< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

subota, 03.05.2008.

Novi Post! Naravno od Casalija! XD

Ej svima!
Ajm bek i sa mnom je moj frend Shrek!
XD
Ne obazirite se...
Stalno valjan neke nasere koji začudo imaju rimu XD
Živi bili pa letili, a KoKo?
Sorry...LOL XD
Nego da ja počnem s prepričavanjem svega i svačega DOSLOVNO!
I odlučih napraviti Porte & Were Rubriku... XD (ona će biti zadnja)

Jučer meni netko zove na vrata i vikne meni brat da iden otvorit =.=
I naravno neke dvi babe melju o uništenju svijeta... Ajmeeee
Ugl. Pita mene jedna kao što ti misliš oće li svijet biti uništen?
Ja kažen da oće ako ovako nastavimo...
I vadi ti ona Bibliju i kaže ka ti sigurno ideš na vjeronauk i u crkvu,
ja kažen ne idem...
Ova starija mene pogleda i nakon par sekundi kaže pa dobro,ti sigurno imaš
dobar razlog zašto ne ideš...
Pa naravno da imam dobar razlog! =.=
I dođe ona meni: ,,Vidiš ovo ti je jedna posebna knjiga.Zove se Biblija..(Blablabla)''
A ja si mislin u glavi: ,,ZNAN ŠTO JE BIBLIJA NISAN GLUPA TOLIKO!!!!!!!!!!!!!!!!!''
I počela ona pričat nešto,a ja u sebi vikat: ,,Nek' me netko spasi!!!!!!!''
I yeeey došla moja boxerica Tara i počela lajat i režat na njih yeeeey!
A ove se pripale i brzo mi dale neki ,,prospekt'' i otišle hahahahaha
Ajme što volin moju Taricu :D

Kad smo već kod Tare nazvala san je pas cvijeća:
(slika govori 1000 riječi XD)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Kako mi ide na živce reklama za onaj, samo tren iden vidit kako se proizvod zove hehe...
A valjda Calgonit...Ma uglavnom za pranje suđa u mašini!
I sad imaju ,,noviji oblik'' koji se zove Perfect!
I ka fol da je savršen i blabla...
pa ako je sad savršen bez ikakvih mana blago njima...
Ne moraju više uopće radit... =.=
Niti itko drugi treba izmišljat takve proizvode jer
se ne može nadmetati sa savršenošću!

Kako mi je ZAAAAKON ovaj novi RealPlayer!
Downloadala san sve videe koje inače gledam na youtubeu
i zbog kojih i dolazim na internet...
A pošto sad mogu malo ili uopće ne mogu na internet sad
ih mogu gledat offline na RealPlayer-u yeeeey!

Weee sad se dopisujem s jednim likom gotičarom O.o
iz Nizozemske...
Da ga nagovorim da ubije Carlu? XD
Reka je da je tužan nesto i da mi je objašnjenje ostavio u poruci
na YouTube-u...
I naravno tada je u kuću došla moja mater i ja san
brže bolje isključila internet...
Al iden sad vidit...
A naravno...
Neka ženska mu je rekla da ga voli i slijedeći dan
ponovo prohodala sa ex dečkom...
A kao da bi išta drugo moglo bit! =.=

Onaj glupi Tadin brat stariji mi je nazva
Taru Spužva Bob XD
Pa sto ako ima takvu ,,spuzvastu'' facu!? XD
Hehehe nema veze premoćan mu je brat hahaha

Gledala san sinoć opet onaj film Đavolje Utočište...
Da mi je vidit tog psihopata koji je smislija film XD
I gledala san neki film s konjima...
Prelipi su!
I brat mi je obeća da ce me u 7. misecu vodit na tečaj jahanja
weeee
On obožava konje pa...

Ajme kako mi je ža što nisan mogla gledat onaj film vojnik opet hehe...
Ja obožavan sve dva put gledat :D
Ali uglavnom filmove mojih naj glumaca: Kurta Russella,Collina Farrela i Russella Crowa :D
A štoš kad obožavan filmove...

Ma sranje!
preeeelip mi je onaj gitarist iz The 69 Eyes :((((((
Ne slušan ih baš...
Samo mi je prelip gitarist njihov :D
Reka mi je jedan Miki iz Helsinkija da je kod njih
sve prepuno metalaca,gotičara blabla...
I svi su čudaci uglavnom...
Idemo u Helsinki!
Možda me tamo neće gledat čudno hehe
Ali sam se začudila kad mi je Haakon reka da u Oslu
metalaca ima jaaaako malo i da su svi većinom hip-hoperi...

Dobar mi je onaj bend Adagio...
Imaju par dobrih pisamayes
Onaj glupi Robin me zarazija pismon od Mono Inc.-a Teach me to Love...no

Jučer san bila sa Zaky u knjižnici i pošto nije bilo zive duse otisle nas dvi na djeci odjel
ali doslovno djecji za one najmanje i napravile dvorac:
ahahahaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

i dodale par stanovnika...
Ali jedan je tija pobić preko ograde na utakmicu (hehehe prisjetite se BB-a)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Zatim se meni nije dalo više gradit pošto je Zaky toliko smotana porazbijala pola onih kockica...
Bacila san ih ispod stola da ne skuze dok mi ne odemo XD
I digla san zastavu! yeeey tj. iskaznicu od knjiznice XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Zatim san obisila majmuna nekog XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A ja san izradila i ,,bolnicu''
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Kasnije san ju pretvorila u običnu zgradu...
I napravila strip!

1.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
2.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
3.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
roflroflroflroflroflroflrofl

A kad smo se u sridu vracali iz knjiznice ja uslikala
jedan natpis koji je svijetski poznat u našem dućanu XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ali onda je izletila ona ,,Marica'' prodavačica i pocela vikat...
Tako da sam ovaj put stvarno protjerana iz tog dućana...
Bila san već par puta protjerana ali ovaj put je zauvik heheh

Uh dosta toga se izdogađalo,
ali događaj koji me stvarno razljutio je bio...
Kad su ujutro oko 12 počeli susjedi nešto pilat!!!!!!
Zar oni ne znaju da neki ,,ljudi'' još spavaju!!!!!!?????
Nisu to mogli oko deset navečer radit...XD

Sranjeeeeeee zamalo san propustila raprizu Vojnika!
Eto na brzinu

Porte & Vere Rubrika XD:

Pričan ja u sridu nešto s Veron...Opet o muzici naravno hehe
I on počea skidat majicu!
Hahahah
Ja njemu: ,,Vere spusti majicu vide ti se cice!''
A on se samo smije...
I kasnije je još petsto puta diga majicu luđak XD
roflroflrofl
koji mu Bog to znači?
Ako mu je tako vruće sto je nosi uopce...

A kad smo isli ca iz skole reka Porte sestri,Jopi, da joj nema love za posudit...
I ide on iz dućana sa sokićem...
Popije jedan...
vadi drugi...
Popije drugi,
vadi treći...
A Jopa se naljutila na njega sto joj nije tija posudit samo 50 lipa XD
Škrtavac...A nakupova se sokića...
Ovaj put nije bilo ništa tako zanimljivo...
Osim kad mi je Zaky zamrsila kosurinu ovu moju
i doša Vere: ,,Otkad se ti češljaš s petardama?''
=.= Majko mila glupih ljudi XD

A iden ja!
U četvrtak nam je ,,vjeronauk''
Pa ce bit zanimljivija Portina i Verina Rubrika smijeh
Ajte žđovidženja!
I jedan malo mirniji video za kraj...

MONO INC. - Teach Me To Love
Je da! Kad bi se ovaj prokleti YouTube otvorija!
Sami si nađite ovaj video!
Bok!

- 15:00 - Komentari (28) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.