< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

nedjelja, 23.09.2007.

Into The Sky To Win Or Die!!!!!!!!!!!!!!!

Once In Every Lifetime..........
To mi je sad stalno u glavi headbang

Ma gledala san film Eragon...
I moglu slobodno reći da je pravo ĆeSme prema knjizi...
Knjiga je KonZathumbup,a u filmu je pola toga izostavljeno...
I to neke važne činjenice!
Zato mislim ako će snimati i drugi nastavak Prvorođeni,
bolje im je da ga ne snimaju...
Ljudi koji nisu citali te dvi knjige buljit će u film a neće kužiti pola toga...
I još nešto!
Očito oni koji su slikali Edwarda Speleersa, tj. Eda
dodali su mu par kila lud
On uopće nije bucmast niti ima debeljuškast drob....smijeh
As It Matter A Fact on je Really najs...

Ovaj put vas neću gnjaviti drugim djelom priče,
ali of horse niste se izvukli!
Bit će priča sljedeći put...belj

Ugl. Gledala san neki horor u petak navečer...
Usrala san se pjeva
Pa zato ja pametna od sada stalno zamisljam
da sam cijeli život zatočena u nekim mračnim tunelima...
Bez Sunca...Bez ikoga...Sama u prašnjavim tunelima
i da živim u strahu od tih nekih "životinja-ljudi" iz filma koji su
postali takvi zbog radijacie?!lud
Ali najgore mi je bilo kad bi prikazivali kamerom
kao što vidi taj neki stvor dok triči...
I stalno se saginje i teško diše,..........D?! nut



Ah morala san stavit ovu pismu..........Jur mi je kul ono sa zmijama......
Tek tako smijeh

E da!
Šišala san se!
Na stepenasto,i stavila kosu malo na stranu lud
hehe...

A ova mi se pisma svidila...
Svirala je nakon filma,pa san na traci pogledala kako se zove.....



A Durza, tj. Sjena je totaly KonZa!
(onaj čovac crvene kose i scary face)

gnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj-.........................
D,D.................
I tako ja cilo vrime sidin u pidami......
Jučer san tribala ic kod profesora na gitaru a njega lipo nema doma =(..........
Pa san zato iz dosade otisla do videoteke i pogledala film..........
A fuchs, sad se moran obuci i otic vratit film...............gnjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Ajte gbo!
Into The Sky To Win Or Die!!!!!!!!!!!!!!!

- 10:59 - Komentari (65) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.