NASLOV_PA KAD BOLJE RAZMISLIM I NEMA GA ! MOŽDA LJUBAV

utorak , 01.01.2008.

EY LJUDESKIĆI KAK STE VI MENI OVIH DANA !!! JA COOOOOLthumbup BILA SAM NA ZIMOVANJU! U KRANJSKOJ GORI SLIKE MOŽETE VIDITI OVDE EJ JA NEĆU DUŽIT PRIPREMILA SAM VAM JEDAN SITAN TEXT UOJI OPISUJE LJUBA PA GA PROČITAJTE HEEE!!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
Ljubav može opisivati snažan osjećaj privrženosticrycry, pruža najintenzivniji osjećaj bliskosti. U govoru obično označava međuljudsku ljubav, no ona može označavati ljubav prema životinjama cilju, sportu itdthumbup. Međuljudska ljubav je odnos između dvije osobe veći od same naklonosti jedne prema drugoj, te je usko vezana s međuljudskim odnosima (ljubav između članova obitelji, prijatelja…). Neuzvraćena ljubav se odnosi na one osjećaje ljubavi koji nisu recipročni. Isto tako postoje mnogi psihološki poremećaji kao što je erotomanija!!!!wink
ej ljudi hvala na komovima i sretna nowa godina!!!!!!!!! kiss by JeLeNa

SWIKE
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.