nedjelja, 27.08.2006.

bok ljudi....

e bok... nisam dugo pisala post, jer sam bila preveč zaposlena.. haha... ovaj tjedan sam hodala na badminton i tam sam se družila sa svim ljudovima....haha... i tako nam se naša dunja tamo zaljubila
...oppa..neznam...valjda slobodno rečem v koga... no i ona vam se ko got ju oče zezat u kuharića(sorry kuharić),ali kaj ti ja morem....haha...i ve mi dunja neće govorit nikaj kaj se spominaju...pa ja često zbog toga pošizim, jer me narevno zanima....u utorak sam bila s turkiciom na bazenima i lepo smo se zabavljale sve dok nije došel jen MARTIN, to je bila ljuvav na prvi pogled, gde god se okrenem tak vidim turkicu i njega..hehe...
baš je bilo smešno...i jelena??? i ja sam ga jučer vidla...haha...bil je sa svojom
sestričnom na jugu....hihi..
......................................................................................................................
i škola začas počinje, već imam doma knjige i sav pribor....uh....kako dosadno...pogotovo povijest...nažalost još nisam dobila knjige z matematike..pa se nerem još kak trebe jadati....
ali bum se već jemput...oh...ne....začas počinje noćna mora, za one koji neznaju kaj je to,
to vam je škola!!!!!!!!!!!!!!!!
i sad mi je jako, jako, jako, jako,jako, jako, jako,jako dosadno i namam kaj delati, jedva čekam kaj mi
s umaga dojdu sara i jela!!! cure kissach!!!!
...i danas je mojoj frendici sari rođendan, sarčy sretno ti bilo......
nek ti se ispune sve želje od srca........

i evo za kraj si ljepo izračunajte, kakvi ste!!(samo za cure)

You Are a Good Girl

You are 80% Good and 20% Bad

Generally speaking, you're a very good girl.

(But you don't have us totally fooled!)

- 11:20 - Tvoje riječi ( 53 komentara) - Tvoj papir - #

srijeda, 16.08.2006.

e sad mi je dosta




sudeći po naslovu znate o čemu govorim; da mi je dosta toga da samo ja pišem tak male i kratke posteve i tak sam ja danas odlučila napisati post za unatrag par dana to jest dva ili tri dana; evoja svaku večer se idem van rolat s Jelenom i s sistericom pa mi navečer i nije bilo tak dosadno, ali po danu..........užas!!!!

Dobro još danas nije bilo tak dosadno jer sam s jelenom bila u knjižnici u jutro, mislim u jutro smo bar krenule i bile smo po svim dučanima i butikima i oba dve smo se zahačile za istu jaknu, ali baš je prekrasna mislim pretjerujem ali je dobra i fora jesmijeh ima je u crnoj, drap i maslinasto zelenoj-boji!! Ja bum si najvjerojatnije kupila drap boju a ona maslinasto-zelenu, ali smo na trnutak pomislile da si kupimo iste boje, ali bumo vidli.......

I tak kak sam već navela u prethodnom postu počelo je odbrojavanje za školu, a niko nije zadovoljan s tim!!headbang ali kaj moremo?? ako ko ima prijedlog napišite mi to u komentare, pa da ja malo to proučim!! i već sam si kupila bilježnice za sve predmete i naljepnice za knjige, i dve nove tokice i tehničke i gumice i sav pribor!! to sam tak sa veseljem kupovala, ali mi sad nije stalo do toga!!:( Iveć u ponedeljak stignu knjige pa si pem po njih malo prije kaj bum ih mogla proučiti i videti kaj se sve to uči u sadmom razredu, ali sam dok se sjetim pojam; fizika, biologija, kemija sve me trnci pređu prek glave i desne ruke(jer s njom pišem) dosta mi je toga!! Već me sad muče pitanja koja me još nebi trabala mučiti!! kolko bum imala s pojedinih predmeta?? s kolko bum prešla?? u koju srednju školu bum se upisala?? kaj bum posle?? kad mi počnu treningi?? (dobro to za treninge mi nije muka misliti jer volim trenirati odbojku), ali muka mi je misliti to kad imam koji trening, zato jer jemput imam u drugoj jemput u ekonomskoj.... i tak!

I kak već znate ja sam počela čitali knjige!! i to ne bilo kakše nego fear street!! jelena me zarazila s tim knjigama a sad mi govori da sam preopsjednuta ali kaj zanimaju me jer su zanimljive!! sad sam ih pročitala pet a sad čitam šestu:noć vještica i za sad je dosta dobrathumbup.....................

Sutra idem u zagreb u metro, king-kros-jankomir, domu, kiku i još nekše dučane, pa zato kiss kiss do drugi puta kada napišem post!!!!! Pišite mi komentare jer sam ja zadovoljna sa i jednim jedinim!!
kiss kiss do drugi puta!!!!!!!!!!!!!!!!!

I to bi bilo sve!!! Nadam se da vam je dosta i pročitajte sve jer sam se namučila kaj to sve napišem!!! kiss

- 16:47 - Tvoje riječi ( 27 komentara) - Tvoj papir - #

ponedjeljak, 14.08.2006.

new postić

evo me........ dugo nisam pisala jer mi se baš neda i nemam inspiracije, a neda mi se tu nekaj motati o nečamu bezveze, kak to delam ve...... I uskoro počinje odbrojavanje za početak škole i uskoro počinje odbrojavanje za muku i trpne dane!!! Ve upravo mi je neko poslal SMS (mislim da jela) z nekšom ružom ali je na vjerujem v ta sranja......pa sorry kaj sam zlagala imam pare na mobu sam mi se neda pisati to i tak.... I sad upravo pišem post i dopisujem se z jelom na chatu...... pa to vam govori da nemam kaj baš delati jer se samo dosađivam.....danas cijeli dan sam na chatu......prvo sam se dopisivala z sarom pa jelom pa s sarom i pak ve z jelom.......I danas me je sara zvala i spominale smo se skoro 17 minut..........mislim da bu ju nona zadavila kad joj dojde telefonski račun:( ali nebu ju pa znam to, ali se šalim:) i sad čitam knjigu fear street anravno i jako je zanimljiva, ja mislim da bum pročitala svoj rekord s tim knjigama jer su zanimljive i fora, mislim ne baš sve ona nova ''nova učenica'' ta je jako dosadna jer nema nikvu radnju niti zaplet!! ali je nova pa sam ju pročitala i tak jela me davi kad bu godov novi post kaj ga dojde komentirati!! i danas nam je nekši došel složiti adsl-a jar nam je komp bil jako spori, ali to je još bilo dobro jer je prije bil komp v kvaru i nisam imala nikaj, pa sam moraala ići urađivati blog!!:) i ve idem jer mi se već neda pisati post........ bokić do pisanja sljedećeg posta...........

- 18:21 - Tvoje riječi ( 18 komentara) - Tvoj papir - #

srijeda, 09.08.2006.

ej Sarčy

ej kak ste..... ja sam ok! (valjda) Ej sara i ja bi isto došla u Umag i tamo se zabavljala i tak ali jednostavno ne mogu prvo jer mi 25 počinju treninzi i važne utakmice za Split, a drugo roditalji me ne puste, ali su mi obećali da druge godine (ako me pozoveš) ću doći!!! A i kad mi drugi put budeš komentirala, do onda se nauči potpisati, ok?? I radije ti dođi kući pa će nam tu biti ljepše jer smo ipak u čakovcu i sve mi je poznato, a ne kak tam!! Kužiš?? Ovo je bio post samo za Saru!!!=)

- 21:20 - Tvoje riječi ( 47 komentara) - Tvoj papir - #

utorak, 08.08.2006.

yea

yea konačno mi je doma popravljen internet pa više ne moram pisati posteve i uređivati blog kod tete.......
To mi je prvi post na ovom blogu koji je napisan doma!! Baš mi je nekek ugodno tu doma i tu bum nastavila pisati većinu posteva..... Danas sam bila kod Jelene pa smo išle po blogovima i malo nachat pa nam nije bilo dosadno kak nam je bilo kod mene kad nisam imala internet, ali sad dok dojde bumo imale kaj delati i zabavljale bumo se uz net. I kod nje smo se još razgovarale sa Sarom kojoj smo se mi javile jer ona valjda previše zaposlena s umagom, ''momcima'' i morem da bi se ona javila nama i Sara dođi čim prije kući da se zabavljamo u Čakovcu jer ja nemogu u umag da se tamo zabaljamo!! Lijepo slavi doma rođendan, a ne u umagu jer ti kak za sad zgleda nebu došel niko..... I kad se sljedeći put čujemo moraš naučiti dojti na iskon, zapravo na chat, pa evo ti zato uputa na laši način: na mojem bivšem postu ti je link zvan chat, zapravo pročitaj post komentiraj ga i najemput buš pročitala riječ chat, na to klikneš i onda ti se pojavi ona jena stranica koja bi ti već trebela biti poznata i tam na vrhu te stranice ti je jedan oblačić kak su v stripovima i pored njega jasno piše Chat i na to klikneš i onda ti tam dojde isto nekša stranica pa ti tam nekaj piše pa ne moraš to čitati nego sam stisni tipku slažem se, onda ako još nemaš nick onda se registriraj i uđi i idi u sobu međimurje ne istru, međimurje i onda bi tam negde morala pronaći nas..... i ako ti ne uspije po tim uputama onda jednostavno pitaj svoga tatu ili već nekoga da ti pokaže i na svoj blog u novi post napiši vrijeme kad buš na chatu pa da se nađemo i razgovaramo!!!!!!!! OVO JE BILO SAMO ZA SARU, A AKO NE PROČITA JA BUM JU..........

- 19:42 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

nedjelja, 06.08.2006.

=)

Do sada sam čitala knjigu Ružni snovi i jako je zanimljiva i na kraju je otkriveno da je ubojica Gena koja je bila na njihovom tavanu sve dok Maggy nije išla do kreveta gdje je ona spavala!!
No i to je to!!=) Kratko i jasno!! A sad idem na iskon na Chat i gdje provodim večernje dane (haha)
Dok dobijem inspiracije za novi post vračam se (wahawaha);)

- 21:18 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

subota, 05.08.2006.

Fear Street

Ja sam nenormalno počela čitati knjige s kojima ma zarazila Jelica, a to su Fear Street knjige!! Dvije sam pročitala u rekordnom vremenu za šest dana!! E a koga to isto zanima, morete u boxu vidjeti slike naslovnica tih knjiga i evo vam sve naslove fear streeta kaj bute čitali: 1.Dvostruki spoj 2.Kad padne mrak, 3.Kobno ljeto, 4.Lice 5.Miss maturalne zabave 6.Najbolja prijateljica 7.Noć vještica 8.Božićna strava 9.Nova učenica 10.Polusestra 11.Ružni snovi 12.Susjed 13.Tulum do jutra 14.U tamu, 15.Varalica 16.Vatrena igra, 17.Vikend u divljini 18.Vikend u koledžu 19.Zaključena ocijena

- 18:04 - Tvoje riječi ( 15 komentara) - Tvoj papir - #

evo me

E ljudi konačno evo i mene. U zadnje vrijeme se stalno našto dešavalo u gradu i nije bilo uopće dosadno. Svaki dan je bio neki koncert ili nekaj zabavno pa stvarno nije bilo dosadno. Bilo je proščenje i v gradu je bil lunapark i štanti i tam nekša super sprava s trambulinom kaj te drže sajle pa možeš skakati visoko valjda sedam metara i možeš delati salto i takše nekše akrobacije i na to sam potrošila sve skupa 60kn i priznam nije mi žao. A i v zadnje vrijeme me pozabavljaju i knjige Fear Street koje mi je Jelica preporučila i s kojima je opsjednuta. Ali i ima zakaj biti jer su baš dobre. I sad sam si stavila novu pozadinu od NLO i pjesme koje morate kliknuti play da počnu svirati. Evo ja vam ve rečem koje su to:zapravo sam vam rečem izvođače, ovako:Lordi
RHCP
Severina
Cristina Aguilera
50 cent
Black eyed peas
Pa upalite i slušajte sve te ''slavne'' izvođače!!!!!!!! Ajd bok idem ja još malo na chat i tak komentirat!!=)

- 17:29 - Tvoje riječi ( 2 komentara) - Tvoj papir - #