<body> cooolwoorld <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*design: Lucija ^^

Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


nedjelja, 27.01.2008.

evo mee..nije me bilo duže.al me sad evo..zbog škole ću manje dolazit na blog..al ću se trudit da ga neizostavim skroz..ljudi pa di ste..jako sam slaba sa komntarima..stavila novi dizajn...meni se baš sviđa..(valjda i vama)..u školi je OK..al te profesore jedva gledam..GIRL..rder="0" alt="girl?">



nedjelja, 27.01.2008.

evo mee..nije me bilo duže.al me sad evo..zbog škole ću manje dolazit na blog..al ću se trudit da ga neizostavim skroz..ljudi pa di ste..jako sam slaba sa komntarima..stavila novi dizajn...meni se baš sviđa..(valjda i vama)..u školi je OK..al te profesore jedva gledam..GIRL..girl?..a sad vam idem ostavit komentara...poozzz...



četvrtak, 17.01.2008.
MORAM NAPISAT NOVI POST..

ey..ljudii..ja jednostavno moram napisat novi post...znam da sam ga jućer napisala...al moram i danas..tražim ja neš po netu..i dođem na jednu stranicu..(stranica je sa razno raznim slikama)i dođem ja na jednu stranicu..gdje jedna cura ima svoje slike..(CURA IMA PRE DOBRE SLIKE)...i sad vam ih moram stavit...(i vama će sigurno bit dobre)..evo slikica..
Luluka in Wonderland by ~byluluka on deviantART
My sky have more stars by ~byluluka on deviantART
Have Big ideas by ~byluluka on deviantART..evo..još ću ih ja stavit..sad se jako žurim..



srijeda, 16.01.2008.
novi postić...

evoo mee,ja ću ovaj post posvetit mojim najdražim filmovima...high school musical je suuper film...evo jedan video.....a sada slikica...High School Musical... a sada titanic..titanic mi je bolji od high school musicala...titanic je stvarno dobar..i voli takve filmove..a sada video....i naravno slikica...Image and video hosting by TinyPic..poseidon..taj vam je film možda nepoznat...al film je isto super..i oni koji ga nisu pogledali moraju ga obavezno pogledat.....slićica..poseidon...a sada NAJBOLJI FILM..(barem menii)...u 3:10 za Yumu........to je to od filmova...sad idem...mahthumbupgreedymouthwashpjeva.....



nedjelja, 13.01.2008.
drugi post

evo opet ja pišem post..a šta sam dosadna...namcor..sutra škola,šta kažete na to..ja KAŽEM UŽASS....neznam kaj bi pisala,nemam inspiracije.praznici mi nisu bili dosadni(AJ BILO JE PAR DANA)zujo..novu sam provela ludo i božić je bio lud,al nova bolja...ja se nadm da će ovaj blog imat veliki uspjeh i da ću imat puno komentara(naravno ja ih vraćam)...evo sad par slikica..thumbup..pinkgirlGLITTER..nadam se da ste uživali u ovih par slikica..a sada idem..ovo je bio stvarno kratak post a j*biga..bit će duljih..sada idemmah



nedjelja, 13.01.2008.
prvi post

evo i mene,jućer sam se vratila s puta..bila sam u new yorku,bilo je pre dobro,tamo tolko zgrada ima i ulica.vjerovatno ću se odselit(ja se nadam da će se to dogodi).prije puta nisam mogla spavat od uzbuđenja.a put je stvarno dugo trajao,ali uz malo muke se isplatilo..prvo kad sam ušla u avion,pomislila sam si ja tu neću moć izdržat 15 sati...i stalno sam si mislila da će se avion srušit da će mo post u ocean(užas).kada smo došli išli smo razgledat grad,grad je predivan(nema šta)onda smo otišli u restoran,prvi put mi se nije svidjela hrana al drugi put sam se navikla i bilo je ok.joj da se bar odselimo tamo..otišli smo do podzemnih željeznica i tako...zahvaljujem se teti, da mi tamo ne živi teta bila bi daleko od new yorka,zapravo uopće nebi tamo bilaa...stvarno neznbam šta da napišem ak vas šta zanima pitajte u komentarima.ps:ove videe mi je stavljala frendica,(hvala lucija)nisi trebala...poozz..svima i NEW YORKU,nadam se da se opet vidimo..sam da kažem ovo sam imala na svom starom blogu al,njega više neću koristit



Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.