Zašto je život tako sjeban ?!?!?!?!

22.03.2007., četvrtak

Pogled

Ovaj pjesmuljak nađoh švrljajući po jednom blogu..bez ljutnje što sam ga i ja objavila..ali jeeeeebeeeeena stvar...dira u srce..cerek

Samo jedan trenutak može promijentii cijeli jedan život.
Samo jedan pogled dovoljan je da ti promijeni život, jer takav pogled te može koštati srca.
Slika govori 1000 riječi... no pogled... pogled govori mnogo više.
Slika te može oduševiti, no pogled te može zalediti.
Slika može biti lijepa, ali pogled je predivan.
Pogled je nešto najljepše kad ti ga uputi voljena osoba.
Osoba koju sanjaš.
Osoba na koju te podsjećaju pjesme, osoba zbog čijeg se dodira naježiš, osoba čiji pogled zlata vrijedi.
Ima nešto tako očaravajuće u pogledu.
Sliku moraš pogledati više puta da je zapamtiš, no dovoljan je samo jedan pogled da ga pamtiš zauvijek.

i pamtit ću tvoj prvi pogled 4 ever...

19.03.2007., ponedjeljak

...Opet sretna..

thumbup
Opet sam sretna nakon dugo vremena.. upoznala sam jednog jako simpa dečka.. u ovo kratko vrijeme koliko ga znam čini mi je skroz ok lik..
bila sam skroz sjebana u zadnje vrijeme..osjećala sam se jadno. nisam imala volje za ništa..dosadio mi svakodnevni život..sve one dosadne face iz škole..
svi likovi umišljeni do bola..
upoznah ga na svadbi.. a razmišljala sam da uopće ne idem na svadbu..a sad bi požalila da nisam otišla..
nakon one veze s gadom totalno sam izgubila želju i snagu da pokušam vjerovati nekome.. zbližiti se s nekim muškog roda.. totalno sam se razočarala u muškarcima..
ali očito mi je Bog poslao njega, da mi dokaže da nisu svi isti.. ipak postoji sudbina.. očito Bog ima neki razlog za sve što nam priređuje u životu.. iz svega je moguće izvući neku pouku.. ne kaže se bzvz da ljudi uče na greškama..

lijep je feeling znati da opet mogu biti ona stara, osjećajna osoba.. da mogu biti sretna samo znajući da netko i mene sanja..da postoji netko kome šećem mislima..
najteže su mi bile noći kada su me mučili razni problemi, kada se nisam imala kome povjeriti..s kim popričati kad bi mi bilo najteže...na koga se osloniti..najvažnije mi je samo saznanje da mogu imati podršku od nekoga.. da je netko uz mene...iako se znamo samo par dana osjećam se kao da ga znam godinama..

hvala ti što postojiš..

onaj koga ovo ide, zna da je upućeno njemu..

Hvala Ti...

možda još neznaš sve o meni...ali nemoj misliti da sam neki freek.. u trenucima kad se osjećam samom, napuštenom...pišem razne gluposti.. lakše mi je kad kažem sva svoja razmišljanja....
na prvi pogled si mi se učinio simpatičnim..što si kasnije i potvrdio.. cool

nadam se da se neću razočarati u tebi...
zbog svakog tvog sma-a imam smile od uha do uha smijeh


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.