whenever a friend succeeds a little something in me dies https://blog.dnevnik.hr/jasavrsena

ponedjeljak, 19.02.2007.

evo i mene
1. sreeeeetno valentinovo!!!!cerek
2. sad bum napisala onu stafetu il rukavicu il kak god vec ocete to zvat....pa,evo, ideeee!(bit ce malo vise stvari neg kaj bi trebalo bit,al nema veze)


1. Kasnjenje- nemrem se sjetit kad sam zadnji put nekam dosla na vrijemesmijeh(nije bas za pohvalu al eto)....il dodem 10 min ranije il kasnim 15 minuta...nikak nemrem pogodit pravi trenutak...a najcesce val ispasta(sorchek val)...


2. Grljenje- OBOZAVAM grlit ljude...nemam pojma zasto al kaj ja mogu...sad bi bash nekog zagrlila a nema mi nikog doma....sranje...al svejedno, osjecajte se zagrljenima cereksmijehcerek


3. Tisina- MRZIM tisinu...para mi usi xD...al ne, stvarno, nemrem zivjet u tisini...uvijek mi nes mora pricat,pjevat,mumljat,zujit,... kaj god radim...uvijek kad pisem zadacu ili ucim,cak i kad pricam s nekim na telefon - uvijek cujete muziku u pozadini...hehe... tisina sucks


4. Plakanje- e, to je stvarno neobjasnjivo...moje plakanje ovisi o raspolozenju.....na filmove nikad ne placem(Posljednja Jesen je jedini filmna koji sam plakala u cijelom zivotu, filmmmm je predivan-pogledajte ga ak niste....smijeh), a ovo ostalo je promjenjivo...nekad me krivo pogledas i mogu cmoljit sat vremena...hehe cudna sam....JAKO... al idemo dalje


5. Stucanje- obozavam ljude koji stucaju...to mi je tak sllllllllllaaaaaatko....makar ja mrzim stucat al kad neko drugi stuca, ja crknem od smijeha....smijehcerek...clatko

6. Parfemi i Puloveri -jos nesto kaj jednostavno obozavam.....parfemi---njam...vojim dok ja il neko blizu mene fino mirisi,hehehe xD, a puloveri....sada sam ponosna vlasnica 19 pulovera....tak su kul...ljepo vam je toplo i svima ljepo stoje....ZAKON!!!!


7. nesto-kaj-ne-znam-kak-da-nazovem- vrlo lako odustajem i ak nes nemrem napravit,jedostano odustanem zato kaj me uzasno nervira to kaj nes nemrem napravit do kraja il ne kuzim....valjdaste skuzili ovu moju ´pametnu´ misao...





hehe...GOTOVO!!!!ne da mi se vishe...odoh na msn


vojim vas!!!!!!!!!!!

pufffekisscereksmijeh

19.02.2007. u 17:04 • 19 KomentaraPrint#^

petak, 09.02.2007.

efo mene :P

evo mene nakon dva mjeseca...xD
malo mi je zastario onaj post, jelda?smijeh
sad se dopisujem s val na emesenu....dosadno mi je...danas idem na zupni vjeronauk...jeejdead...i onda na plessmijehwinkyessmijehwinkyes...latinSKO-americki...smijehglupavi naziv
meni vam je tak zabavno u skoli u zadnje vrijeme...makar sam dobila 2 iz mat...vec ne znam ni ja koji put ove godinesmijehnema veze...mrzim matematikumad....i kemiju...zena fakat nije normalna...moramo pisat nek chinkvinu za dz...ko da nemam boljeg posla neg pisat njoj pjesmice na temu organske kemije ili ugljikovodika...svaki put bi nam rekla dok je diktirala jedan tocka redak umjesto prvi redak!smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh!!!!!!!mi smo crkavali od smijeha...XD XD XD XD XD
njeznjam kaj bi vam vise rekla...pa bum isla..
ovo javljanje je bilo sam da maknem ono sretan bozic i nova godina..
pa, voljim vas puno
puffek
kisssmijehkisssmijehkisssmijeh

09.02.2007. u 17:29 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

LOVE BOXXX

MySpace Layouts

MySpace Layouts


hehe-budich i stela....;D

Image hosting

Image hosting


val i ;D...ne smijem napisat ime zato kaj bi me ubila....;Dcerekcerekcerek


image hosting file

image hosting file


da,da,pogodilo me....a i sve druge oko mene....cerekcerekcerek





How to make a perfect
Ingredients:

5 parts success

5 parts silliness

3 parts empathy
Method:
Layer ingredientes in a shot glass. Add a little cocktail umbrella and a dash of curiosity


Username:


Personality cocktail
From Go-Quiz.com




Your Icecream Flavour is...Chocolate!
You are the all time favorite, chocolate! Turning white kids black since the 1800s. Staining carpets, car seats, and bed sheets for centuries. One thing is for sure, you will never go out of style. You can't go wrong with chocolate!
What is your Icecream Flavour?

Find out at Go Quiz


tingz

blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts




blog Layouts

blog Layouts





layout for myspace

layout for myspace












Am I cool or uncool? [CLICK]
You are Trendy...
You're a trendsetter.. well more of a trend follower. You have a few 'cool' friends who don't mind you hanging around for a laugh. It won't be long before you're climbing the ladder to cool status. Keep up the good work!!
Cool quizzes at Go-Quiz.com





adopt your own virtual pet!



PPeaceful
EEnchanting
RRevolutionary
FFun
EExciting
CCuddly
TTender

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com