Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic


html>


bezveze... - COOL MAČKA - Blog.hr


























<$Kalendar$>






Komentari-On/Off



<$Banner$>









<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>











<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>











PROJEKT POVIJESNE GRUPE OŠ ŠENKOVEC



Imaju li spajalice veze sa ljudskim pravima?


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Glitter Symbols - ImageChef.com

Draw Customized Symbols - ImageChef.com
Visual Poetry - ImageChef.com
























<$DanPosta$>, <$DatumPosta$>










<$NaslovPosta$>








<$SlikaPosta$>



<$TekstPosta$>










|Komentiraj <$BrojKomentara$>| Printaj|

#|
*|















  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)
















  • by: gadura

    by: gadura

    nedjelja, 09.11.2008.

    bezveze...

    ej ljudi kaj mi delate? meni je tak dosadno znamda ne pišem nekaj dobre posteve ali opče nemam inspiracije..
    jučer je bil jako fora dan išli smo ja ,kika,maja,sanja na kupanje
    pro smo sedele v vodi ,nagajale nekše dečke...
    pa smo išle jest pa su sanja i maja naganjale pak nekše tretje dečke.
    uglavnom bilo je baš super.
    sretanrolleyeseekfinodeadrolleyeszujonutpartyyes
    i tak škola je po starom dosadna i glupa,ali kaj morem takav je život
    dosadan i jednostavno jadan.danas moja sestra slavi rođendana ali nikolina ne sanja došli buju joj gosti i tak.to je to nemam več kaj napisati pozzzwave



    | komentari (18) | print | # |

    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


    Komentari On/Off

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    ...O MENI..
    - ja sam Janja Belovari
    - imam 13 god
    - rođena sam 16.11.95
    - naj boja ;rozna i plava
    - najbolja frendica Maja Deban
    - imam previše braće
    - obožavam stranu muziku
    - najzgodniji dečko ikad dominic
    sretan
    - moji starci su alica i ivan



    ostali prijatelji:TANJA,MAJA,IVA,KARLA,
    MARTA,JANJA P.,LEA,ŠTEFICA...

    PROJEKT POVIJESNE GRUPE OŠ ŠENKOVEC

    Imaju li spajalice veze sa ljudskim pravima?


    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic

    Glitter Symbols - ImageChef.com

    Draw Customized Symbols - ImageChef.com
    Visual Poetry - ImageChef.com