Charles. Životu mu i nije bil neki i to mislim na drogu i ljubavnice, al je film O.K. Traje možda malo predugo, al nije mi bilo žal kaj sam ga pogledal.

Usput je bil i M.A.S.H i to je bilo to. Večera, ne i sad sam gledal Man On Fire. Jedan jako dobar film kojeg toplo preporučam. Sad idem spavat, malo su me ova rana ustajanja iscrpila.

- 20:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

28.09.2006., četvrtak

Upis ocjene

Ujutro smo Majki i ja bili na upisu ocjene i to meni četiri. Ostatak vremena do 13 sam provel tak kaj sam istražival koja su prava izvanrednog studenta i obaveze. Uglavnom puno sam se na hodal i sve saznal i to podjelil s ostatkom ljudi.

Popodne malo TV pa sam išel s tatom do vinograda jer je došel jedan tip po bačvu i onda na jezera, al je trening bil gotov. Navečer CSI i spavanje. Sutra je dizanje u pola 7!

- 20:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.09.2006., srijeda

Ispit

Danas sam bil na ispitu, al nije bilo baš najbolje. Prijavil sam rok pa sam moral, al bezveze, nije bilo nužno.

Navečer sam gledal Scooby Doo 2 : Monsters Unleashed i tak pustil mozak na pašu i ispašu.

- 20:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.09.2006., utorak

Cross liga - 14. kolo

Današnji dan je prošel relativno brzo. Nije baš bil nešt sadržajan, al je vrijeme išlo.

Popodne sam bil na crossu. Vrijeme je bilo ovak malo hladnije pa mi je odgovaralo. Napokon sam se nakon pauze vratil na svoja bolja vremena i prešel jednog tipa prvi put od početka lige. Drugo mjesto je očito moje, a čak se dogodilo i to da više u našoj grupi nema onih koji su na svim trkama bili.

- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.09.2006., ponedjeljak

Ponedeljak

Ne znam kaj je bilo, ne sjećam se!
- 20:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.09.2006., nedjelja

Utrka Josip Putar

Majki i ja smo danas bili suci u Lepoglavi na trci. Ja sam štopal vrijeme, a on je pisal i imal sam prek sebe sve suce koji su bili na stazi. Uglavnom sve bi bilo prošlo super samo da nismo imali jednog viška koji nam je ne našom voljom uvaljen pa je ovak na kraju ispalo sve O.K, al moglo je i bolje.
Uglavnom bili je super, malo zabave, trčanja, hrane, dodjele nagrada i smijeha.

Popodne sam malo bil u vinogradu jer je tta još malo prešal pa sam mu društvo radil. Navečer sam bil u kinu i mogu reći da je auto startal. Uglavnom gledal sam Fast and the furious – Tokyo drift. Nije neki kvalitetan film, al je dobar ak voliš aute.

- 20:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.09.2006., subota

Branje

E ovaj post moram nadoknaditi. Danas smo brali. Bilo nas je deset i bilo je super. Uglavnom bralo se od 10-18 i to uz male pauze. Nabralo se više nego ikad, bralo se duže nego ikad, a bomi sam se i naradil više nego ikad.

Ukrtatko to je to. Navečer kad sam razvažal ekipu doma sam imal skoro sudar jer se jedan tip vozil u suprtnom smjeru bež žmigavca. Monkey

- 20:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

22.09.2006., petak

Petak

Sutra je branje pa sam bil s tatom i dedom u vinogradu na završnim pripremama. Morali smo bačve složiti i prirpemiti sve sitnice koje nam sutra olkašavaju rad. I to je to.
- 20:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.09.2006., četvrtak

Ujutro sam s mamom bil u dućanu počeli smo kupovati stvari za berbu.

Popodne sam bil na jezerima, klinci su imali trening pa sam malo pomagal dok su oni radili svoje. Bilo mi je krvavi jedan mali koji usred rastezanja stane i veli Teta ja Vam doma idem cucat, to je rekel ženi koja ih trenira.

- 20:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.09.2006., srijeda

Odmor

Danas sam si uzel dan odmora od faksa. Kak nema ispita sljedećih 8 dana odmaral sam cijeli dan.
- 21:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.09.2006., utorak

Cross liga - 13. kolo

Eh ujutro sam od 10 bil na faksu. Išel sam na pismeni iz stat. al nije prošel najbolje. Glavni problem dana je ipak bil usmeni iz Organizacije. Uglavnom čekal sam od 14 pa sve do 17 sam samcat. I prešel sam, čak sam digel ocjenu sa 2 na 3! Aha, znal sam odgovore na pitanja i eto ploda!

Doma sam se žuril da stignem na trku i taman kad sam se približaval stazi sam izašel iz kiše i taman kad smo išli trčat počela je padati ko luda tak da sam pošteno pokisel, i ostvaril jedno od sporijih vremena.

- 21:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.09.2006., ponedjeljak

Pola je obavljeno

Ujutro sam bil na faksu! Ispitni je dan! Provel sam nakon dugo vremena cijlih sat vremena unutra. I ispalo je dobro. Prošel sam, sutra je usmeni! Jupi

Pogledal sam M.A.S.H i malo na netu bil i to je to.

Sad ide Zakon braće pa CSI i Kućanice i onda ponavljanje ovog predmeta pa spavanje!

Noć!

- 19:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.09.2006., nedjelja

Fotofiniš

Ujutro sam malo duže odspaval kad sam ipak kasnije išel spavat.

Popodne sam neke čital malo i ono je prošlo. Sad pogledam CSI pa idem spavat. Bok!

- 19:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.09.2006., subota

Superman returns - why ? ? ?

Ujutro sam malo pogledal TV i neke radil na kompu, a popodne je prošlo čak relativno brzo. Mislil sam da nikak i nikak ne ide vrijeme, al eto išlo je.

Navečer sam s curom bil u kinu! Gledali gore navedeni film i to puna dva i pol sata! Bed mi je u tolko kaj se nije isplatilo ga gledati tak dugo! Uglavnom sve je moglo stati u sat i pol i bil bi baš dobar, ovak je bil prerastegnuti i dosadan.

- 19:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.09.2006., petak

Gotov radni tjedan

E danas sam bil zadnji put ujutro u gradu u svrhu kupovine. Usput sam još neki komp slagal, al bilo je to onak više na kratko.

Popodne M.A.S.H pa na sladoled k susedima jer sam njima jučer neke pokazal kak se radi i onda malo večera i net.

Sad pem gledat Apollo 13 po treći puta i onda laku noć!

- 20:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.09.2006., četvrtak

Trening

Naravno opet bijah u dućanu. Pa onda neke sitnice do ručka, a kak je sestra dofurala doma novo Drvo znanja pogledal sam i malo dokumentarca o Tesli kaj je bil na DVD-u.

Tortellini su mi baš seli onak kak spada.

I popodne sam opet s tatom bil u kljeti samo smo sa montirali policu u pdrumu jer nismo imali više kam sa stvarima.

I u 18 sam skočil na trening. Idu klinci u nedelju u Varaždin na trku pa su imali neki osnovni trening čist tolko da znaju kak da trče i kak se trči, a onda s frendovima se zezal kad su oni igrali odbojku na pijesku.

I da, Dinamove tekme više ne gledam. Turina i Kuće su koma. Ovaj brani dobro ak bi branil u prvoj županijskoj, a Kuže ni kad mu je protivnik po mjeri ne stavlja dva napadača nego brani rezultat. Kad su gubili od Arsenala 3:0 ništa kak ni sad. Ak Dinamo hoće u europu treba boljeg trenera, a i puno boljeg golmana. Da nisu prodali Bošnjaka ko zna akj bi bilo. A i nije mi jasno zake ga Bilić ne zove.

- 19:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.09.2006., srijeda

Rad

Ujutro dućan, TV i klopa!

Popodne M.A.S.H i u vinograd. Klupice kraj kljeti su jednostavno dale svoje i morali smo ih mjenjati. Kad imaš dobar alat sve ide brzo. Montirali smo ih stvarno brzo tak da smo još imali vremena ofarbati prozore na podrumu.

- 19:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.09.2006., utorak

Cross liga - 12. kolo

Već drugi dan kupujem ujutro stvari tj. kruh i neke sitnice. Do ručka sam malo još neke napravil sitnog i to je bilo to.

Popodne sam nešt radil i u pet s sestrom otiše na parking kaj joj pokažem tj. dam joj da malo vozi kad sad ide u autoškolu, a onda posliej toga na cross.

Istrčal sam 10 sekundi bolje vrijeme nego prošli put i polako sve to ide na ona stara moja dobra vremena. Navečer sam gledal malo ligu prvaka i eto ode još jedan dan.

- 19:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.09.2006., ponedjeljak

Collapse

Jučer sam malo predugo gledal TV pa sad dok ovo pišem zijevam ko lud, al neka za jedan sat sapavam već.

Ujutro sam skočil po stvari i to je bilo to.

Popodne sam skočil mislim da prvi put po pizzu u grad za ručak jer mama kuha uvijek, al danas je rekla da je umorna i eto. Uglavnom nije se baš pojela pizza pa sam ju ja lijepo popodne u mikrovalnu i zgrijal. Popodne je otac neke daske obrađival i to je bilo to.

Sad nek sestra pogleda Kućanice i odoh krmit. Noć

- 21:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

10.09.2006., nedjelja

Jedan od dana za pamćenje

Današnji dan je stvarno jedan od dana koji se pamte. Ujutro je po našem vremenu MIrko CroCop Filipović osvojil svoj prvi GrandPrix K1 naslov i trenutno je na pola da ispuni svoje želje. Ak bu sreće na staru godinu bu dobil Fedora i postal bude najjači čovjek na svijetu. Svaka mu čast.

I onda formula! Michael Schumacher najbolji vozač ikad najavil je svoj odlazak iz Formule 1. Nakon 16 godina, 7 naslova (možda i osmim) prvaka, 90 pobjeda, 153 pobjedničkih postolja i 246 odvoženih utrka odlazi. Osvojil je sve kaj se da, vlasnik je skoro svih rekorda i ne znam kaj da velim, osim da sad se bude puno toga promjenilo! Nov prvak i novi poredak konstruktora.

Onda malo badmintona i sad će CSI pa idem gledat Mirkov film. Možda nije najbolje ostvarenje, al bar se zna ko bu pobjedil!

- 19:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.09.2006., subota

Pirati s Kariba 2

Ujutro sam gledal TV, al ne cijelo jutro nego sat vremena.

Popodne sam još malo demontiral ogradu, sad ju samo par šarafa drži koji budu držali dok ju ne promjenimo, a to se nadam tam negde u srijedu.

Malo samo i auto očistil i spremil se za van.

Navečer smo gledali film iz naslova i da budem iskren film mi je O.K, al završi kad to najmanje se očekuje! Kraj je ko u Gospodaru prstenova. Riješen dio problema, al znaš da bude i nastavk u kojem se sve bude riješilo do kraja. Uostalom nije bez vraga treći film u povijesti koji je zaradil više od milijarde $.

- 19:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.09.2006., petak

Registracija

Ujutro sam imal buđenje iz "snova." Zbo toga ne razgovaram s bakom.

Malo sam ujutro gledal TV, bil u gradu i onda do ručka gledal Blade II prvi put u cijelosti, a zanimljivo je da sam prvi dio gledal čak četiri puta. Onda M.A.S.H i otišel s tatom registiriati auto kaj je zbog guže potrajalo sve do pola sedam!

Evo sad već sestra čeka da joj dam gledati BB, al ne znam, da vidimo kak bu pa o daljnjim planovima se mora još odlučiti!

- 19:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

07.09.2006., četvrtak

Odmor

Danas sam dan uzel za odmor. Ujutro nisam ništ radil, niti popdne baš nešt posebno, jedino sam navečer pokosil voćnjak.

Eto, a navečer gledal CSI na HRT-u samo Las Vegas!

- 19:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.09.2006., srijeda

Treći dan

Eto ide sve polako ka kraju. Ujutro malo pred kompom, a popodne na faks. Vozil sam Irenu na posel i Mihaela. Test nije bil baš najbolji tj, nije najbolje prošel.

Popodne sam skočil do Mihaela kaj smo sobu u izgradnji pogledali.

Navečer su bile dvije epizode CSI: New York i to dosta dobre

- 19:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.09.2006., utorak

Drugi dan

Eto danas je na redu statistika bila. Želudac je bolje, boli rijetko. I došlo vrijeme ispita i krenem rješavat zadatke i eto nakon sat vremena je to završilo. Najgore je bilo kad sam shvatil poslije da sam fuljal prvi zadatak jer nisam poštival red operacija. Prvo sam zbrojil dva broja a onda pomnožil s trećim! Znam da se more dogoditi, al kud baš na ispitu.

Popodne sam malo zvrkal oko, pogledal M.A.S.H, bil na crossu, dobro se zabavil, al je bilo grdo vrijeme. Dosta sparno pa je bilo teško trčati i nisam se proslavil, al eto drugi sam u ukupnom poretku!

Sad na netu nema baš nečeg pa idem spavat.


Noć!

- 22:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.09.2006., ponedjeljak

Prvi dan

Počeo je ispitni tjedan. Tri ispita u tri dana! No, na moju nesreću nije sve krenulo baš O.K

Kad sam legel nisa mogel zaspati dosta dugo, curil mi je nos, boljel me trbuh od neprestanog šmrcanja i onda sam se probudil dvaput kroz noć.

Ispit je prošel O.K, bumo vidli! Pa malo zezancije s ekipom.

Doma sam malo gledal TV, odspaval pola sata, a sad dok ovo pišem dišem samo kroz desnu nosnicu a i trbuh me opet boli. Sutra je cross pa mi nije baš najjasnije kak bum pretrčal stazu!

Noć!

- 20:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

03.09.2006., nedjelja

Roštilj

Imali su starci uzvratni roštilj tj. pozvali su jednu obitelj k nama jer smo mi ne tak davno bili kod njih.

Jel sam samo filetino jer mi je bil fini, a srećom imamo TV u kljeti ostatak dana nije bil koma!

Navečer sam gledal početak DOOM-a i tak nije neke posebno, neka blijeda kopija ALIEN-a!

- 20:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.09.2006., subota

Subota

Kad pišem postove za par dana unatrag onda redovito se teško sjećam kaj se događalo pa tak i sad. Znam da sam ujutro bil negde jer nisam pogledal svoju seriju, al gdi sam bil teško je reći. I evo sjetih se. Bil sam s jednom dobro frendicom nakon dugo, dugo vremena na kavi. Malo smo pohvatali kaj se događalo u posljednje vrijeme!

Popodne sam auto posisal za izlazak pa malo čital skriptu i navečer bil vani. Zabavil se super, al malo mi je bilo muka od pizze!

- 20:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.09.2006., petak

Kupnja

Ujutro smo mama, sestra i ja išli u shopping! Relativno brzo sam ja svoje kupil, al onda je usljedilo čekanje dok one ne odaberu i napokon je do 12 i to bilo gotovo!

Popodne malo igranja s Ninom, vožnje, TV-a i ode petak.

Sad čekam da pogledam Blade po četvrti put i spavanje!

- 20:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!