Road of Peace

nedjelja, 06.02.2011.

Zagrljaj

Zalutao u sjećanjima
tražeći mir
svijet što nestaje sa suzama
tihe vapaje
čuju samo anđeli

Lomljiva obećanja
neoprostiva slabost
skriva odgovore
ukradene iz prošlosti

Kroz tihe noći
vjetrovi nose
miris utjehe
da će novo jutro
tebe mi vratiti
u zagrljaj

06.02.2011. u 20:33 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne? Mario Topić

Napravi svoju značku

Opis bloga

Duhovne spoznaje, poezija, glazba, moji radovi, što nađem zanimljivog...
Neke pjesme su na engleskom jer su pisane za širu publiku s moje deviant art stranice =)

Linkovi

MSN: kazekane@windowslive.com
e-mail: mario.topich@gmail.com

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi :

Uhvati Ritam
tanya-hasky
...jedna među 6 milijardi.....
visualfreak
JASHIN_SUNA



Hit Counter
Get a HitCounter

free counters

Andreas Vollenweider
Down to the Moon
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
















Meni omiljeni linkovi:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DeaviantART
Moja deviant art stranica

Ray Mears
(Jedan od mojih najvećih idola. Preživljavanja u prirodi)

Image Hosted by ImageShack.us

Besplatne donacije
(Kliknite na mjesta gdje piše besplatna donacija. Sve plaćaju sponzori, vi samo kliknite ^^)

Leaf Ninja
(Sve informacije o Narutu, za početnike i napredne)

Image Hosted by ImageShack.us

Andreas Vollenweider
( Moj glazbeni idol )

Image Hosted by ImageShack.us

Povijest samuraja
(Ovdje možete naći sve što vas zanima o japanu, njihovoj poeziji, samurajima, itd.)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kanji
(Kanji su japanski simboli, a ovdje se mogu vježbati i učiti)

O meni

Ime: Mario
Datum rođenja: 30.IV.1988.
Godine: 21
Mjesto: Split
Zodijak: Bik
Kineski horoskopski znak: Zmaj ( Popustljivi)

Maturant sam škole likovnih umjetnosti

MOJI HOBIJI:

- Crtanje, pisanje, čitanje, šetnje , japanski, igranje i internet, gledam anime (jap.crtiće), čitam mange (jap. stripove) i trudim se napravit svoju.
Obožavam (dobru) glazbu i lud sam za hranom (ali pazim na linju :) )

-Mnogi se neće složiti samnom zbog toga što nepodnosim današnje ''đireve'' mladih kao što su alkohol, pušenje, kafići, metal i cajke, hrvatska glazba. Nepodnosim uobičajeno, cijenim i volim kreativno.

-Htjeo bi putovati po svijetu i to pješke, možda provedem kraj života negdje na Himalajama ili Tibetu.
Sve ovisi o meni.

-Skupljam mačeve, naročito katane (samurajske mačeve)