utorak, 20.05.2008.

Agrameri
Oka tvoja dva

Nekada si lijepo sve govorila o meni
Sliku moju čuvala duboko u sebi
Nekada su žene sve bile ljute na tebe
Kako smo se nekad ludo voljeli


Oka tvoja dva suzama nedaju da teku
Noć je prokleta, nedeljna, odlazim ti ja zauvijek
Žuti mjesec je, neka je, prestao da gori
Samo ti samo ja, neka nova lica dva, to je sudbina



Znam da mrziš rastanke, gledaj me u oči
Minut dva i nema me, nestajem u noći
Kunem ti se pjesme mi, rado ću se sjećati
Kako smo se nekad ludo voljeli

Grey Green Eyes

Lažem drugima, lažem samoj sebi...
Dobro znam da ga nisam preboljela, vjerojatno ga ni neću... jer previše ga volim, previše me toga veže za njega da bi samo tako mogla zaboraviti i odbaciti ono vrijeme kad smo se voljeli...
Znam da su ostale samo uspomene, ali ja se ne želim pomiriti s tim!
Ovim postom ću vjerojatno razoćarati sve koji su vjerovali u mene.....
koji su mi bili podrška jer su vjerovali da ja to mogu i da sam zaslužila bolje...
ali ja nisam jaka i ne mogu se pretvarati da mi nije stalo, jer bi ubila za samo još jedan dan s njim!

Možda zvuči glupo, ali uvijek imam osjećaj da je u njegovom pogledu nešto više od prijateljstva!
PRIJATELJI SE NE GLEDAJU ONAKVIM POGLEDOM!
PRIJATELJI NEMAJU ONU ZAJEDNIČKU TOČKU U POGLEDU!

Najviše me zbunjuje to što se uvijek vraća..taman kad ja pomislim da sam ga zaboravila....
Uvijek dođe da me podsjeti koliko ga volim, a onda nestane...kao da ga nikad nije ni bilo...
Ne mogu ga zaboraviti!! A toliko bih to htijela!


Molim te, vrati se

Sjecas li se nasih dana danas rece tugovanja
lagala si kad si rekla volim te
slijepo sam ti vjerovao
nocima sam plakao jer bila si mi sve

A kada si otisla tad pamet mi se vratila
ja mislio sam konacno je svemu kraj
al' cim su prosla dva, tri dana
otvori se stara rana u mojim gudima

Ref.
Znaj da ne mogu, ne mogu bez tebe
molim te, vrati, vrati se
jer ti si dio srca moga i oka sjaj
malo ljubavi mi daj

Stvarno ne mogu, ne mogu bez tebe
molim te, vrati, vrati se
jos pamtim njezne godine i ruke nevjerne
sto su me grlile

Brzo prodju godine ja navik'o sam bez tebe
a srce sluti da ces mi se vratiti
tesko u to vjerovati ko zna s kim si sada ti
kome dajes, dajes sve

Ipak gdje god bila da si ja cu tebe pronaci
i reci jos uvijek lud sam za tobom
dosao sam da te vidim, njezno da te poljubim
i da ti zapjevam

(Martina, hvala na ovoj pjesmi.)

please come back

Stvarno ljudi..svi koji ste vjerovali u mene da ja to mogu..oprostite.
Iznevjerila sam samu sebe..
Vjerovala sam da ja to mogu, mislila sam da budem uspjela. Čvrsto sam odlučila krenuti dalje i pomiriti se s porošlošću, al očito nisam dovoljno jaka...
Kad kad su osjećaji jači...
Kad kad istina pobjeđuje....
Ovog puta se predajem, jer nemam više snage da se borim dalje...

I još za kraj posebne pozdrave šaljem Amaliji i Pauli koje puno puno volim i koje su mi svo ovo vrijeme bile podrška i snaga. Bile su uz mene kad mi je to najviše trebalo. Hvala cure!
friends forever
I pozdravljam Luciju, Martinu, Tenu, Tamaru, angel i sve koji redovito kommate moj blog.
Pusa!





10:54 | Give me a sign (101) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.