Putevima čudnosti moje

ponedjeljak, 11.02.2008.

Naš film



Lakše mi je izgovoriti nego udahnuti zrak,
sa malim odmakom kao u naslovu moje najdraže
knjige,
za mene je ovo smislena lakoća postojanja
dok ti ime izgovaram...
Nema uvjeta ni granica, strah i „ne mogu“ ne nailaze
na raširene ruke i ljubazan doček...
Drama?...Smijem se...taj žanr ne prolazi na našem
platnu...mi ipak pišemo najljepšu ljubavnu priču...
Jedna je uloga.
Ti si ja.
Ja sam ti.
Moje su misli tvoje riječi, koraci tvoji su moj put...
Naše danas je naše sutra.
I jučer.
Drugi misle da sanjamo a mi smo budni,
širom otvorenih očiju gledamo jedno u drugo...
I živimo...
San.

11.02.2008. u 12:52 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Uvod ...





Čudna i čupava, dijete i žena,
račica koja ne zna napraviti
korak unatrag ....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Došlo je do toga da sjedim pod drvetom,
na obali rijeke,
u sunčano jutro.
Taj je događaj beznačajan
i neće ući u povijest.
Nisu to bitke i paktovi,
čiji se motivi istražuju,
niti dostojna pamćenja ubojstva tirana.
Pa ipak sjedim kraj rijeke, to je činjenica.
I kad već tu jesam,
morala sam odnekud doći,
a prije toga
na mnogim se još mjestima nalaziti,
sasvim onako kao osvajači zemalja
prije nego što su stupili na palubu.

(W.Szymborska)

Voli, ljubi, cijeni i poštuj ...
jer drugačije zahvalnosti ne znaš ...

M.


Vjera, nada i bezuvjetna ljubav
vode putevima koje nazivaju čudnima
samo zato jer svi ne mogu krenuti
njima ...