ZVONILI STE MILORDE?

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My Friends!!!

Čau
Zvonja
Tača
Cima
Senj
Teonže



po 1000-ti put radim blog,uvijek isto,moji dogadjaji,razmisljanja,
komentari,ma svaaastaa...

Free Counter
Get a Free Counter

Krasni krokacismijehsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Ovo su dvije meni najljepse vjencanice,prva mi je bas onakva kakvu bi ja htjela,a druga je isto jako jakooo dobrasmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neka mi blog krasi jedna slika s mora,to su bili dobri dani,predobri..partijana kod Pede!!



Britanska zastavica

Get free graphics at BlingyBlob.com!


eto po toj seriji je blog dobio ime,najjaca britanska humor.serija

04.06.2007., ponedjeljak

IF YOU SEE US ON IN THE CLUB WILL BE ACTING REAL NICE

Oh yes,we've been acting real nicesmijehsmijeh ah kao i svaku subotu kad izadjemo,puno se plese,pjeva,zeza,prica s ljudima...tako je bilo i sad u subotu,sanjin i ja odlucili smo si najprije malo popiti s Tacinom ekipom posto se nasa razbjezala,ali skupit ce se i onasmijeh, prvi put mi se desilo da mi je vino udarilo kad sam dosla kuci,bila sam pjana ko drvo,a bezveze mislim jer u gradu uopce nisam..u gradu sam bas bila vesela,i bilo mi je super,plesali smo krasno,imali par idiotskih uleta(ah mislim vec dobro poznata stvar,malo kretenizma valjda nikome ne skodi!) ali sve u svemu super subota,jedino me vrijeme ubija,evo bas danas sjedimo ujutro u Frankopanu(kafic blizu nasih kuca,pa se tu okupimo kad ne idemo do grada)a vani kisa lijeva ko iz kabla,a sad popodne eto vec sunca,ja cu popizdit ako ljeto bude isto takvo! Sad se sve vise i prica o ljetu,ne mozemo se nacekati,zanimaju me zanimljivosti ove godine,heh sto ce li sve bitismijehsmijeh
Gledala sam finale showa Zvijezde pjevaju,i bilo je stvarno jako lijepo,definitivno najbolji dio meni je izvodjenje pjesama Dordja Novkovica "Don't ever cry" i "Malo mi je jedan zivot s tobom",stvarno posebno,a Martina i Ivana kako su otpjevale "Summertime" to je preperfektno,glasovne sposobnosti vrhunske,vidi se profesionalnost mene su ostavile bez rijeci,mislim za Ivanu sam znala da tako pjeva jer je nas Mjesoviti zbor Glazbene skole imao cast s njima pjevati 2 godine zaredom,a Martina je glazbenica za 10cool
Sinoc smo bili na nekom koncertu u parku,bio je Skoro,Karlovacko party pa smo se malo i tamo zabavili,pocupkivalismijehsmijehsmijeh
People have fun,and don't forget summer is really closesmijehmahmahsmijehmah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





- 16:55 - Say it right! (16) - Štampaj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.