31.08.2006., četvrtak

Dosade li

Ujutro sam malo se vozil po gradu jer sam obavljal neke posliće i ajd vrijeme je brzo prešlo.

A popodne do M.A.S.H je bilo O.K, onda sam moral preživljavati sve dosad.

Malo ponetam, a onda pem pogledati zagrebački miting.

Bok.

- 19:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

30.08.2006., srijeda

Nisam više prvi

E zbog slabijeg trčanja u zadnje dvije trke izgubih prvo mjesto. Treći sam s 2 boda manje od prvog i bodom manjeg od drugog. Ko zna kaj se bude do kraja dogodilo, al treći bi trebal biti sigurno. M.A.S.H je bil baš dobar i to je to. Ujutro je kiša padala, a kak nam je majstor rekel da ne došel postavljat pločice od sljedeće srijede ujutro sam moral maknuti papire koji su bili postavljeni ko zaštita, a onda i posisati kuhinju.

Sad malo neta i na spavanje. Sutra bude isto nešt posla! Pozdrav svima kojima se ovo da čitati!

- 19:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

29.08.2006., utorak

Cross liga - 10. kolo

Ujutro sam napokon napravil malo reda u sobi. Jednostavno na stol više nije bilo mjesta pa sam sve to posložil i sad evo imam čak pola stola praznog.

Popodne sam malo gledal TV, ustvari puno sam gledal i došlo je vrijeme za odlazak na utrku.

Klinci su svoje otrčali, a kad smo mi došli na red počela je padati kiša, al je i prestala, no uglavnom imal sam na sebi dugu majcu koja mi je na trećini staze počela smetati, a i odvezala mi se lijeva patika.

Majki nije trčal, frajer je „bubani!“

Navečer sam bil malo na netu pa sam neke još gledal na TV i to je to u biti.

- 19:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

28.08.2006., ponedjeljak

Malo posla

Ujutro smo vratili šindru koju smo kupili i to čak 15 kvadrat previše zbog greške u proračunu našeg majstora. Do ručka sam našel sve moguće načine kak izbjeći učenje.

Popodne sam izbil sve pločice u hodniku jer ih budemo mjenjali.

Popodne polako prođe i to je to. Navečer je bil dobar CSI.

- 19:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.08.2006., nedjelja

Jel prvenstvo gotovo?!

Nedelja ko nedelja neradni je dan. Ujutro sam bil s dedom i bakom u zagorju. Išli su pogledati dedinu sestru i na groblje. I polako je to prošlo.

Popodne je bila formula, Massa prvi, Alonso drugi, a Michael treći. I je li prvenstvo gotovo?

Nije. Sad je sljedeći tjedan Monzi tu bi Ferrari opet trebal smanjiti razliku jer kak god da i nisu najbolji, na Monzi su uvijek jako dobri.

Navečer sam pogledal film Goal! i bil sam baš zadovoljan. Istina da je malo takvih priča, al ima happy end.

- 19:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.08.2006., subota

Nema me doma

Ujutro malo španciranja pa ručka i onda doma neki sitni poslići, malo vožnja i razvažanja i navečer s curom van.

Bili smo u Vž-u, čekali pizzu 70 minuta i bili malo na koncertu i prođe dan.

- 19:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.08.2006., petak

Petak

Danas je sused kupil novi auto. Doduše polovan je, al njemu nov. Prodal je Audi A6 i zamjenil ga s Fordom Galaxyem iz 2003. Auto je O.K, velik jako. Pogledal sam si M.A.S.H i to je sve kaj se dobro dogodilo taj dan, a pod dobro mislim vrijedno pamćenja.
- 19:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.08.2006., četvrtak

Četvrtak

Napokon rezultati. Cijeli dan ih čekaš a nema ih i onda se sjetiš da postoji i drugi sajt s rezultatima. Napokon sam se nakon dugo vremena vratil na prvo mjesto i baš sam zadovoljan. Sad kolko bude potrajalo bude, al makar i tjedan dana meni je dosta.
- 19:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

23.08.2006., srijeda

Srijeda

Mama me sili da se učim, al baš i ne ide. Čekal sam rezultate, al ih nema cijeli dan. Pogledal sam M.A.S.H i eto nije neki posebni dan bil danas. Navečer sam gledal Dinamo-Arsenal i nažalost Dinamo je izgubil, al bili su bolji i nije taj Arsenal neka fora kak svi misle.
- 19:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.08.2006., utorak

Nezadovoljstvo

Ujutro sam malo čital novine, pa malo TV podešaval, a popodne gledal TV, naročito M.A.S.H i Sudnicu.

I onda sam išel na 9. kolo cross lige. Zake sam nezadovoljan! Istrčal sam koma vrijeme. Ovih dva mjeseca opče ne trčanja očito je djelovalo tak dam sam skroz izgubil kondiciju. Al sljedeći tjedan sve bude se vratilo u normalu, ak nebude kiše. Al sve u svemu bilo je dosta ljudi i bilo je baš O.K!

Sad idem spavat da se malo mišići opuste!

- 22:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

21.08.2006., ponedjeljak

Vrijeme ide

Ujutro pročitam novine i mislim si kaj da radim pa malo odlučim pokositi voćnjak. Na pola košnje se sjetim pogledati ulje kao ono već pri kraju pa sa skuterom otiđem u grad i kupim novo. Prošlo jutro.

Popodne malo TV i komp pa je došel frend i onda sam s tatom promjenil ulje i do kraja pokosil voćnjak.

I eto malo na net, CSI, Taxi 3 i valjda idem spavat jer nema više ničeg na TV-u.

I nakon dugo, dugo vremena moral sam dugo čekati da mi se CARNet spoji!

- 22:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.08.2006., nedjelja

Sunday

Kak volim nedelju, ništ ne radim jer nesmijem, nedelja je vele.

Malo TV pa ručak i opet TV, pogledal sam Moto GP na Eurosportu, Rossi je bil drugi i popodne s dedom otpeljal novu rostfreinatu bačvu od 300 litara u kljet, a doma vratil TV kojeg smo nedavno zamjenili s jednim drugim i eto prošel dan. Malo na net i sad idem pogledat odbojku do kraja, a onda i neki film. Bok!

- 22:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.08.2006., subota

Dan za opuštanje

Ujutro sam odmah u pola 11 pokosil dvorište kaj je kosilica pokupila svo ono sitno smeće (piljevinu) koja je ostala od radova, a do ručka i auto posisal za večerenji izlazak.

Popodne malo odmora pred TV-om i nešto raniji izlazak.

Bil sam navečer u kinu, gledal Poseidon-a i fil je tak, nike posebno, al nije mi ni žal utrošenog vremena.

- 22:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

18.08.2006., petak

SLIKA

Još jedna slika!
- 20:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

D END

I danas se radilo od pola 8. POstavili smo ploče, ljepenku i na kraju šindru. Došli su i limari kaj su žljebe postavili i evo u 18 je bilo sve gotovo. Ima još nekih sitnica za završiti, al je to već sve to.

I sad sam htel gledati Tango i Cash, no na netu sam. Bla.

Bok!

- 20:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.08.2006., četvrtak

Nastavak

Danas od 8 se radi. Probudil sam se i ranije, al nije išlo dizanje baš.

Prvo smo digli cijelu konstrukciju gore i more reći dok je tak bez stupova na nosaćim stvarno ju je grdo za gledati jer se miče, a gore je na visini! i kad smo u 18 napokon cijelu konstrukciju postavili sve je selo kak spada i sad lijepo već zgleda, a sutra bi moglo biti i gotovo!

Sad idem spavat jer nema kaj se za radit. Pogledal sam si M.A.S.H i odoh.

Noć!

- 22:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.08.2006., srijeda

I dalje se radi

Dignem se ujutro rano kaj složim curi laptop kad ono došli i majstori da postave nadstrešnicu. Onda sam ga složil za sat vremena i pomagal van, al kak sami sve rade i nisam se pretrgel puno pa onda malo u grad na sok i ručak.

Popodne sam isto tak malo pratil napredak radova i eto jedan dio je napravljen. Sutra se nastavlja, a ako bude sreće i završava.

Sad se idem spremiti za tekmu i nadam se pobjedi, jer protiv talijana nam uvijek ide!

- 19:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

15.08.2006., utorak

Napokon toplo

Jutro sam se digel i divnog li čuda sunce sija! Malo smo roštiljali danas pa je ručak bil super.

Popodne sam pogledal Harabrog Peru, znam crtić, al kaj sad pa onda i M.A.S.H.

I onda sam čital upustva kaj sve aparat more!

Večera i sad se mičem kaj ženske pogledaju Čaroliju jer na jednom TV-u tata gleda DVD, baka na svom Ptice umiru pjevajući pa sestra i mam na kompu gledaju seriju!

I onda neke bum za sebe našel. Možda pogledam Hellboya jer se ne zmislim o čem se dela u tom filmu!

- 19:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

14.08.2006., ponedjeljak

Curi, pada, živcira

Ujutro je nešt se pokazivalo da bi padalo, al nije pa sam vrijeme provel u gradu, tj. nabavljanju određene robe tj. lampice za dijaprojektor (projektor za dijapozitive ak uopće znate kaj je to) i malo po dućanima!

Popodne sam se najel i sel pred komp i taman kad sam išel gledat počelo je padati 100 na sat!

Živcira me jer nikak da se vani stopi pa je baš nekak friško.

I polako je prošlo popodne, uspel sam mamu nažicati da nas u srijedu o svom trošku otfura na pizzu i eto sad čekam 21 kaj si oopet pogledam TAXI 2! Nije neke, al nemre se reći da Peugeot nije brz!

Adios amigos!

- 19:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

13.08.2006., nedjelja

Comeback

Slabo pišem, već jedno duže vrijeme. Ne znam jel to zato jer sam izgubil volju ili jer imam posla, al na kraju ne pišem baš.

E pa današnji dan je bil ko prava nedelja. Do ručka malo TV, malo komp.

Poslije ručka smo se sestra i ja glupirali i s digitalcem (Canon A700) snimili par kratkih filmova na temu kak se mjenja guma na autu i sličnih. Onda sam otišel na kat da se učim, al sam zaspal na dva sata pa tak da u biti nije bilo ni u od učenja.

I evo malo na net pa smo pogledali Zatvorski krug i sad pem spavat jer sam još jedini budan u kući. Laku noć!

- 22:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

12.08.2006., subota

Subota

Dosadna kiša pada već danima, a danas cijeli dan.

Tak da nemre se ništ posebno raditi osim odmarati. Navečer se ide van i to je to zbog čega se opće preživi ovak kišni dan!

- 22:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.08.2006., petak

Petak

Krenulo me buđenje u 8, već drugi dan zaredom.

Malo sam ujutro skočil do grada pa doručka malo sedel pred kompom.

Popodne je stigel namještaj tj. dnevna soba pa smo tata i ja imali završna nošenja namještaja i otpakiravanje ovog. Kasnije smo otfurali i stari TV do vinograda i eto ode dan!

- 22:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.08.2006., četvrtak

Servis

Otfurali starci auto na servis. Nešt već duže vrijeme lupa, a došel na red i godišnji servis, odveli oni pilu na popravak. I riješili to serviseri, više ne lupka. Čak su kupili i nove podmetače.

Onda popodne nošenje ostatka namještaja iz kuće, pa preše koja ima pa otprilike 120 kg ak ne i više.

Navečer smo otišli na pizzu, mamin poklon zbog uspješno složenog ormara.

- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

09.08.2006., srijeda

Srijeda

Danas sam sastavljal ormar, komodu i ladičar za sestrinu sobu. U dućanu sam mami rekel da budem ja to sastavil pa mi je rekla O.K

I primil sam se posla. Prvo sam ujutro spojil kućno kino, bar da radi dok ne razmjestimo zvčnike kak spada.

I onda se primil spajanja. Utrošil sam 3 sata ujutro i 4 popodne, jer ne bi čovjek vjeroval, al tih šarafekof je puna, sva sreća kaj je tata kupil električnu bušilicu pa je ona šrafala.

Bitange i princeze polako završavaju, M.A.S.H mi je super i tak prolaze dani!

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.08.2006., utorak

Dan iz snova

Pošto studiram informatiku, tehnika predstavlja važan dio u mom životu i ovaj dan je svojevrsno ispunjenje toga.

Kupili smo ujutro novi 72 cm samsung slimfit TV, Sony kućno kino od 720W, Canon A700 digitalca, 512MB sd karticu i 4 sanyo 2500 mAh baterije i stolić za TV. Usput sam dobil i patike pa sve u svemu super!

Već su u 19 TV i kućno kino bili doma! TV sam odmah prištekal kaj smo mogli pogledati Dinamo-Arsenal i usput su i dofurali namještaj za sestrinu sobu!

- 19:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.08.2006., nedjelja

VN Madžarske

Ne znam jeste li gledali, al ovo je bila najbolja trka u zadnjih 5 godina! Kiša pa suha staza, pava ludnica. Kimi je letel, Alonsu kotač skoro pa otpal, a Michael se tresnul s Heidfeldom!

Svom srećom su Kubicu diskvalificirali pa je MIchael osvojil 1 bod i smanjil zaostatak na 10 bodova kaj je nadoknadivo!

I onda dosadno popodne i to je nedelja!

- 19:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ja sam Ivan, studoš i na pol vremena radim na Radio Ivancu. U slobodno vrijeme visim na netu, čitam i ljubim.

Only when all is lost is there something to live for!