ponedjeljak, 16.03.2009.

Jeli ovo kraj?

Jeli ovo kraj?
Hoću li te više ljubiti krišom,
hoću li više nestajati u tvojim očima,
hoću li se više topiti u tvojim usnama,
hoću li više drhtati u tvojim rukama.

- 19:42 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 13.03.2009.

Bez riječi

Bez riječi,
što se može reći.
Susret u tišini,
kako si,
tišina.
Samo otkucaji srca.

- 22:04 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.03.2009.

Idi

Idi,
samo idi.
Ja ću ostati
na istom mjestu
i čekati tebe.
Idi,
samo idi.
Budi sretan
i ne zaboravi me.
Idi,
samo idi.
Bit ću tu
ako dođeš meni.

- 20:46 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 11.03.2009.

Tišina

Tišina.
Razdvojeni putevi.
Ja sama.
Ti, tko zna gdje.

- 18:49 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.03.2009.

Tko zna

Tko zna,
hoće li se više
tvoji prsti naći na mojoj koži.
Tko zna,
hoćemo li biti bliži
ili dalji,
Tko zna...

- 16:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.03.2009.

Ne vjeruješ

Ne vjeruješ da te volim,
da noćima dozivam tvoj lik,
da sanjam tvoje tijelo,
da me srce izdaje kad te vidim.
Ne vjeruješ da te volim,
jer nisi volio ovako,
jer ne znaš kako ljubav boli
i koliko glumim hrabrost
u tvojoj blizini.

- 19:51 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

U tvom zagrljaju

U tvom zagrljaju
nestajem,
nema me.
Ja sam samo tren u tvojim rukama.
Kad bih mogla zaustaviti taj trenutak.

- 19:46 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 06.03.2009.

Hoću

Hoću zaboraviti
osmjeh tvoj,
one rupice na obrazu
i mangupski pogled.
Hoću zaboraviti
da postojiš,
da mogu dalje.

- 15:12 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

tuga

Tuga koju osjećam
je nemirno more
u mome srcu.
Tuga je svaki dan
buditi se,
i svaki dan usnuti
bez tebe.

- 13:45 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.03.2009.

Nemam želja

Ja nemam više želja,
sve su želje u tebi satkane.
Ja nemam više želja
jer tebe više nema.

- 16:12 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

U mojim mislima si ti

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr