myspace layouts

myspace layouts




myspace layout images

myspace layout






Preview mode: (Video not streamed in preview mode, ad seen instead,
the codes below are working...Just copy & paste the codes at the bottom, to your pages.)
Rehab Video - Amy Winehouse lyrics
Amy Winehouse Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

Rehab Video
Rehab lyrics - Amy Winehouse lyrics
Amy Winehouse Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com





myspace glitter

myspace glitter







Glitterfy.com - Glitter Graphics






Glitterfy.com - Glitter Graphics





Glitterfy.com - Glitter Graphics



< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Opis bloga

rthrtzhr

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 11.03.2008.

SORY KAJ SE NISAM JAVLJALA !!!

E iskreno ako hoćete nije mi se dalo pisati post a i imala sam previše za učit tak da stvarno nisam mogla pisat! Nećete moći vjerovat ali mi smo dana s imali 4 sata prvi put u povjesti te škole ( a vijerojatno i zadnji cry ) . Neznam kaj da pišem u školi je koma neda mi se više učiti a i kakve ocjene imam bang !!! Mislim kaj ti profesori misle da kad dobijemo kulju da nam je to neki poticaj da nekaj više učimo no NE !!! Kada dobijete jedan to baš i nije neki poticaj to je što više motiv za samoubojstvo ( šala nije baš tako strašno)!!! puknucu Neznam ali ta škola je stvarno usrana samo nam šteti i na kraju ćemo svi dobiti slom živaca!!! Pa tako ako ja nedobijem infarkt ... pozzzzzzzzzz i pusa svimaaa kiss wave kiss wave



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 01.03.2008.

NEMOGU VIŠE !!!

E, ljudi ja neznam više što da radim. Poludjet ću mad od ljubavi! Ja sam toliko zaljubljena u Jagodu i neznam što da radim bang !!! On je toliko sramežljiv da to nije za ljude namcor . Čak sam mu i poslala poruku za Valentinovo i on nije ništa vratio. Nema moj broj ali bi svako normalno muško vratilo poruku ili nešto ! cry To mi malo smeta kod njega ali je sve ostali super thumbup, ali jednostavno neznam što da radim!!! Ako netko od vas zna što da učinim molim blabla vas da mi pomognete !!! kiss cry



Glitterfy.com - Glitter Graphics


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.