"Feed my eyes,
can you sew them shut?
Jesus Christ, deny your maker
He who tries, will be wasted
Feed my eyes,
now you've sewn them shut"

- Layne Staley

...

I know it enough to believe it

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam bezvrijedno smeće i gradim na brdima vlastitih fekalija.


Živa sam kao Vampir Krist
S dugom bijelom haljinom
i kistom u ruci
Naslikat ću i tebi dušu
Da možemo živjeti zajedno.

...

Ja sam dizajnirana droga,
zelena rijeka, vrištajuće drvo,
rupa, loše doba, ljubavna
baterija, mrtvi mjesec,
dječak George,
crni Sabat i jedan veliki narcis.

Image and video hosting by TinyPic




credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Rupa
srijeda, 27.06.2012.

Nikad niste očekivali ovaj trenutak. Nikad niste očekivali kako ću i razmišljati o vama, kako ću postojati, kako će mi glavna misao o osobnim, radosnim progonima duše biti zadržana još neko vrijeme u sivoj kori mozga. Niste razmišljali o posljedicama, iako ste znali da postoje, živjeli ste za trenutak, za sadašnjost, a ne za nusprodukte vašeg postojanja, ne za one koji za dušu neće priznati da su im vaša životna djela raznijela srce, rastrgala ga i stvorila u potpuno novu cjelinu nalik umnošku za života rastrganih žica vaših instrumenata. Možda vi ne razumijete gomilu riječi koje… gomilam. Njihova kaotičnost, slijed i teško shvatljivi smisao jeste utjecaj vaše glazbe, vaših duša u reakciji s mojom koju ne prestajem poricati.

Mi ne postojimo ukoliko drugi to ne potvrde. Ja ne postojim. Vi ste napustili domove i otišli u S., otišli ste se dokazati kako biste se ostvarili, kako biste pronašli jednake sebi i one koji će vam se diviti. Za koga postoji čovjek mjesecima zatrpan ruševinama zgrade nakon nesreće, čovjek kojeg ni za vanjskog svijeta nisu nimalo voljeli? Taj ništa ne posjeduje osim svojeg potencijalnog trupla, osim vjerojatne smrti, a izlazak na sunce osigurava novi jad, osim ako ne odluči poludjeti. Tako ja dođoh na ideju da me osobni progoni raduju, tako je lakše, tako postojim isključivo za sebe, sebi pravim društvo u nadi da ću napustiti ovo mjesto, već jednom. Ne, ne odgađam, preživljavam kako bi odlazak bio moguć, duševno se prostituiram i gledam krvi i traumama u lice. Koga će zanimati? Neiskusnog samo na trenutak i to u sebične svrhe, iskusni će pobjeći s prvom slutnjom.

Ima li smisla učenje znanosti, ako tvoja prava priroda pripada u divljinu, ima li smisla gluma pripadanja svijetu i uvjeravanje kako stih „Ja nisam kao oni, ali mogu se pretvarati“ još uvijek postoji i za mene? Je li avanturizam koji jeste zapravo čežnja za svojom pravom osobnošću istina i vrijedi li za ovaj svijet, ili je ona još jedna medijska laž? Ne, ne, ne, ne!, ne ja ne vjerujem što čujem, jer ova Zemlja jeste pakao, ja vjerujem životinji, ne vjerujem svojem ocu ni majci jer ne znam od koga su učili. Ja vjerujem jeci i vrisku, ne vjerujem sebi jer drugi su me okaljali, ne vjerujem onom u sebi ni onom što oči mi vide, vjerujem onom što je skriveno u nama i okolini. Vjerujem čistoći vriska, naleta materije što sadržava priznatu energiju, ne vjerujem da postoji kontinent Afrika jer nitko me još nije doveo do nje, vjerujem da mi drugi lažu u lice i pitam se dokle ću drugima lagati u lice da ih volim. Ne volim one koji se ne poznaju i prihvaćaju nametnutu stvarnost „zdravo za gotovo“, ja ću sve svoje izgubiti u svrhu i najbanalnije istine… ja nisam kao vi, tako ne izgledam niti pokušavajući, bježite od mene kao što uvijek jeste. Ja znam da neću odrasti ni ostarjeti, znam da stojim na mjestu, slušajući prokleti grunge i žaleći one što slušaju grunge koji nikad nije bio grunge, one koji slušaju doom zabrijavajući si napušenost, one koji slušaju, a ne čuju, one koji na uvid istine kažu „ dobro“ i okrenu se nazad lažima.
Napuši se ljubavlju, što god da ljubav znači za tebe.




Layne Staley, ne znam koji pogled bi mi bacio u dućanu u kojem si kupujem jebene bilježnice za vježbanje fizike koja mi podražava stanice mozga u smjeru da doživljavam misaoni orgazam za koji znam da je lažan, jednostavno ne znam.
Počivao u miru, pazeći afrička sela i njihove stanovnike, ne mareći za ratove, ne zabijravajući si ništa.


-----------


| 19:02 | Komentari (10) | On/Off | Print | # |



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.