veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ima / Nema

UPOZORENJE !!!

PROMIJENILA SAM BLOG...
SAD SAM Naomagic Girl ...
Pitanja postavljajte tamo...





srijeda, 28.02.2007.

Važan dan.....

Ljudi danas je Međunarodni dan plesa,a pošto treniram suvremeni ples to je za mene važan dan..zujo...još sam i kemiju rješila ispit sve točno ni sama sebi nevjerujem da sam to uspila...?....večeras imam probu sa plesom....moramo puno vježbat ako želimo da koreografija uspije...Evo vam spot na koji plešemo od beyonce....

Pisma mi je dobra,a onaj dio di Beyonce pleše sam svojim plesačicama smo naučili skroz......zujo......zujo....al ono totalno....zujo.....
Idem sad kod prije da napravimo plakat iz vjeronauka i matematike....neda mi se učit za sutra a pitat će me povijest i hrvatski.....headbangheadbangheadbang.......madmadmad...
Nadam se da vi imate manje za učit,ajme sjetila sam se sad i lektire moram i nju pročitat....a jadna ja..namcornamcor....naći ću ja nešto na internetu o toj lektiri.....smijeh.....
Danas sam raspoložena za pisanje ali neznam o čemu....ma naslagat ću ja malo komentara drugima.......ciaoooo.....mahwaveyeswinksmijeh.......

- 13:46 - Ajde više, reci nešto (13) - Išaraj papir ovim glupostima - #


utorak, 27.02.2007.

Evo spot Wait a minute....

- 20:00 - Ajde više, reci nešto (6) - Išaraj papir ovim glupostima - #


ponedjeljak, 26.02.2007.

.....................

........premorena sam.........dead..........cijelo popodne sam učila za sutra............sve predmete...........svi ispituju ili je kontrolni.........da bar matematiku shvaćan koja mi je uvijek bila lagana i shvatila bi je na satu........ono zbrajanje i oduzimanje vektora me ne ide.............namcor........
ali napokon sam završila i ''naučila''........rolleyes......malo surfam po netu pa sam se sjetila i posta.Nisam ga pisala od petka,nije mi se dalo,stvarno...još sam dobila i satelitsku pa sam stalno gledala MTV i VIVU...
U subotu mi se nije dalo ić na onaj međunarodni miting na Gripe a sad mi je ža jer svi kažu da je bilo suuuuuper.........namcor......ja-glupača....
ova moja lijenost stvarno će na kraju loše ispast,popustila sam u školi i još puno toga........moram se malo više potrudit..........
Ciaoooooooooooooooooooo !!!.....thumbup.........

- 18:26 - Ajde više, reci nešto (4) - Išaraj papir ovim glupostima - #


petak, 23.02.2007.

Super....

Jutros sam se tuširala pa sam sad razbuđena i pišem post. Jučer mi je u školi bio roditeljski sastanak o onoj maloj maturi...hoću li sudjelovat ili ne? Ja sam sebi rekla neću se uspaničarit ako mene izaberu niti ću nešto posebno učit jer mi to neće ni uč u prosjek niti će mi značit za srednju...
Zbog toga sam smijeh.........
Moram učit onaj engleski i fiziku koju ništa ne kužin....Danas nam je mali kontrolni iz fizike iz onih grafova.Barem da dobijem poziti....
Uglavnom sada žurim jer iman informatiku...a još moran prepisat jednu lekciju i sredit se....baš mi se neda ić....ustvari mi se na to nikad neda ić jer mi je uvijek usri jutra takoreč....rolleyes........
Ove mace su mi super..................................Ciao..........................

- 08:13 - Ajde više, reci nešto (9) - Išaraj papir ovim glupostima - #


četvrtak, 22.02.2007.

Evo malo slika.........

Obožavam životinje pa evo malo njihovih slika...........

- 11:48 - Ajde više, reci nešto (5) - Išaraj papir ovim glupostima - #


srijeda, 21.02.2007.

jupi.......

Nismo pisali ispit iz kemije i to je odlično jer ga nastavnica nije ponila!!!!!!Za sutra iman učit povijest i nadam se da me neće pitat jer onaj drugi svjetski rat neman pojma.

Upravo sam gledala one sjajne slikice webu .Imaju stvarno super slika i probat ću ih nekako ugurat na blog. Kad bi još saznala kako stavit pismu u pozadini.........to bi bilo super.

Pozdravljam priju XXXX !!! Javi mi se!

Ciaooooo!!!

- 17:55 - Ajde više, reci nešto (15) - Išaraj papir ovim glupostima - #


Moj prvi post...

Tek se navikavam na blogač tako da mi nije baš nešto. Ako neko zna kako stavit pismu na blog ili sliku neka javi........rolleyes
Moram sada ponovit kemiju, danas nam je ispit znanja iz ugljikovodika...ajme neda mi se...ta škola mi ide na živce.
Jedva čekam srednju školu....A vi?
Ciaoooo!!!

- 11:59 - Ajde više, reci nešto (0) - Išaraj papir ovim glupostima - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.