Jazz

29.09.2005., četvrtak

A.K.A. SOlđer Boj



Danas su mi javili da sam primljen u projekt, i sad u petak idem na potpisivanje ugovora :))
A odma su mi i rekli, ni pet ni šest, nek da si uzmem stvari i da ostajem tam 3 tjedana do svečane prisege koja če bit, nisam sad još stoposto siguran, al mislim da 15.10 u kninu :)))) na tvrđavi, pa svi ste pozvani da dojdete, a oni koji nemogu možda če biti prijenos na televiziji :)))) Sad ču napokon postat fejms :)))

Danas sam se zapil s frendovima po zadnji put dok još nisam vojničina:)), zato mi i ovo tipkanje ide malo jako puno sporije, al nema veze, glavno da napišem...

A neznam više ni šta da vam pišem, sve je dobro... samo šta mjenjam adresu na črnomerec, Ilica 256 :)))
nema šta imam se šta taljigat pol sata s tramvajem do fera :)))) al šta se mora nije teško, to je uvjek jedna od mojih poslovica :)))


i nista bok i sljedeče javljanje če bit iz zagreba iz vojarne :)))

Jedva čekam da opet uniformu dobijem, super je osječaj :)))

- 01:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #

26.09.2005., ponedjeljak

aaa

Neznam šta da pišem a reko sam da ču pisat pa evo..
DA nebi ispalo obečanje ludom radovanje :)) nisam ja takav...

E pa danas mi je dan u totalnom ku...

Faks več traje tjedan i danas, meni nije ništ jasno, matematika mi je u banani, neznam ni zadaču riješit ni ništ, danas me več lagano i panika počela hvatat kak ču ja ovaj faks završit??
a razlog više tome je i blic test iz elektrotehnike :)) al ono to još i znam kolko tolko da se nisam jebeno sav zbunil tak da neznam jel mi opče išta točno :((( ma neznam više šta bi..

A uz to još sam se i prehladil u subotu i to jebački, danas ujutro nisam opče mogo pričat kolko me grlo bolilo, al šta ču takav je život, možda zato nisam ni napisal test dobro sigurno sam imal temperaturu pa se nisam mogo koncentrirat :))

a moram se na nešt izvlačit :)))

jedino menza me oraspoloži svaki dan kad se nažderem ko ..... a potrošim 10kn, to mi je vrhunac dana :)))

neznam šta da vam još baljezgam...

Za onu vojnu stipendiju mi još nisu javili, a možda i jesu, al moji su danas svi bili vani tak da ak je i zvonil telefon oni ga nisu čuli, rakiju su pekli :)))

sad ču si barem imat s čim sterilizirat grlo :)))

a to je ugrubo sve od mene čujemo se opet nekad


grace hopper
e al ova slika mi je proljepšala cijeli onaj prošli tjedan, strgal sam se od smijeha

bok i nedajte se :))
- 22:17 - Komentari (10) - Isprintaj - #

18.09.2005., nedjelja

Evo me nakon oohohooo

Neznam šta da kažem, neznam ni kda sam zadnji put pisal :)
a sad najvažnije:

1-Prodal sam auto, nema više ludovanja i divljih vožnja, znači svi ste sad sigurni jer ja vas nebum zgazil :)))) Kad nema š čima, jedino s biciklom .:)) a da da vozim se ja sad i na skuteru, sad sam pravi kuler :))

2- Bio sam na onom vojnom kapu, i odma prvi dan ni pet ni šest nek su me oštrigali onak pravo vojnički :(( nema više moje kosice..... A bio sam u Lošinju i tam krvav rad i znoja kolko ti srce oče, trčali smo u prosjeku 5km skoro svaki dan, a za sklekove neču ni pričat :))) al kolko oružja da ti srce stane al nam nisu dali da pucaamo ni iz čega, a možda je tak i bolje jer mi bi se uspjeli pobit i s čorcima ak ne pobit barem bi jedan ostal sljep :))) i imali smo norme 42 skleka 52 trbučnjaka i 15:50 3200m istrčat :)) i ja ko pravi vojnik sve sam uspjel i ponosan sam na sebe ko niko :)) napravila sam 53/55/15:05 to je po redu još sam imal lufta kolko očeš :)))

3- Sviram gitaru još uvjek, neki mi govore da mi ide dobro i da sam neki talent al ja to baš nebi reko jo.. Zasad znamo odsvirat green day -holliday, green day - hitching a ride, queens of the stone age - in my head, weezer - Island in the sun to onak u kompetu a ima još toga i sastrane par onak ide nejde :))) al trudim se

I tak guram ima toga još tona al nečemo sad dužit

Dobil sam i poziv za sud al sam ga još jednom uspjel izbječ al sad moram ič pa budem još dodal prvom prilikom kad stignem

DA i fak s mi je počel tak da sad sam u ZG svaki dan ujutro do nekgdje 2 popodne na feru, a mi baš moramo bi tposebni :))))

vidimo se, nadam se sad češče :)))
- 18:57 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729