...Anti-stress...

ponedjeljak, 18.01.2010.

154. Rivajvl..

Prestala sam s pisanjem bloga, čitanjem bloga, skoro kad sam i prestala funkcionirati kao ona osoba do tada.
Promjene su ponovno došle u moj svijet, i nisam se bunila..Zapravo, jedva sam ih i dočekala.
Sada sam jedna nova ja, nešto starija, i u čemu i koliko sam se promijenila ne znam, otkrivam svaki dan nešto novo..
Zapravo, čini mi se da promjene još nisu stale sretan

Zanimljivo :
Ovog ljeta prvi put sam probala tablete za smirenje zbog kojih bi čovjek mogao u zatvor.Mogu samo reći djeluju, i nakon prve kutije, drugu nisam otvarala.Držim ju neotvorenu u rezervi.Skupila sam se.
Ponovno sam osjetila kako je lijepo ležati sam u velikom praznom krevetu, nemati briga o prljavom vešu, dogovorima za ručak i sličnim životnim kompromisima.
Osjetila sam kako mi tlo bježi ispod nogu, kako me svaka moja riječ može koštati i kako se nikada ne treba brinuti za druge, već samo za sebe.
Postala sam dio onih ljudi koji vole i brane FB, jer im služi za najljepše gubljenje vremena i dodirivanje života bliskih a dalekih ljudi.

Kada je 2009 završavala, na FB sam napisala
..I will remember the 2009, happy or sad: sad, colour: lily, town: Barcelona & Marseille, word: changes, sentence: Man is absolutely nothing without friends :)..
a sada bi još dodala
.. Prepare yourself for the worse, and hope for the best..

mah

- 21:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #