ZVONILI STE MILORDE?

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My Friends!!!

Čau
Zvonja
Tača
Cima
Senj
Teonže



po 1000-ti put radim blog,uvijek isto,moji dogadjaji,razmisljanja,
komentari,ma svaaastaa...

Free Counter
Get a Free Counter

Krasni krokacismijehsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Ovo su dvije meni najljepse vjencanice,prva mi je bas onakva kakvu bi ja htjela,a druga je isto jako jakooo dobrasmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neka mi blog krasi jedna slika s mora,to su bili dobri dani,predobri..partijana kod Pede!!



Britanska zastavica

Get free graphics at BlingyBlob.com!


eto po toj seriji je blog dobio ime,najjaca britanska humor.serija

28.09.2007., petak

PETAK JE DAN ZA METAK

Da i to pravicerekcerekcerekcerek a u mom slucaju taj metak je konacni izlazak u grad.zadnja 4 tjedna bila sam u karanteni ljudi moji,samo knjiga,rucak,kratka kava u studentskom domu,i ponovno knjiga,a nakon jedne knjige dosla je i druga,dakle onoj iz Ustava prikljucila se i krasna Sociologija jer me jedna moja frendica kojoj ovim putem zahvaljujem,nagovorila da izadjem na ispit,i da probam kako ona to slatko kaze "strgati" tu sociologijusretansretanuglavnom paralelno ucenje nije nimalo zanimljivo,pogotovo kad te muce neki problemcici iz emocionalnog zivota..a mislim sto stvari na pameti,a ti se moras fokusirati na ispite...sva sreca to mi je poslo za rukom ovaj put,uspjesno sam rijesila oba,ustvari koliko uspjesno procijenite sami,dobila sam iz oba dvojkesretansretanja sam zadovoljna skrroooozz!sretan veceras osim sto idem dakle slaviti svoju pobjedicu,idem i na dogovor za posao,naravno cudno je sto na dogovor idem u petak kasno navecer ali takav ce biti i posao-kasno navecer...radit cemo moje frendice i ja kao hostese vikendom,i tome se jako veselim,jer je to za studentice super posao,usput si vani,u drustvu s ljudima a dobijes i novac,pa kud ces boljesretansretan eto cini se da je malo krenulo...moralo je...covjek sam sebi mora u glavi posloziti stvari da bi krenuo naprijed...ja sam to i napravila...i moram priznati da se osjecam puno bolje,kvalitetnije kad ovako radim,iako normalno na usi mi katkad izlaze te skripte,knjige,ali osjecaj kad cujes zvuk stavljanja pecata u index je nevjerojatan i znas da se za to isplati odrecisretansretansretan
a veceras prije izlaska big brother!sretansretan
ljudi don't give up never,and have fun...
la vita est bellawavewavewave


joj kak cu se ja veceras krasno napitisretansretansretan


- 17:57 - Say it right! (7) - Štampaj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.