< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Text Welcome Words















Create your own message at BlingyBlob.com


ekipa s krapnja:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

malo gluposti!!!!!!
Blog images codes



Miscellaneous Icons



MySpace images



Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons



Image hosting codes



Girls Icons



MySpace Layouts images



Blog images codes



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Miscellaneous Glitters



Friendster Layouts hosted images



Blog images codes



MySpace Layouts images



free image hosting hosted images

free image hosting



Miscellaneous Glitters



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



Fashion Icons

Fashion Icons



Image hosting codes



Fashion Icons

Fashion Icons



Image hosting images



Fashion Icons



MySpace Layouts images








Sexy I'M A Good Girl Honest Icons



ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images
(nina sorry kaj te kopiram)

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

evo,neki moji naj pjevaci i pjevacice.....glumci i glumice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

moje fotke........

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ovo su slike s utakmice...dinamo-hajduk....koja je bila 16.05.2007....bila sam na tekmi, a ovo je slikao moj tata.....fora!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
ovo tu je slika sa skijanja na flachau ove godine!!!tu sam negdje ja na snowboardu.......

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je takoder slika sa skijanja.....kaj nije predivno....to je takoder slikao moj tata...bila je uzasno velika magla!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
to je takoder snimio moj tata.....s naseg balkona....prosle godine.....kaj nije beautiful!!!???!!!!
p.s.primijetili ste da moj tata voli slikat!!!


dinamo......

Image Hosted by ImageShack.us

eduardo!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us










četvrtak, 28.12.2006.

dosada...

praznici su....a meni je uzasno dosadno...mislila sam da cu pod praznicima bit sretna.....thumbup.....a ono meni uzasno dosadno.....nis mi se ne da....ni ic u kino....dogovarat se s frendicama......apsolutno nis......sam visim po kompjuteru......zijev....malo na msn....pa malo po blogu i tak......
trebala sam se dogovorit s tinom i mateom da sutra idemo spavat kod matee,al tina nije mogla,pa nam je i to propalo!!no....
kaj se moze.....takav je zivot.....najvjerojatnije cu poslije malo u grad.....al ni to mi se ne da......bang.....
sad mi se bas opisuju neki frekovi iz raz!!

Denis:moj naj frend!smokin
super smijesan decko....al fakat ima smisla za humor!!znamo se posvadat,al jako rijetko!!!
zna bit bahat...al nis strasno....ima seku koja ide u 1. raz....jako je slatka.....naj frendovi:izzy,davor,Zanchi(ja mislim)
naj frendice:tena,nina,valjda ja.....mozda jos neko??slusa techno,rock,rap,metal.....ima blog
nina:moja naj frendica....smijeh
super cura....otkacena i luda....inace super i jako dobra....uvijek si pomazemo.....tijesimo se......ima decka!!
jako je lijepa iako ona tvrdi da je ruzna.....ide sa mnom u razred...ima 13 god.......naj frend:denis.....naj frendica:ja
ima sestru koja je cetvrti srednje i jako lijepa.....super cura.......zove se danijela
nina slusa sve osim metala.....najvise hip-hop!jako dobro plese.....i htjela bi se upisati na hip-hop
tena:super cura!!!totalno,al fakat totalno luda......al s druge strane jako dobra....plavusa je!!smijeh.....jako lijepa...
ima sestru deu...koja ide u 4 raz......naj frend:denis....naj frendice:petra i iva(za ivu nisam sigurna)
prije smo se stalno svadale.....ni ne znam zbog cegalud....slusa sve osim metala,al naj vise hip hop...
naj pjevacica:fergie.....super plese.......naughty........uglavnom:super i cool cura!!!
nika:steka-flekayes....smijesna cura...kad si s njom uvijek se smijes!!!mislim da ima decka.....uopce nije sramezljiva...
i voli zajebavat ljude.....slatka je.....nema ni brata ni sestru....jako je dobra u odbojci..kapetan ekipe....ja i ona jako volimo
odbojku!!isli smo na natjecanje al smo samo jednu utakmicu pobjedilinono.....naj frend:ne znam...naj frendica:karla.....
slusa sve osim rocka i metala(ja mislim)...ukupan dojam:super!!!
karla:zujojedna jako mirna i super cura....pametna.....al u zadnje vrijeme se mijenja.....stalno prostaci i visw nije tako mirna.....
mozda je to zato sto ima decka.....ima sestru...stariju.....naj frendica:nika(ja mislim da su si njih dvije naj)
ne znam kaj slusa......al uvijek ti je spremna pomoc....i opcenito i pod testom!!!uglavnom...super cura!!!



| komentari (3) | print | # |

subota, 23.12.2006.

BoZiC dOlAzI!!!!!!

bas sam sretna kaj je za dva dana Bozic....nekak se za to vrijeme osjecam ugodno i sretno....obozavam hodat po gradu u bozicno vrijeme jer je sve ljepo nakiceno.......i cijeli grad svjetli...pogotovo na trgu...smijeh.....sad sam trenutno jako tuzna i ne osjecam se dobro!!!!!...pa mi pomaze setnja gradom....thumbup......
gotova je skola......napokon:)!!!!......jako sam happy kaj je gotova skola......malo odmora mi stvarno treba!!!...nadam se da cu se prek praznika nac sa tinom i mateom!!!....
jos nista nisam kupila mami,tati i bratu za poklon....ne znam hocu li im uopce moc kupit.......nono.....nemam bas puno vremena!!....
sad se idem najest kolaca.......njami

p.s. nedavno sam gledala film step-up i odlican mi je!!!!!...jedan od naj filmova koje sam ikad gledala!!!!preporucam da ga idete gledati!!!

www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws
www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws




| komentari (5) | print | # |

nedjelja, 10.12.2006.

izjave!!

zadnjih par dana je u skoli bilo prilicno zabavno!!!!!
pogotovo zbog ludih izjava.....evo njih par!!
tena...
jedna inace otkacena i luda cura iz razreda.....zgodna i plava....neki dan je izjavila da krave lete zato sto imaju vecu gustocu od zraka!!!svi smo krepavali od smijeha......ima blog pa ju posjetite,ak hocete....funkytena.blog.hr..........inace je ok, iako cesto ima svojih zutih minuta.....zujonut
martin..
on je jedan miran i sutljiv freak iz razreda koji je izjavio da nam ove godine djed mraz nece donijeti poklone jer dobio otkaz il tak nes!!!!namcor.....stvarno ne znam kaj bih rekla na to!!!

p.s.odjednom vec pola frendova iz razreda imaju blog....ljetos nitko nije imao.....ne znam kaj ih je spopalo..........

do sljedeceg posta..........
jedan veliki.........

pOoOOozZZzzzZ!!!mah

MySpace




| komentari (26) | print | # |

totalna zbrka..

ljudi,na mom blogu je totalna zbrka.....ja ne znam kaj je ovo!!!!!!!frendica mi kaze da je bio neki kvar na blog.hr......pa su sve zdrmali!!!!!!meni i njoj su pol tog izbrisali!!!!zujozujobang
ovo sa strane kaj pise volim i ne volim.....ove slike kaj su ispod toga sam davno izbrisala a umjesto njih stavila neke druge!!!!!!gdje mi je sve nestalo!!!!!!!!!???????????????!!!!!!!!
upucat cu se!!!!!!!!!!!!
jako sam se trudila da napravim sve ono kaj su mi izbrisali!!!!!!!!!!nije fer!!!!!!!!!!!!



| komentari (1) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (16)