< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: @ndre@

Opis bloga

burninmadovo je blog samo za metalce i heavy metalce ok i rockere ali je zabranjen ulaz onima koji slusaju japan motel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!burninmad
obavezno ostavite i koji komentar.nut

UP THE BLOODY IRONS!!!!!!!!!!!!!

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
GLASAJTE ZA MOJ BLOG PLIIIIIIIIIIIIZ!?

JANICK
JJudicial
AAmazing
NNasty
IInventive
CColorful
KKeen
Get Your Own Name Acronym


ANDREA
AAmazing
NNaughty
DDevious
RRavishing
EEnergetic
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




Lyrics





song title


artist


lyrics text




by Lyrics & Songs



Linkovi

iron maiden-najbolja web stranicathumbup
dickinsonica-positite je obaveznoeek,najveci fan Brucea Dickinsonaeek
beast 666-Pootha XD zakon lik
(an)tony(o)-frikin panker koji je nabroja milijoneek bendova na svon blogu i sto je najgore sve ih slusanono
maidenovka-ludnica blogcool super mi jesmokin,skroz
Iron Maiden fan blogeek,stvarno je odlicanthumbup,a njen san je otici na maiden koncertyes,positite obavezno i nanesite joj hrpu komentarasmijeh!
Ja Sam KewlMarinaaaaaa!!!!!!!eekWeeeeee!!!beljLjudi ona je cool!!!fino
MetalacUglavnom metal.I on je isto cool!!!smijehNe stvarno,tko bi rekao da musko more biti tako Kul...yesthumbup
KokyKoka!!!!Moj ludi frend...nut
DomeMoj također ludi frend belj
cool rofl kiss rolleyes wink yes no eek nono bang burninmad dead greedy headbang mad mouthwash naughty nut party smokin thumbup wave cerek blabla zijev zaliven smijeh puknucu njami namcor mah lud hrvatska zujo

ja.......

ja sam ja Andrea ...burninmad
živim u gradu ah ZADRU...headbang
ovo je nasa pijaca =D
Image Hosted by ImageShack.us
obožavan i štujem Janicka Gersa...yes
ali to ne znači da manje poštujem ostale članove moje najdraže grupe Iron Maiden...cool
i treniran plivanje 7 godina i odbojku 3 godine...
neznan više ništa o sebi,žalim...bang lud
i sviran gitaru i obozavan crtati...

Ako me zatrebate:smijeh
Moj e-mail je : ificouldfly@net.hr
A MSN : ironandrea@hotmail.com

Moje slikice:smijeh
Ja :P
Karla i JA :P
Me againsmijeh
Moja gitara Ares i pojačalo
Moje tri gitare <3
Vrijeme u Irskoj ^^ <3


Janick Gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A sad malo njegovih,onako,meni naj slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušan:
Iron Maiden
Judas priest
Dimmu Borgir
Draconian
Rammstein
Pain
Dream Theater
Hladno Pivo
Manowar
Pantera
Pentagram
Rhapsody
Steve Vai
Symphony X
Into Eternity
Ark
Adagio
Circle II Circle
Corrosion of Confirmity
Gordian Knot
Pagans Mind
Serj Tankian
Yngwie Malmsteen


Cool Clocks at Wishafriend

utorak, 21.08.2007.

Maj Nejm Iz Jajić , Ja Jajić -.-

E ljudi moji!!!!!!!
Kupila san si narukvicu i prsten!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I stavila si novu sliku za pozadinu...
I nabavila jos puuuuuuuuno slika njihovih ali van necu reci di =P
HA-HAAAAAAA NECUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!
O.K. mozda samo nekima...ko me lipo zamoli...i ponudi mi deset kuna -.-
=D
U petak mi je Karlici rodendan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SRETAN TI RODENDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!
KUPIT CU TI NESTO LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPO TAMO NA KORCULI!!!
Mislim ionako i ti ides pa onda...=D
Mozda ti bude kao i meni u Sloveniji!
Sicas se Miše,Teki junior i Ante!?
Ugl. Posto po vas ne kuzi o cemu ja taj dio ni nije bia za vas =P
Pa evo par slika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dave na Bruceu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bruceove markice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ajme

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koja banda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Predaj se Eddie!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A faca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dobar pas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ajmo dizat utege

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I jos jednom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Weeeeeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ajme Bruce XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Treba i jesti nakon svega =)

U cetvrtak iden na Korculu finaly...
Sigurno vec nki od vas,ako ko uopce ovo cita, misle daj ajde vise ca ne pridi ode...ALI
Bas ocu!
O.K. Neda mi se -.-.......
E da!!!!!
U zadnje vrime me stvarno uvatija soping!
Kupila sam si starke i japanke converse pa majcu,narukvice,prsten,nausnice,crnu prekrasnu jeans jaketu (!!!!!!)
i sad jos triban kad skola pocne ici kupit jos jedne hlace...
ofarbala san kosu u tri boje (?????)
sad cu opet ali u samo jednu (btw. to je trajna O.o)
Svi mi kazu da mi ova najtamnija najbolje stoji...
I onda iden kod frizera...pa moran napraviti party za kraj lita...
i onda ono sto nitko od vas nije tija cuti!!!

ŠKOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I moj Janko za kraj =)

Jos 12 dana da skola pocne!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Mama mia!!!!!!!
Meine Mutti!!!
My Muuuuuuuuuum!!!!!!
Ajme majkoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEeeeeeeeeeee!

E i jos nesto!
Vi na bazenu rete sto trenirate sa mnom!
Vi ste teroristi!!!!!!!!!!!!
Ne gadajte me vise lopticama! XD
To sto ja vama sugamane sakrivam i torbu ne znaci da me morate gadati =(
hehehehehe Ajte GBOOOO!!!!!!!

- 19:51 - Komentari (51) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.