www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

ponedjeljak, 19.12.2005.

2pac - Changes

11:05 | Hackni (0) | Ae malo trosi boju | ?

Codemaster

Ovaj post je nedavno pisao da je codemaster peachka. Više nije:D. Čoek je ipak pošten i vratio mi je sve tak da je sad sve u redu. Evo C/P njegove poruke:

jedini uvjet je da maknes ono sa svog bloga ;)
pass ti je ******** za oba nicka,jeate, pa nsiam ja bas takvo djbre da ti sve sjebem. da sam to htio, vjeruj mi, to bi i ucino :)
ma ti mi nisi nis napravio i cinis se ok...
aj uzivaj!

11:05 | Hackni (3) | Ae malo trosi boju | ?

srijeda, 07.12.2005.

nju post

ev sry što ne pišem al sam imo posla i uređivo sa blog pa nisam stigo pisat. Malko su koma dani, al nema veze... Evo imate par slika da vidite kako izgledaju seljačine/jazavci/štagod(choek ima blog na ovom mjestu) Na ovoj slici imate lijepe tachke u lijevom kutu, na ovoj izgleda kao jazavac koji prdi:D, dok na ovima izgleda kao madagaskarski lemur... inache choek je seljačina koji živi u feričancima (selendra između našica i orahovice[dabogda pokupio ptičju gripu]) koje on u "žargonu" naziva "fesk". Moronchina.

09:09 | Hackni (1) | Ae malo trosi boju | ?

petak, 02.12.2005.

Suuuuuper dan

danas je dobar dan, a sutra će bit još bolje. da pojasnim danas su nazvali da ce sutra umontirati ADSL.:D YEYEYEYESEYEEYEYEYEYEYEYEYWEssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

19:06 | Hackni (0) | Ae malo trosi boju | ?

četvrtak, 01.12.2005.

Par slika u vezi automobila

Danas je malo syeban dan...
hehe... e sad se čekaju rezultati testa iz kemije, napetost raste, a još moram u 14h ić okolo po gradu s frendom watchat mobitele. al nema veze ipak ću preživit. Al još u 15h na vjeronauk u crkvu.Yebemu i krizmu i sve. :D

Evo posjetote moj site


Ajde živjeli, Legende ! tj legenda ste ako uopče čitate ovaj blog koji je opća pušiona:D

C YA

13:17 | Hackni (0) | Ae malo trosi boju | ?

<< Arhiva >>

myspace