< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

ponedjeljak, 21.04.2008.

Hahahaha Ukradene štafetE hahahahah

Naime meni nitko nije posla štafetu pa sam je ukrala rofl:

ZAGRLJAJ ILI POLJUBCI: Zagrljaj...znam,čudno,ali osjećam se bolje kad me netko zagrli pa...
PEPSI ILI COLA: Ne pijem gazirano zujo
ČOKOLADA ILI VANILIJA: Čokilija
LOVER ILI FIGHTER: Fighter for love rofl
PRIJATELJI ILI OBITELJ: Prijatelji! Osim ako slučajno ne saznam da mi je Janick rodak lol
LJUBAV ILI PARE: Pa sad hehe Ja cu volit nekog ko ima pare i to je to hehe opet ja...

1.PET STVARI O MENI KOJE (NI) STE ZNALI:
-Vegeterijanka sam i ne pijem gazirano
-Imam zbilja bujnu maštu, cijeli život samo maštam o nekim događajima...
-Svako jutro kad se budim nešto govorim zbog sna pa se smijem sama sebi...
-Nedjeljom ne izlazim iz pidzame cili dan
-Živim u nadi čekajući metalca s dugom kosom i s mojom rukom u desnoj ruci i s gitarom u lijevoj ruci hehe

2.ILI/ILIPustolovina/Sigurnost
Pustolovinaaaaaaaaaaa

Macke/Psi
Psi...Kad san bila mala uvik san se bojala mačaka jer su me napadale (zašto????) tako da sad pucan od smiha kad vidin neku zgaženu sa crivima okolo rofl

Role/Bicikl
Bajkica smokin

Pop/Rock
Metal!!!

3.PITANJA

2.Što te prvo odbije na nekome?
Kratka kosa rofl šalin se... Ma umišljenost uglavnom...

3.Kakve osobe želiš pokraj sebe?
Pa sad, kanibale sigurno ne želim rofl Pa osobe koje su po mogućnosti muškog spola (lol) i duge kose heheheheheh

5.Tvoj idealan spoj bi izgledao...?
Ajme meni, jednom san ga opisala...Ne želin ponovit jer su ljudi na kraju pitali: I jel te zaprosija?! XD
Šalin se...Vjerojatno u nekoj garažici s gitarom i da ja lipo uzivan,a on da mi svira i piva hehe

Štafeta#2
1. KAKVU MUZIKU SLUŠAŠ?
Heavy,Power,Death melodic,Doom i Progressive metal
2. NAJBOLJA PJESMA?
To je ka da mater pitaš koje joj je najdraže dite...rofl
3. NAJBOLJA STRANA PJESMA?
=.=
4. NAJBOLJA DOMAĆA PJESMA?
To Dream Alone od Rising Dreama
5. NAJBOLJI STRANI PJEVAČ?
Bruce Dickinson! Ma on rocka stari moj hehe
6. NAJBOLJI DOMAĆI PJEVAČ?
Gibonni definitivno, lik je prezakon i predobro piva i ima predobre pisme smijeh
7. NAJBOLJI PJEVAČ?
ajmeeeeeeeee vec petsto puta isto pitanje...polako mi pocinje bit za sto san ukrala stafete =.=
8. NAJBOLJA PJEVAČICA?
Angela Gossow iz Arch Enemya To zenska! hehe
9. KAKAV JE TVOJ STAV O PUNKERIMA?
Pa pošto u Zadru ima milju punkera moran pazit sto blablan hehe zaeb...Ne sviđa mi se toliko njihova muzika koliko su oni sami cool...Eto...Please don't kill me heheh
10. KAKAV JE TVOJ STAV O NARODNJACIMA?
Bljak,Iju,Bljuv,Povrać,Ljak,
11. COLONIA ILI CONNECT?
Connect= HAHAHA Colonia= Daj prihvati da stariš!
12. RIHANNA ILI BRITNEY?
Rihanna= Mislim da ženska muca jer stalno ponavlja neke riči... Britney= HAHAHA dobra ti je dadilja!
13. THOMPSON ILI HLADNO PIVO?
A daaaajte cry
14. STRANO ILI DOMAĆE?
Strano!!!!!!
15. CAJKE ILI DOMAĆE?
Domaća metal scena koje u Zadru ima napretek hehe
16. MILE KITIĆ ILI R.H.C.P.?
Mile Kitić= Daj si promini prezime! R.H.C.P= Don't lajk rok
17. ŠTO PORUČUJEŠ LJUDIMA KOJI ĆE PRIMITI OVU ŠTAFETU?
Onaj dućan prema knjiznici je duplo skuplji nego Vlado, more je slano tako da nemojte piti,
nova boca od Jamnice je zakon, ona igračka iz Neskvika ne valja što god da je pitam ispadne ,,MOŽDA''... dead

A sad post: smijeh

Megadeth - Symphony of Destruction


Haha tila san stavit još i spot od Rotting Christa da upotpuni dojam...
Mislim njih dvoje se baš slažu rofl
Ma supač mi je ova pisma...
A što san tila reć...
Ajme neeeeeeeee sjetih se kemije...fak...

A ovu pismu morate čut ahaha ja mrzim Kid Rocka ali mi ova pisma ne izlazi iz glave!
Mislim ono lika san slušala u 3. i 4. razredu rofl

Kid Rock - So Hot!


Tekst:
You got a body like the devil and you smell like sex
I can tell you're trouble but I'm still obsessed

Because you know you're
SO HOT I wanna get you alone
SO HOT I wanna get you stoned
SO HOT I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna see you again

Yeaa
Come on
Yea

You're like the kiss of death, like the hand of faith
I can tell you're trouble but I still wanna taste

Because you know you're
SO HOT I wanna get you alone
SO HOT I wanna get you stoned
SO HOT I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna see you again

Because you know you're
SO HOT I wanna get you alone
SO HOT I wanna get you stoned
SO HOT I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna see you again

You're So Hot, I wanna get you alone
I wanna get you stoned
I dont wanna be your friend
I wanna xxxx you like I'm never gonna seeyou again
See you again
See you again

Napravih si fejsbuk...
Samo rjesavan one kvizeve heheheh
Hmmm ako sutra odgovaran hrvatski i ako odma nakon toga odgovaran zamljppis necu tribat kemiju
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ma dzupaš
Ne mogu se sitit o čemu san tila...kmek...
Napravila san si još jedan blog za kojeg nitko nece znati...
Mislim ovaj mi je prejavan da bi napisala nešto što se tiče same mene...

Sljedeci put obecavan novi dizajn...
Sad mi se neda radit...

Ne znan zašto, možda se ja smijen i zaebavan ali sve mi se čini tako glupo...
Mislim da je profa dobro rekla da san ja cila u svom svitu...
Pa jesan i što sad?!belj
Uopće mi se neda više pričat, samo pišen neke svoje umobolesne sastave tj. biografije o nekim ljudima iz razreda...
I još jedna bitna činjenica...
OPET SAN SI POČELA CRTAT PO RUKAMA!!!!!!!!!!!!
Oni koji me znaju sjetit ce se toga, koji ne , što mene brige heh...

Ajte papač, Tara me pila jer je gladna ojme...
mah

- 20:06 - Komentari (38) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.