Ako me trebaš, potraži me
ICQ 194-280-803

Jednom kad sunce zaboravi
na nas Jedini
kada u magli sve nestane
i ja Jedini,
znam tražit ćeš tad
u meni spas,
vjeruj mi,
al umjesto lica mog
vidjet ćeš samo sjenu...

Znaj, volio sam te
i bio si mi Jedini,
i drugog nisam znao,
samo Ti,
moj Jedini.

No život se mjenja
i mjenja se svijet, Jedini,
rastemo ti i ja, rastemo
ko što voljeh te tad,
voli te drugi Jedini,
a jednom će sunce i meni zasjati...


LINKOVI:
Blog.hr

Uskoro novi linkovi ...
Seksi-cura.hr
Gay&city blog

i još mnogi drugi koje ću staviti kada budem imao malo više vremena.
Potražite ih među komentarima ;)





Odavno nisi kraj mene, ali još pamtim
Sve tvoje riječi pogrešne i one dane
Kad sam ti ljubav nudio u kasne sate
Ti prstom nisi maknuo da mene shvatiš

Nikad nisi znao dati onu pravu stvar
Oduvijek si bio loš i nevjeran

Da li sretno živiš odkad mene ne viđaš?
Da li mirno spavaš odkad mene ne diraš?
Vrijeme liječi rane, ali ipak razmišljam
dal se sjetiš mojih suza barem ponekad?

Sada te drugi miluje, kraj tebe spava
Možda će sutra žaliti jer nije znao
Da krivom čovijeku je svoju ljubav dao
Ti nećeš se promijeniti nije sve šala

Nikad nisi znao dati onu pravu stvar
Oduvijek si bio loš i nevjeran

Da li sretno živiš odkad mene ne viđaš?
Da li mirno spavaš odkad mene ne diraš?
Vrijeme liječi rane, ali ipak razmišljam
dal se sjetiš mojih suza barem ponekad?






Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you now
You got someone to blame
You say...

One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it

Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without
Well it's...

Too late
Tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One...

Have you come here for forgiveness
Have you come to raise the dead
Have you come here to play Jesus
To the lepers in your head

Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one
But we're not the same
Well we
Hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt

One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other










Sad kad si rekao svoje
Pa ti je pao kamen sa srca
I kad si slomio moje
Za sva vremena
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me

Al' preklinjem te
Ako je vrijedilo išta
Ne ostavljaj me
Ko' da ne ostavljaš ništa
Za sve što je bilo
Daj se potrudi
Bar da se rastanemo kao ljudi

Sve mi je došlo odjednom
Baš kao grom iz vedra neba
Sve i da pitam te zašto
Ma što mi to treba
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me.



















My So-Called Gay Life

četvrtak, 22.01.2009.

... i blog završava ovako ;)

object width="425" height="344">

Don`t cry because it came to an end. Smile because it happend.

Gabriel Garcia Marquez


- 02:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zašto je nekad peder peder? Zašto ne može biti dobar? Tko je sjebao pedere? Koga su pederi sjebali? Gay, gej ili tetka? Što je ispravno, a što krivo? Što bi mi profesor rekao da zna? A susjed? A ti? Tko će mi suditi? Jesam li i zašto na optuženičkoj klupi? Ili sam sudac? A, kome ja ono sudim? Hm, da.
***
Nizozemska je 2003. postala prva država koja je posve izjednačila bračna prava homoseksualnih i heteroseksualnih osoba, uključujući i posvajanje djece. Nedugo zatim homoseksualne civilne brakove legalizirale su Belgija i Massachusetts, a ove su im se godine pridružile Kanada i Španjolska.

Istospolne zajednice s većinom bračnih prava trenutačno priznaje 41 zemlja u svijetu, a pravo posvajanja djece homoseksualne osobe imaju u 32 države i provincije.

Free Web Counter

posjeta od 28.6.2005.



Žao mi je, ali nakon višednevnih napora da stavim pozadinsku pjesmu na blog - odustajem. Ako istu želite poslušati kliknite
klikni, bejbe!


Sve su moje ljubavi bile nježne i slatke
Sve su moje ljubavi bile izuzetno kratke
Možda ne previše lijepe
Ali sa puno duše
Spremne na snove
Što se brzo ruše

Gdje su sad sve moje ljubavi?
Gdje su moji dobri anđeli?
Tko sad ljubi moje voljene?
Možda izgubljene, ali nepreboljene

Odavno je mjesec žut meni sakrio njihov put
Odavno je vjetar blag meni sakrio njihov trag
Odavno ja poželim da ih opet sretnem tu
Jer osjećam da uvijek sam im drag
(Tomislav Ivčić)



Stvari se polako vraćaju na mjesto
Ovako nešto se ne događa često
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam

I tad slike izblijede sve
I tad zatvaram se u sebe
I tad nisi mi potreban
Kazaljke i dalje krugove crtaju
Umjesto zvijezda kišne kapi na grad padaju

Prazno mjesto u mom krevetu sjeća me
Bio si tu
Tko zna, kuda si otišao
Tko zna, zbog čega se ne vraćaš
Tko zna, sve piše u zvijezdama
Još jučer poljubcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali

Što se dogodilo, gdje je ta kap
što je prelila čašu, što te natjerala da odneseš
Sve što sam volio, a tebe sam volio
Sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
Ma zar sam pogriješio što sam se smijao
kad su mi govorili da svi su pederi kurve