Image Hosted by ImageShack.us offspring

TOLIKO O NAMA

nedjelja, 19.02.2006.

Čitam miin,kikijev i josipin blog i baš se čudim kak smo mi složan rezred!
JUPI!!!!!!!!!!!

zamolba

petak, 17.02.2006.

molim sve koji se kane svadit neka se svade ovdje da se ja malo smijem, neda mi se otvarat kikijev blog da bi gledo svađe
P.S. SLIKE će uskoro,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

!!!!

nemojte mislit da ću se ja tu ko konj trudit oko bloga jer neću samo ću pisat postove kad mi bude dosadno

???????????

Ko hoće može komentirati...a što se tiče slika stavit ću ih kad me kiki nauči...

Evo ovako: ja bi se htio ispricati svim ljudima iz skole prema kojima sam bio bezobrazan, sorry nista osobno samo sam nabrijan u zadnje vrijeme. Ako se netko nasao uvrijeđen zbog mene onda mu se ja sad ispričavam...

fuk

ako mi se neko oce javit moze na mail "matejkuckha@yahoo.com"

fuk

četvrtak, 16.02.2006.

kak me nervira stara stalno sere da gasim kom poslje 11 pa uvijek popizdim

???????????

da evo ponosno objavljujem... ali jos ucim

???????????

Kakvo sranje mislim da sam krivu pozadinu izabrao pa je ovak gadna... SHIT... ŠIT... nema veze oprostit ću si...
ŠIT ili SHIT to je sve kaj ću reć

kreiranje i mog bloga

Evo danas je 16.2.2006 godine u gradu Zagrebu kreran BLOG "jensta.blog.hr".
Danas je najbolji radni dan (osim onih kad nema prva dva sata). Imali smo 4 sata,a najviše sam popizdio kad mi je žderić počeo srat... ali dosta loših vijesti. Kiki i ja smo se prosipali od smijeha kad smo vidli jednog lika...?jelda kiki?... uglavnom hladio sam se danas pa nemam niš posebno za napisat...

Sljedeći mjesec >>