< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

nes o meni...

ime: katarina
prezime: imam al ga necu rec...
godine: 15
skola:prirodoslovna skola vladimira
preloga
smjer: kemijski tehnicar


volim: sve sto vole mladi.
izlazit, decke, tulume, mjuzu, izlaske...


ne volim:dvolične ljude, školu, kazne,

frendovi i frendice...

imam ih puno...al best frendica mi je Iva...koju znam 14 i pol godina...i jos smo si super....a u razredu mi je naj Marta i Sara...naravno Ivana...i ostatak da ne nabrajam...
a od frendova... nemam bas naj frenda...al imam frendove...ne znam od kud da pocnem....evo...toni, andrija, tiho, alen, bare,i ostatak..i naravni šule...al on spada u frendice hehe...jure, brc, lovrić, lemi, konan,itd.

da a cure iz kvarta...tu su mrkva, smilja, petrica kerempuhić, helena, tea,vale
onda cure s ljubljanice: lea...moja beba...,karla,dora,petićka,šarićka,paula,andrea,irena, tea, paula k.,
da ima ih jos al ovo mi bas nisu naj...mislim frendice mi jesu....i ok su curke,
ana-marija,miriam,kety...i ostatak

nemoj te se ljutit ako sam vas zaboravila...


super blogovi..

malacajkusa.blog.hr

ispricanaprica.blog.hr

mrzimtexas.blog.hr

nobodybutyou.blog.hr

karlaremiza.blog.hr

doraremiza.blog.hr

01bmxcrew.bloger.hr

simpadizajn.blog.hr

četvrtak, 20.03.2008.

evo i mene nakon sto godina

zujoevo i mene...nisam vam dugo pislal jer mi se nije dalo...a i morala sam ucit i stara mi je nes bolesna...tak da nemam vremena za pisat...ah imas svasta novogsmijehne znam od kud da pocnem...konacno su poceli praznici i sad uzivam...sam spavam po cjele dane...jedva cekam subotu, idem kod bake i vidit cu ljude koje nisma vidla jako dugo...naravno najvise se veselim svojoj silvi i marijani...al i drugi su tu toni i teta...i naravno moja draga baba...mahe tako cu se napit u subotu...nutjedva cekam...pozdrav silivi i toniu i sve koje znam....


jucer sam bila na jarunu s 3 frendice iz bivseg razreda...petrom, mrkvicom, emom...bilo je jebeno, zajebavali smo neke klince...idu 8 razred i naravno oni su bili na biciklima i mene je stara zvala da idem doma i ja njima da nas voze doma...i oni mene i mrkvicu na volan i domazujohehhe bilo je ludo...a zbog mrkvice smo morali stat 500 puta jer nju boli njeno prcasto dupe...i tak a prje neg kaj smo isli na jarun dodjemo ti mi do petre i niko nije donjeo pare sam ja i to cak 13kn....i jos smo nasle cak 1 i pol kn kod petre i kaj cemo s tim ajmo do getroa i nakupovali smo 3 cipsa i neki smoki i zvake...i najele se i super...hehheh bilo je uglavnom super...sutra opet idemo al ovaj put na rolama to ce bit lomovi...smijeh


danas sam bila u shopingu....kupila sam hlace(traperice) bas su ljepe tamne skroz...i majcu....to mi je za subotu...moram bit ljepa...heheh...


slike mi se ne zele stavit...ma ko ih jebe...aj pusa svima...volim vas...







- 18:57 - Oh, How I Wish . . . (6) - Isprintaj - #

srijeda, 05.03.2008.

brišem blog...

crycryda brisem blog..zato kaj mi se neda pisat..a i neznam kaj da vam pisem...sve vas volim...i ovo mi je zadnji post..tak kad drugi put dodjem brisem ga..ah ljudi mozda me opet pukne pa cu napravit novi..al dosta mi je za sad..imam puno problema doma...tak da...nije u vezi skole vec privatan zivot..aj uzivajte mi..pusa...mah

- 19:22 - Oh, How I Wish . . . (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.