nedjelja, 29.04.2007. ♥

♥ LABUĐI PIJEV

MOJE DRUŠTVO: (lol)





labuđi pijev metaforički naziv u današnjem svijetu preveden kao vijerovanje u lažni život. To mi je prekrasno jer zapravo sam ja to ...Uvijek vijerujem,iako se neče ništa dogoditi ja vijerujem.
Jbg,taakva sam tužno je što ponekad previšee očekujem i vijerujem,a to se onda ne ostvari,i povrijedi me!
Ponekad znam da su to samo lažna očekinvanja al ljepše je vijerovat tada nisi toliko povrijeđen....
Ovo sam jednostavno morala napisat!
HIHI
DANAS SAM BILA NA PRIČESTI U SESVETAMA (pozzz onome hm..pa sada...ufff)UGL BILO MI JE DOSADNO PA SAM BILA DADILJA DEČKIČIMA.JEDAN IMA 5 GODINA I ima tumor na mozgu koji mu nikada neće nestati,bio je na operaciji i super se oporavlja,al jednostavno JBG....
ONDA JEDAN DEČKIĆ IMA 9 MIJESECI ON SE PLAČE NA SVAKU STVAR AL ZA ČUDO DAO MI SE DA GA ČUVAM I NOSIM....
I ZADNJI DEČKIĆ IMA 10 MJ. ON JE SPAVAO NEKO VRIJEME,AL KASNIJE I NJEGA SAM ČUVALA...
BILO JE FOORA

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

♥ 20:28 ♥ komentari (95) ♥ printLABUĐI PIJEV

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.