< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


http://lollypopdesign.blog.hr

stvarcice..



kolko vas ima...brijem uvijek maloo

who's online

brojac posjetioca :)
Free Website Counter
Free Website Counter

Najčešće posjećujem...

Ozzie
Moja jedina i jedinstvena Doka!!
Dirty Angel
Tamy
Petra
Daniel

jaaa!!

zovem se iva
zivim u karlovcu
imam 12 godina
idem u sedmi razred
slusam hip hop uglavnom...
bavim se kickboxingom...
frendice su mi (naj)ozzie,,kety,petra,jelena,carica
frendovi:bila,krnja,bruc,daniel....
ljubav:paaa.....imam nekoga...
volim:decke,frenodve,seku,mamu i tatu,jednog decka pogotovocerek
pizzu i to to...
ne volim:bahatost,laganje,kad se na msn prijavljuju svake 1 min,kad se kradu moje ideje(zna se na koga mislim)
zivcira me:elena...uopce se ne uklapa u nas razred!!tako misle gotovo svi!!!ne sam ja!!!i
i ako vas kaj zanima o meni pitajte i ja napisem u boxu!!!
ajde sad pusathumbup


music

Boomp3.com


Boomp3.com

Jizzy-Zivotidedalj...

subota, 31.05.2008.

Alo pipolsi!!!

Evo mene nakon dugo vremenaaa...Dogodilo mi se punooo al fakat puno stvari odkad sam napisala prošli post!!!Neću vam ništa o tome govoriti...Neda mi se...Evo danas sam bila na krizmi od Josipe...Ma bilo je ok...Ona vam je moja PoluSestrična..winkPa eto pozdravljam ju...

Uglavnom sam vam htjela reći da ću pisati post kad mi se prohtije...Neda mi se više tako često...Pa eto sad idem...2. post bit će uskoro i napisati ću više...Uživajte!!!cool

- - 21:28 - DaJ To!! (45) - PrInTaJ BeJbe!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.