kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Text Welcome Words















Create your own message at BlingyBlob.com


ekipa s krapnja:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

malo gluposti!!!!!!
Blog images codes



Miscellaneous Icons



MySpace images



Miscellaneous Icons



Miscellaneous Icons



Image hosting codes



Girls Icons



MySpace Layouts images



Blog images codes



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Miscellaneous Glitters



Friendster Layouts hosted images



Blog images codes



MySpace Layouts images



free image hosting hosted images

free image hosting



Miscellaneous Glitters



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



Fashion Icons

Fashion Icons



Image hosting codes



Fashion Icons

Fashion Icons



Image hosting images



Fashion Icons



MySpace Layouts images








Sexy I'M A Good Girl Honest Icons



ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images
(nina sorry kaj te kopiram)

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

evo,neki moji naj pjevaci i pjevacice.....glumci i glumice

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

moje fotke........

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ovo su slike s utakmice...dinamo-hajduk....koja je bila 16.05.2007....bila sam na tekmi, a ovo je slikao moj tata.....fora!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
ovo tu je slika sa skijanja na flachau ove godine!!!tu sam negdje ja na snowboardu.......

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je takoder slika sa skijanja.....kaj nije predivno....to je takoder slikao moj tata...bila je uzasno velika magla!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
to je takoder snimio moj tata.....s naseg balkona....prosle godine.....kaj nije beautiful!!!???!!!!
p.s.primijetili ste da moj tata voli slikat!!!


dinamo......

Image Hosted by ImageShack.us

eduardo!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us










četvrtak, 31.08.2006.

MySpace Layouts

MySpace Layouts


voljela bih biti DJ



| komentari (3) | print | # |

i tak....

jucer sam bila s mamom,tatom i bratom u king crossu........jer smo trebali kupit tenisice za skolu......ja sam si izabrale adidaske......a tenke smo trazili po cijelom king crossu.....tak da je moja mama skroz posizila, a tata ju je cijelo vrijeme smirivao,a ja sam se pravila da ih ne poznajem!!!!!......headbangmadpuknucubangrofl.........inace doma ljencarim i tak......ajme skola je za par dana....posizit cu!!!!!!

p.s.pozzzzzz tini....ivi.....marku.....matei....sandri...nini....marijanu.....nikoli....itd.......mah

jos jedan
p.s. zna li itko kako se stavlja mjuza na blog!!!wink

Myspace layouts

Myspace layouts




| komentari (2) | print | # |

utorak, 29.08.2006.

KOD NINE I U ZELENOM!!!

vec dosta dugo nisam bila na blogu.....namcor.......zato jer sam prekjucer bila kod.....svoje naj frendice Nine......thumbup......inace nina ide sa mnom u razred.......ima 13 god.......naj frendice smo od 5 raz.....yes..........kad sam dosla kod nje imale smo o cemu pricat.......ja sam joj ispricala sve kaj se dogodilo na krapnju......ona je bila na krapnju al samo pet dana a ja sam bila mjesec i pol tak da je puno toga propustila!!!poslije smo gledale neku komediju koja je bila na tv-u......a jos kasnije smo radile nekakve male jastucice....thumbupheadbangrolleyesnutsmokinsmijeh.......kaj ja znam.......i tak...uglavnom bilo je zabavno........mah
a jucer sam bila na nekom izletu s bakom.....isli smo ja ivana baka deda i moja teta.......meni i ivani se uopce nije dalo ic al na kraju smo isle........headbang.....prvi problem je bio doc do tam......zeleno je neko selo.......daleko od zg-a....jedno dva sata nam je trebalo da dodemo do tam.....prvo smo zasli u neko drugo selo......pa nije bilo signala tak da nismo mogli nazvat tu maricu kod koje idemo.......onda kad smo zasli u neku sumu pa nam je skoro auto riknuo...a na kraju je ta suma bila pravi put i napokon smo stigli...puknucuthumbupheadbangburninmadsmokinbang
......kad smo dosli bilo nam je dosadno al poslije nam je bilo super....ja sam jedno petsto puta roknula i tak......roflzujohrvatskanamcor.......

always look at the bright sight of life........thumbupyes..........

pozzzzzzzzwave



| komentari (4) | print | # |

subota, 26.08.2006.

NAPISAT CU NESTO O GLAZBI KOJU VOLIM....

JEDNOSTAVNO RECENO i love all tipes of music........osim narodnjaka!!!!headbangmadburninmadbangsmokinpuknucunamcorludblablanoeekzaliven...........a stvarno najdrazi su mi hip-hop i rock!!!
najdraza grupa iz rocka su mi guns an roses..........a iz hip-hopa black eyed peas i pussycat dolls......naj pjevacica shakira, rihanna,j.lo.,i beyonce.....a pjevac(raper)..sean paul,50 cent,snoop dog,usher......itd......a ne mogu ni cuti ime TOKIO HOTEL!!!!headbangmadburninmadpuknucunamcor......UZAS!!!!
poslije cu stavit njihove slike jer sad nemam vremena!!



| komentari (1) | print | # |

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Nekima to pomaze a nekima ne!!evo....meni cokolada na primjer naravno.....of course pomaze rijesit probleme!!!smijehwink.......

MySpace Layouts

MySpace Layouts



thats true!!



| komentari (1) | print | # |

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moj Den!!



| komentari (2) | print | # |

MySpace Layouts

MySpace Layouts



IS IN THE AIR.....EVERY WHERE I LOOK AROUND......LOVE IS IN THE AIR..........cerek



| komentari (2) | print | # |

petak, 25.08.2006.

MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (6) | print | # |

JUCER NISAM BILA NA BLOGU JER....

sam bila u selcu!!!!
ak zelite vidjet kaj se tam dogadalo idite na stranicu www.krapanj.hr(nas zajednici blog krapljanska djeca).....jer mi
se neda sve pisat dvaput.....nemojte se ljutit.......thumbupwave.......

ajme..matea ide sutra u dansku i samo cu ja pisat na nas blog!!!!!......puknucunamcor.....
nemrem beliveit!!!!!!

dont worry be happythumbup.....a kak da budem happy kad mi matea odlazi u dansku i necu se moc vidjet s njom!!!!headbang.......

tuzan pozzzzzzzz!!!no.....

P.S. pozzz sandri i nikoli koji su sad u splitu, roku koji je na krapnju.....marijanu koji je u sibeniku....loreni,tei i mateju koji su u zg i naravno tini ivi i marku koji su u samoboru!!!i matei koja sutra ide u dansku!!!namcor



| komentari (2) | print | # |

srijeda, 23.08.2006.

ajde vise........

zakaj se na javljate na nas blog......fakat je vise glupo da samo ja matea i tina ostavljamo komentare i pisemo blog.......dobro tea isto nekad pise......al svejedno......daj se please javljajte......yes

od jucer se nije nis posebno dogodilo......sam sam htjela rec ovo za krapljansku djecu.......mah

pozzzzzzzzz



| komentari (26) | print | # |

MySpace Layouts

MySpace Layouts



| komentari (0) | print | # |

utorak, 22.08.2006.

blog layouts

blog layouts



| komentari (13) | print | # |

POTPUNO SAM ZABORAVILA......

DA JE SKOLA ZADVA TJEDNA........bangheadbangpuknucuburninmad........ajme meni.....nocna mora pocinje.....vise necu moci puno na blog......puknucu.......neeeeeeeeeeeeee!!!!!............
nesto o mojoj skoli: iako se cini da je skola super bas i nije....dobro nije tako losa,a i nastava je laksa nego u drzavnim skolama....al svejedno skola je skola kakva god bila.....samo mi je drago zbog prijatelja kaj cu ponovno u skolu.....al ipak s njima treba izdrzat 10 mjeseci!!!!.....headbang......vise se necu moc vidat s krapljanskom djecom jer cu morat ucit.....no....smrc....jedva cekam sljedecu godinu iako to nece tako brzo doc!!!!......bang......

THINK PINK.....cerek......

p.s. matea i tina daj me posjetite jer mi je DOSADNO!!!!!!!!

PUSEK.....kiss......

by by



| komentari (2) | print | # |

LIFE IS A BITCH!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



GLUPO MI JE STO TOLKO PISEM U JEDNOM DANU ALI KAO STO ZNATE life is so boring to me!!!headbang......
rado bih pisala nesto, nekakve fore al nemam ideje!!namcor
molim vas daj pisite komentare jer mi je dosadno!!!
sad sam se sjetila o cem da pisem!smijeh

potpuno sam zaboravila da imam meni najsladeg (ukljucujuci i LIMU) psa na svijetu, zove se Den i vrste je tornjak!!!
stavi cu njegovu sliku....rofl...

P.S.u zadnje vrijeme stalno bjezi, mozda ima curu....smijeh.....



| komentari (9) | print | # |

UMIREM OD DOSADE!!!

ja fakat ne znam kaj da radim,fakat je dosadno.maloprije sam se cula s mateom i tinom,i jedva cekam da se vidimoyes....mozda se vidimo vec sutra.....posto na znam sto da pisem reci cu nesto o sebi!! ja sam Jana i zivim u zgubang....sad cu 13 god.....naj grupa:black eyed peas.....naj piće:sve.....naj hrana:svee sveeee sveee osim cheesa....
volim se zajebavat i podic atmosferu!!!!.......imam smede oci i smedu kosu.....idem u privatnu o.s. kreativni razvoj i imam coool frendove iz razreda....svi se slazemo....ali najluda ekipa je ekipa s krapnja....smokin....imam i naj frendicu ninu, al matea i tina nisu daleko, i naj frenda denisa iako mi vise nije naj jer mi je Ivo boljipartyzujo...i ludi...roflsmokinmadheadbang.....

ciao za sad

P.S.molim vas posjetite nas blog KRAPLJANSKADJECA i ostavljajte komentare jer je taj blog the best in the world!!!!thumbup

pozzzzzz



| komentari (0) | print | # |

NAPOKON U GLUPOM DOSADNOM ZAGREBU!!!!

napokon sam se vratila s mora iako bih najradije htjela natrag na krapanjmad......
bila sam mjesec dana na krapnju i bilo mi je super......ne zbog mjesta nego zbog krapljanske djece:MATEA,TINA,SANDRA,IVO,MARIJAN....nikola matej tea lorena roko....jedva cekam sljedecu godinu na krapnju jer cemo od prvog dana tulumaritparty......fakat nam je bilo supac....poslije sam isla u dubrovnik na tjedan danaheadbang....bilo je ok ali ne tako super kao na krapnju.....da vi znate sto smo sve radili na krapnjurofl....jucer sam dosla u zg i vec mi je dosadnoheadbang.......jedva cekam da se vidim s mateom i tinom jer su fakat super frendice!!!thumbup....

pozzzzzzzz (za sad)

P.S. dont worry be happy!!! one more pozzz to krapanjmah



| komentari (1) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (16)