...Oni su mali, ali su dovoljno veliki...

nedjelja, 04.01.2009.

Božićni i novogodišnji dani

Eh, da,...trebalo je biti veselo za doček- mama, tata i ja, dok u noći 1.1.2009. laringitis nije poremetio naš lijepi mali doček. Od tada do danas smo se borili s kašljem, temperaturom, ...i još nekim drugim gadnijim boljkama. Borimo se i dalje, ali je lakše.

Image and video hosting by TinyPic

Omatanje poklona u Otoku kod bake

Image and video hosting by TinyPic

Na predstavi u Bogdanovcima koju je organizirala moja kuma Ivana. Pjevala sam i ja s malim anđelima, a i pokušala ući u njihove redove.

Image and video hosting by TinyPic

Veselila sam se snijegu, ali me bolest spriječila da upoznam čari sanjkanja i grudanja.

Image and video hosting by TinyPic

Na kraju svima želim sretan ulazak u Novu 2009., a rodici Lani SRETAN 1. ROĐENDAN! (na Silvestrovo)

- 19:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #