< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Opis bloga

super!!!
eo malo slishica






sretantuzannocrybelj
zubocoolroflkissrolleyes
winkyeseeknonobang
burninmaddeadgreedyheadbangmad
mouthwashnaughtynutpartysmokin
thumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjamifino
namcormahludhrvatskazujo
pjevalaze

VOLJELA BIH DA
SAM DROGA
DA ME VOLIŠ
KAO BOGA
PA DA ME
UBRIZGAŠ
U VENE I
DA UMREŠ
ZBOG MENE



ovo van je yamaha r6

Linkovi

p-e-a-c-e

Zakon mladih
1. poljubac u usta - LJUBAV
2. poljubac u obraz - PRIJATELJSTVO
3. poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. poljubac u vrat - STRAST
5. poljubac u rame - POHLEPA
6. prije ljubljenja - NEMA PUŠENJA......... (naravno cigareta)
7. ako se sjedi - SJEDI MU SE U KRILU
8. poljubac traje - 6 MINUTA..........(pa ubacite i koji put jezik...hm....hm)
9. stisak ruke - HTIO BI BITI S TOBOM
10. stat na nogu - VOLI TE
11. isplazit jezik - POLJUBIT GA
12. kopat po nosu - NE MOŽE BEZ TEBE
13. kašljucati - VOLI TE
14. kažiprst u usta - ZAGRLI ME
15. grickati usne - LJUBOMORA
16. igrati se sprstenom - SANJAO TE
17. pucketati s prstima - IZGLEDAŠ SUPER
18. stati na petu - TI SI MU JEDINA


ako nekoga zanima moj msn:
lea_kraljica@hotmail.com









malo meni

ime:lea
prezime:zaboravila san
god:13
datum rođenja:31.1.1995
razred:jedan najluđi 8 a
pohoroskopu:vodenjak
slušam:sve i svašta,
najviše cajke
volim:
sve što vole mladi
-svoju simpu
-obitelj
-prijatelje
-druženja
-muziku
nevolim:
-š k o l u
-ulizice
-nastavnike
-i još puuuno toga
bavim se:
-folklorom
-rukometom
naj prije:
-dea
-tea
-ines
-diana
-marina
-čevra
-mia
-marući
-ivana
-jela
naj prijatelji:
-šime
-iven čel.
-ivan čip.
-cica
-marko
-luka č.
-kuko
-vice...........sorry
ako san nekoga zaboravila...


4ever

MOJI MALI VICEVI

Idu dva crva, jedan tužan jedan
veseo, stalno se smije.
Pita tužni crv veselog:
"Što je to toliko smiješno?"
"Otišla mi punica na pecanje",
odgovori veseli crv!

Otišli Mujo i Suljo na kampovanje
u šumu. Pala je noć i
Mujo legao da spava, a Suljo gura
neku betonsku cjev u šator.
Šta će ti to - pita ga Mujo.
Poslužiće mi kao jastuk - kaže Suljo.
Biće ti tvrdo.
Ma neće, napunit ću je lišćem!

Mujo, danas sam otišao na bazen i
posle pola sata su me izbacili. A zašto?
pita Mujo? Pišao sam u bazen! Pa šta ima veze,
svi pišaju u bazen? I ja sam im rekao isto, ali su
mi rekli: "Jeste, jeste, svi pišaju
ali ne kao ti sa skakaonici.

Što se dogodi kad policajac proguta komarca?
Više pameti u stomaku nego u glavi...

Zašto plavuše nose vrata od automobila
kad idu na more? Da otvore prozor ako im bude vrućina.

Zašto plavuša baca sat sa zgrade?
Zato da vidi kako vrijeme leti.

Kako ćeš skinuti jednoruku plavušu
s drveta ? Mahni joj!

Zašto plavuša hoda na prstima u ljekarni?
Da ne probudi tablete za spavanje.

Zašto plavuša ima kockaste
grudi? Zaboravila je da izvadi silikone iz kutije.

Šta je to plavuša u BMW-u?
- Dodatna oprema!

Kaže plavuša mužu da hoće
da usvoji amerikansko tromjesječno dijete.
Muž: "Pa šta ćeš raditi sa njim."
Plavuša: "Pa kad bude počelo
govoriti naučiću od njega engleski."




srijeda, 28.05.2008.

eo novi postek....

weeeeeeeeee
eo novi post ............ono ka vi sritni (moš mislit) hehehehehehe


ajme mojiljudi dobila san kuju.....pekinezera....
(pekinezericu)........a pša je lipa .....ima tek 2 miseca
zove se.................LINA..............
ajme morate je vidit ........ako mi se bude dalo stavit ću i sliku na blog......
ma dosta sada o mompasu.......hhhhhh

u školi je dosadno........normalno ka i uvik.......
palo je par opaski i jedinica..........(meni)


u 9. misec idemo na iskurziju u zagorje (1700 kn)
a neda mi se opće ić..........kad idu neke ulizice iz mog
razreda.....(neću van reć koje jer one čitaju moj blog)


neda mi se više pisat.............tj. počima mi FARMA....

aj bokić ljudi

- 19:33 - Love me(27) - Or hate me - #

utorak, 13.05.2008.

biseri iz razreda.........

alo ljudeki .........šta ima nova i vas .....u mene ništa posebno
meni dosadno pa eo................da prođe vrime do folklora (7:30)
ajde evo sada biseri .........nasmijet će vas sigurno......(100/100)
1. pita rajevićka špira "šta će mo stavit na udicu da ne potone?"
a on "pa pluto"dead

2. pitaju ženske iz 7a kiku "jel se ti briješ?"
a ona"ne ja ti to sa žileton"dead

3. ja (lea) pitan učitelja iz glazbenog šparmajera "učitelju ko je ćelaviji
vi ili jurčević?" a on pognute glave ode ......dead

4. opet ja pitan istog učitelja "šta ste vikali kad ste utravali?"
a on "aaaaaaaa"dead

5. pitamo mi kiku "pa kike šta ti je to po licu izbacilo?" ona "ma to san se namazala" mi "pa čime?" ona "ma kremon za ruke"
6. cica prepisa kontrolni sa šalabahtera .....a janja je to skužila......i na kontrolni mu napisala "prepisano JAO"
ja mislin da ste se zabavili........
iše se ne sićan .......ali kad se sitin onda ću van javit.....
sada vas pozdravljan ........
ciaooooooooooooooooooooooooooooooo wave

- 13:58 - Love me(39) - Or hate me - #

petak, 09.05.2008.

neslov bez naslova.....?

yo .....kako ste ?ja sam ok ....moglo bi bit i bolje ali takav je život......štaš....
malo o prijateljima.......
ma sve ja ok alijedna osoba ka šta već znate mi se g a d i
i za onoga žžžžžž šta me je pita koji rezred ide ta osoba 8b
ali zabolime za njuuuuuuu

amo sada malo o školi..........
a šta da vankažen živa dosada........stalno imamo neke ispite.....
danas iz kemije jučer iz tehničkog.......i........
ma gadi mo se uopće pisat o školi.....
C4=8F0
a sada maloo ljubavi.........
....nea se tu šta za pisat .................da ..........zaljubljena sam
ciao!!!
neda mi se više pisat
ajde bok
i kom mi............
kizza

- 13:38 - Love me(26) - Or hate me - #

petak, 02.05.2008.

ispucala sam sve teme za pisanje...!

alo vi ljudeki !!!!!!!u svin postovima malo pišen i pre kratki su mi pa san odlučula ovi napravit malo veći...........weeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
ka šta vidite neznan više šta da pišen na mom blogachu!!!!!!!!!crycry
malo gledan druge blogove ali i oni pišo sve ono šta sam ja već napisala....

...lol...nean blage ali nešta me vuče da odjavin ovaj blog....
šta vi mislite ???........napišite u komovima.......(i s k r e n o)......
vjerovali ili ne ovaj san put amo reć zadovoljna s komovima (hahaha)dead

ajme zakon nea škole 5 dana (jupyyyyyyyyyyyyy) smokinthumbup
znate šta ima 2-3 dana neko me non stop zivka na mob pa poklopi
ako možda znate ko je to obavezno mi javite da mu ili joj prste odsičen....
headbangmadburninmadheadbangmadburninmadpuknucu

a kaka van je moja pismica iz prošlog posta??????........z a k o n zar ne?ali ima jedna jako važna stvar ....... jedna osoba mi se počela pomalo gadit nemogu je više gledat .....a ni pola škole isto........madmad
ma neakva glumica , ona misli da je neko i neša a nije niko i ništa.....
ali dosta van je sada bole me prsti od lupanja po tipkovnci.....
i još nešto.....
ovin puten čestitan ANDREI 14 roćkas......
i još nešto .....posjetite moj drugi blog....i komaj te http:/ludachacahtas.blog.hr
aj sada stvarno bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- 11:04 - Love me(38) - Or hate me - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.