ponedjeljak, 02.06.2008.

Znaš da nekad nislim na tebe.......

Crvena Jabuka
Znas da nekad

Znas da nekad mislim na tebe
nesto me uhvati i nikako da prestane
danima me muci i nista tu ne pomaze
jer sam slab i ne mogu bez tebe

Ref. 2x
Znas da i sad mislim na tebe
da te sanjam sve ove godine
daj, javi se, ponekad bar nazovi me
jer dobro znas da jos uvijek volim te

Znas da ima noci kad mi dusa boluje
kada lezim sam, a ona dise kraj mene
i ko da me tiho nesto njezno dotakne
ko da tvoje ruka dodje da me miluje

Ref. 2x


i miss you

Ova suza još ponekad poteče iz oka..još ponekad zaboli,
ne tako jako i ne tako gorko, ali tiho i bolno.
Ali još uvijek se ne predajem!
Još uvijek ne odustajem, jer vjerujem u sebe i vjerujem da ja to mogu!
Svakog novog dana tražim snagu u dubini svoje duše, jer ovog puta zaista želim uspjeti! Želim zaboraviti, uživati....živjeti!
Želim pokloniti svoje srce onom ko je toga vrijedan,
želim ponovo voljeti..
I želim da konačno imam nekog uz sebe, nekog ko će me razumjeti, shvaćati i biti mi potpora!
Ja znam da ću uspjeti....
jer ŽELIM uspjeti!
...jer želim pokloniti svoje srce.

TU U MENI JOŠ IMA SNAGE ZA SVE DOBRE I LOŠE DANE
JER DOK IMA JOŠ IMALO NADE JA ĆU VJEROVATI DA SREĆA POSTOJI....



lonely

…MOJ NOVI POČETAK

uz priguseno svijetlo ,
i uz dim cigarete..
Pisem stihove ove…
želim samo reci,
da sam krenula u pobjede nove..
Zaboravila sam da sam nekad s tobom bila,
sretna sam da su dobri ljudi bili uz mene,
kad si mi slomio krila.
Digla sam se iz pepela.
Cujem ponovo pjev ptica,
Uzivam u zrakama ovog proljetnog sunca
i napokon sam obrisala suze s lica..
Ponekad te se još sjetim,
ponekad me uhvati strah da nikad nikoga
necu imati snage tako iskreno voljeti.
Ali to su samo trenuci slabosti..

Mlada sam i toliko toga me još ceka..
a ti ces ostati moja mladenacka ljubav..
i prošlost vijeka…




18:37 | Give me a sign (73) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.